عرضه خودرو برقی ایکس پنگ مدل G9 به بازارهای جهانی

0

شرکت ایکس‌پنگ (XPeng) با معرفی مدل G9 در نمایشگاه خودرو گوانگژو، قصد دارد به جرگه خودروسازان بین‌المللی وارد شود.

به گزارش مجله خودرو کارستان ،براساس اعلام خودروساز چینی، G9 نخستین محصول این شرکت است که با هدف عرضه در بازار چین و صادرات به سایر کشورها طراحی و تولید شده است.

اخبار چین خودرو چینی جدید قیمت خودرو چینی کیفیت خودرو چینی واردات خودرو چینی نمایشگاه خودرو گوانگژو چین خودرو برقی تازه های خودرو ایمن ترین خودرو چینی معرفی خودرو مجله خودرو کارستان مجله خودرو مجله ماشین
بنابر اظهار سازنده، این شاسی‌­بلند پرچمدار مطابق با استانداردهای ۵ ستاره موسسه یورو انکپ شکل گرفته است و قادر به دریافت گواهی EU WVTA اروپا نیز خواهد بود.

گذشته از اهداف ایکس‌پنگ برای حضور در بازار اروپا، طراحی بدنه G9 را به خصوص در نمای جلو، می­‌توان زیبا و جسورانه ارزیابی کرد. دو حسگر لیدار در زیر چراغ‌های جلو به چشم می­‌خورد درحالیکه دستگیره جمع‌شونده درها و رینگ‌های ۲۱ اینچی با فرم آیرودینامیک، از خودرویی کاملاً مدرن خبر می‌­دهند. خط شانه و فرم شیشه‌­های جانبی ایکس‌پنگ G9 نیز تاحدی یادآور کیا سورنتو است.


ایکس‌پنگ G9 کراس‎اوری برقی برای عرضه در بازارهای جهانی

سقف شیشه‌­ای پانوراما، حاشیه سیاه رنگ شیشه­‌های جانبی که تا ستون عقب امتداد یافته، فرم منحنی‌وار انتهای بدنه، چراغ‌های LED باریک عقب، باله سقفی و جزئیات مشکی براق در سپر عقب، از دیگر نکات قابل ذکر درباره این خودروی چینی جدید است.

ایکس‌پنگ فعلاً از اعلام مشخصات خودداری نموده است، ولی تائید کرده که G9 از پیشرانه جدید XPower 3.0 با فناوری ۸۰۰ ولتی برخوردار شده است، که با اتصال این مجموعه به جریان برق در مدت ۵ دقیقه، نیروی لازم برای پیمایش ۲۰۰ کیلومتر فراهم خواهد شد.

G9 نخستین محصول این شرکت بوده که به سامانه نیمه خودران XPILOT 4.0 مجهز شده است، که بنابر اظهار شرکت سازنده، به لطف حسگرهای لیدار و چند دوربین قادر است وظیفه هدایت این خودرو را به صورت کامل برعهده بگیرد.

مترجم : باما

منبع : carscoops.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.