جشن تولد باور نکردنی علی دایی +عکس

0

علی دایی که بیش از دو سال و نیم است از فوتبال فاصله گرفته و سرمربیگری هیچ تیمی را قبول نکرده، همچنان مورد توجه اهالی فوتبال قرار دارد و سالروز تولد او نیز یک روز ویژه برای طرفداران‌اش است تا دوباره با او خاطره‌بازی کنند و به این پیشکسوت فوتبال تبریک بگویند.

اطرافیان علی دایی در آستانه پنجاه و دومین سالروز تولد این اسطوره فوتبال، برای او جشن تولد کوچکی گرفتند و البته یک کیک خاص برای کاپیتان پیشین تیم ملی تهیه کردند.

علی دایی روز چهاردهم بهمن‌ماه، ۵۲ ساله خواهد شد و در آستانه تولد او، این کیک ویژه سه طبقه که روی آن عدد ۱۰ و یک تاج بزرگ تهیه شد تا این چنین جشن تولد این پیشکسوت فوتبال برگزار شود.

جمعی از مربیان، هم‌بازیان قدیمی، بازیکنان سابق و هواداران علی دایی ضمن تبریک به او در فضای مجازی به مناسبت سالروز تولدش، ابراز امیدواری کردند در سال جدید زندگی‌اش دوباره به عرصه مربیگری برگردد و در کنار زمین فوتبال حضور پیدا کند.

بیوگرافی علی دایی ماشین علی دایی فرزند علی دایی همسر علی دایی تصادف علی دایی تصادف ورزشکاران تصادف فوتبالیست اخبار تصادف

چندی قبل خبری آمد که سر و صدایی بسیاری برای علی دایی به راه انداخت. نتایج هشت سال تحقیقات مستمر یک گروه تحقیقاتی بین المللی متشکل از محققین ایرانی و آلمانی بر روی ماهیان خانواده سیسوریده در قالب یک مقاله با کشف گونه های ناشناخته از این خانواده منتشر شد که نام این گونه را علی دایی گذاشتند.

علی دایی اسطوره فوتبال ایران که پیش از این به دلیل مصاحبه در مورد عباس بوعذار در فضای مجازی ترند بود اینبار برای یک ماهی ترند شد. در قالب یک تیم تحقیقاتی ایرانی و آلمانی و به سرپرستی عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان، گونه جدید ماهی کشف و ثبت جهانی شد و به نام علی دایی افتخار فوتبال ایران نامگذاری گردید. این خبر برای چند روز حسابی برای علی دایی حاشیه ساز شد.

بیوگرافی مهدی مهدوی کیا همسر مهدی مهدوی کیا ماشین مهدی مهدوی کیا دختر مهدی مهدوی کیا ثروت مهدی مهدوی کیا لقب مهدی مهدوی کیا اینستاگرام مهدی مهدوی کیا MAHDI MAHDAVIKIA خودروی سلبریتی سلبریتی های ایرانی ماشین سلبریتی ها بازیکنان پول دار خودرو فوتبالیست ها درآمد فوتبالیست ها محبوب ترین فوتبالیست ایران گل های مهدی مهدوی کیا

این خبرکوتاه بود اما مثل بمب در فوتبال ایران ترکید و واکنش بسیاری از اهالی فوتبال، رسانه‌ها و دوستداران شهریار فوتبال ایران را در پی داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.