مشخصات فنی کامیون امپاور (EMPOWER) بهمن دیزل

0

کامیون امپاور بهمن دیزل رونمایی شد

کامیون امپاور بهمن دیزل صبح امروز با حضور جمعی از مدیران و اهالی رسانه در کارخانه این شرکت واقع در قزوین رونمایی شد.

بیوک علیمرادلو؛ مدیرعامل گروه بهمن در جریان این مراسم از عرضه کامیون های  12 و 18 تنی در آینده ای نزدیک خبر داد و عنوان کرد: برای کسب سهم بیش از 50 درصدی این بازار برنامه ریزی کردیم.

قیمت کامیون امپاور مشخصات کامیون امپاور مجله ماشین سنگین قیمت کشنده قیمت کامیون چینی اخبار بهمن دیزل شرکت بهمن دیزل محصولات بهمن دیزل نمایندگی بهمن دیزل مدیر عامل بهمن دیزل

مدیرعامل گروه بهمن در ادامه گفت: سهم بیش از ۵۰ درصد در بازار کامیونت به بهمن دیزل و ۳۰ درصد در کامیون کشنده به سیبا موتور تعلق دارد که با دو برابر کردن تولیدات آن ها در سال 1401، هدف  کسب بیش از ۵۰ درصد از بازار خودروهای تجاری به راحتی محقق می شود.

بیوک علیمرادلو ضمن قدردانی از حمایت های وزارت صنعت و مسئولین قزوین گفت: ما در تلاش هستیم تا علاوه بر دو برابر کردن تولیدات در بخش کیفیت و خدمات جایگاه نخست را از آن خود کنیم.

مشخصات فنی کامیون امپاور بهمن دیزل

 قیمت کامیون امپاور  مشخصات کامیون امپاور  مجله ماشین سنگین  قیمت کشنده  قیمت کامیون چینی  اخبار بهمن دیزل  شرکت بهمن دیزل  محصولات بهمن دیزل  نمایندگی بهمن دیزل  مدیر عامل بهمن دیزل

کامیون امپاور بهمن موتور یکی از مجهز ترین نسخه های موجود در بازار ایران است که مجهز به موتور پرقدرت کامینز (CUMMINS) 6 سیلندر خطی با قدرت 500 اسب بخار بوده و جالب است دانید که در لیست معدود شرکت هایی قرار می گرد که از  گواهینامه بین المللی حمل کالای خطرناک برخوردار است.

 قیمت کامیون امپاور  مشخصات کامیون امپاور  مجله ماشین سنگین  قیمت کشنده  قیمت کامیون چینی  اخبار بهمن دیزل  شرکت بهمن دیزل  محصولات بهمن دیزل  نمایندگی بهمن دیزل  مدیر عامل بهمن دیزل

گیربکس تمام اتوماتیک 12+2 سرعته یکی دیگر از ویژگی های این مدل است و از امکانات ایمنی آن می توان از  سیستم هشدار انحراف از مسیر، سیستم ترمز اضطراری هوشمند، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی و … نام برد. این شرکت تمام جوانب ایمنی را در نظر گرفته و این مدل خود را به ترمزهای پرقدرت ساخت شرکت Knorr آلمان و سیستم ترمز کمکی ریتاردر (RETARDER) ۵ حالته با ساخت ZF مجهز کرده است.

طراحی این خودرو کاملا به روز بوده و به لحاظ امکانات و آپشن نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد که وجود  ۴ کیسه هوا با قابلیت تنظیم ارتفاع از راه دور، سیستم کنترل خودرو در سربالایی، سانروف برقی، دو تخت خواب، آفتابگیر داخلی و خارجی، کروز کنترل، سیستم مولتی مدیا، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم تعلیق جلو و … گواه این موضوع است.

قیمت قطعی این کامیون ۲.۹۵۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان تعیین شده و برای اولین بار است که به بازار عرضه می‌شود.

منبع:میهن صنعت

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.