قویترین کمباین جان دیر با توان برداشت 100 تن +عکس

0

کمباین قدرتمند ۹X 1100 جان دییر با توان برداشت ۱۰۰ تن در ساعت!

‎بخش مهمی از دنیای فناوری تجهیزات و ماشین‌ آلات کشاورزی است و کمیابن‌ها به عنوان یکی از اصلی‌ترین ماشین‌های برداشت محصولات استراتژیکی چون گندم و ذرت بسیار مورد توجه کشورهای تولید کننده در دنیا است.

انواع کمباین بهترین کمباین جهان حجم روغن موتور کمباین نحوه کار کمباین کمباین کشاورزی کمباین خودران روغن موتور مناسب کمباین کمباین نیوهلند کمباین جان دییر شرکت جان دیر کجاست قیمت تراکتور جان دیر مجله ماشین سنگین
شرکت مشهور جان دییر به عنوان بزرگترین سازنده ماشین آلات کشور در دنیا همواره به عنوان معیار در ساخت و تولید این دستگاه‌های سنگین مطرح است و به تازگی از جدیدترین کمباین خود از سری X با نام X9 1100 رونمایی کرد.

 

کمباین X9 1100 جان دییر با موتور PowerTech™ PSS 13.6 لیتری و قدرت ۶۹۰ اسب بخار، قادر است در عرض یک ساعت بیش از ۱۰۰ محصول را برداشت نماید.

عرض هدر این کمباین غول پیکر، ۱۳.۷ متر است و مخزن نگهداری دانه ۱۶۲۰۰ لیتری با قدرت تخلیه و بارریزی ۱۸۶ لیتر بر ثانیه را دارد. باک سوخت کمباین X9 1100 با ظرفیت ۱۲۵۰ لیتر به خوبی پشتیبان ساعت‎‌های طولانی برداشت خواهد بود. برای مشاهده این کمباین پیشرفته ویدیوی زیر را با فعال کردن وی پی ان و رفرش نمودن صفحه تماشا کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.