رونماتیی از خودرو جدید میتسوبیشی ایرترک ۲۰۲۲

0

شرکت میتسوبیشی برای نخستین بار در ماه آوریل ۲۰۲۱ از کانسپتی به نام اِیرترِک رونمایی کرد، حال اکنون نسخه تولیدی این کراس‌­اور برقی در نمایشگاه خودروی گوانگژو ۲۰۲۱ معرفی شده است.

ایرترک محصولی از جوینت‌ونچر میتسوبیشی – گک است، که به مجموعه باتری به ظرفیت ۶۹.۹ کیلووات ساعت مجهز شده.نکته جالب این‌که سال‌ها پیش و برای مدتی، میتسوبیشی مدل اوتلندر را با نام اِیرترِک در بازار ژاپن به فروش می­‌رساند، اما این اسم اکنون برای نامگذاری محصولی از جوینت‌ونچر میتسوبیشی – گک (GAC Mitsubishi Motors) مورد استفاده قرار گرفته است.

 محصولات جدید میتسوبیشی  شرکت میتسوبیشی  قیمت میتسوبیشی  تازه های خودرو  بهترین خودرو ژاپنی  مجله خودرو

چراغ‌های دیلایت میتسوبیشی ایرترک در بالاترین بخش سپر جلو قرار گرفته است، درحالی‌که چراغ‌های جلو با فرم شبیه به ۷ در محل پایین‌تر نصب شده است. منافذ بسته جلوپنجره از پیشرانه برقی ایرترک خبر می‌­دهد، درحالی‌که یک دوربین در زیر لوگو و یک سنسور رادار بزرگ هم در پایین سپر نصب شده است.


میتسوبیشی ایرترک ۲۰۲۲

در نمای جانبی هم ترکیب رنگ سفید بدنه با سقف مشکی، طراحی دورنگ رینگ‌های آلیاژی، نشان EV روی درهای جلو، قطعات پلاستیکی حاشیه گلگیرها و البته دستگیره مخفی‌شونده درها جلب نظر می­‌کند.

فرم چراغ‌های عقب میتسوبیشی ایرترک ۲۰۲۲ در عین شباهت به چراغ‌های جلو، تاحدی اشکودا کاروک را به یاد می­‌آورد. لوگوی EV روی در صندوق، قطعه پلاستیکی روی سپر عقب و شبرنگ‌های سه گانه، از دیگر نکات این بخش است.

در طراحی فضای کابین به سادگی توجه شده و کنترل اکثر تنظیمات خودرو به نمایشگر مرکزی محول شده است. صفحه پشت آمپر دیجیتال هم از فناوری واقعیت افزوده برای مسیریاب بهره‌­مند شده است.


میتسوبیشی ایرترک ۲۰۲۲

به لطف استفاده از پلتفرم اختصاصی برای خودروهای برقی، فاصله مناسب بین محورها و سطح تخت کف خودرو، فضای سرنشینان ردیف عقب میتسوبیشی ایرترک کافی به نظر می‌­رسد.

اکنون که صحبت از ابعاد به میان آمد، بد نیست بدانید طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورهای میتسوبیشی ایرترک ۲۰۲۲ به ترتیب ۴.۶۳، ۱.۹۲، ۱.۷۲۸ و ۲.۸۳ متر اعلام شده است.


میتسوبیشی ایرترک ۲۰۲۲

این خودروی ۱۹۰۰ کیلوگرمی به پیشرانه برقی با ۱۸۱ اسب­‌بخار قدرت و مجموعه باتری به ظرفیت ۶۹.۹ کیلووات ساعت مجهز شده است، که شعاع حرکتی برابر با ۵۲۰ کیلومتر برای آن فراهم می­‌کند.

فروش میتسوبیشی ایرترک ۲۰۲۲ از سال آینده میلادی در چین آغاز خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.