علت روشن شدن چراغ روغن پژو پارس LX

0

خودرو پژو پارس LX مدل93 دارم و حدود سه‌روز است هنگام حرکت پس از مدتی با فشردن پدال ترمز، چراغ روغن پشت آمپر روشن می‌شود. این درحالی است که حدود دو هفته پیش فیلترروغن و روغن‌موتور را تعویض کردم

خودرو دارای بخش‌های مکانیکی و الکترونیکی بسیاری است و باید توسط شخص مکانیک مورد بررسی قرار گیرد تا به‌درستی عیب‌یابی شود و شاید عیب‌یابی از راه دور چندان دقیق نباشد.

مشخصات پژو پارس LX انواع تیپ پژو پارس تیپ های مختلف پژو پارس امکانات پژو پارس کلاس 15 تفاوت پارس کلاس 15 با 13 مشخصات فنی پژو پارس معرفی خودرو قیمت پژو پارس مجله خودرو معایب و مزایای پژو پارس
اما به‌طور کلی باتوجه به‌این‌که شما بیان کردید فیلتر و روغن‌موتور را به‌تازگی تعویض کرده‌اید، ممکن است کیفیت روغن‌موتور در اثر افزایش دما یا طی کردن مسافت طولانی افت کرده باشد و این مساله منجر به‌افت فشار در مدار روغن‌کاری پیشرانه شده و چراغ هشدار روغن نیز روشن می‌شود.
همچنین باید اشاره کرد که اگر از فیلترروغن نامرغوب برای خودرو استفاده کرده باشید، این مساله سبب افت فشار روغن شده و به‌خودی خود منجر به‌روشن شدن لامپ هشدار روغن می‌شود. گفتنی است موارد مطرح‌شده مشروط بر سالم بودن سیستم روغن‌کاری و سنسور فشار روغن است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.