استون مارتین V۱۲ Vantage امروز معرفی می‌شود

0

به احتمال زیاد این خودرو تولید کمی خواهد داشت و در عین حال گران باشد.

استون مارتین با اعلام اینکه حداقل نیمی از فروش سالانه آن تا سال ۲۰۳۰ خودرو‌های برقی خواهند بود، به تدریج با موتور احتراقی خوب خداحافظی خواهد کرد. قبل از اینکه این اتفاق بیفتد، آخرین خودروی 12 سیلندر که Vantage نام دارد، وارد بازار می‌شود.

با توجه به اینکه Vantage F۱ Edition در حال حاضر ۵۲۷ اسب بخار از V۸ توئین توربو تولید می‌کند، نسخه V۱۲ قطعا قدرت بیشتری خواهد داشت. با در نظر گرفتن موتور ۶۳۰ اسب بخار در DB۱۱، انتظار می‌رود بیش از ۶۰۰ اسب‌بخار داشته باشد.

قیمت آستون مارتین ونتیج DB8 قیمت استون مارتین ونتیج مشخصات آستون مارتین ونتیج آستون مارتین ونتیج DB8 بهترین خودرو اسپرت بهترین خودرو استون مارتین دنیای خودرو مجله اتومبیل

تصاویر جاسوسی از نمونه‌های اولیه نشان می‌دهد که به‌روزرسانی‌های بیشتری فراتر از موتور وجود خواهد داشت، زیرا استون مارتین قرار است با بدنه‌ای تهاجمی‌تر وارد بازار شود. انتظار می‌رود V۱۲ Vantage نهایی دارای بدنه عریض‌تر و گیربکس خودکار قوی‌تر باشد.

خودرو‌های آزمایشی قبلاً با اگزوز‌های مرکزی نصب شده بودند که احتمالاً در مدل تولیدی نیز این امکان را خواهیم دید. استون مارتین در تیزری که در پایان سال گذشته منتشر شد، نمای جلوی V۱۲ Vantage را با جلوپنجره‌ای بازطراحی شده و بزرگ شده نشان داد.

این خودرو همچنین دارای لبه اسپویلر جلویی درشت و برآمدگی کاپوت با موتور بزرگتر بود. اکنون انتظار داریم این خودرو با سیستم تعلیق سفت‌تر برای هندلینگ بهتر، همراه با ترمز‌های کربن سرامیکی و چرخ‌های سبک وزن عرضه شود.

V۱۲ Vantage پایانی برای این ابرخودروی بنزینی واهد بود، زیرا توبیاس مورز، مدیرعامل استون مارتین قبلاً تایید کرده است که نسل بعدی مدلی که حدوداً در سال ۲۰۲۵ وارد بازار می‌شود، صرفاً الکتریکی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.