علائم خرابی میل موج گیر هایما S7 چیست ؟
هایما S7 به عنوان یک کراساوور نیمه لوکس چینی توسط ایرانخودرو به ایران معرفی شد. حتی نسخه تنفس طبیعی این محصول هم علیرغم تمامی بحثهایی که پشت سرش بود توانست در ابتدای عرضه مورد استقبال نسبتاً مناسبی قرار گیرد اما در نمونه توربو مشکل اصلی ماشین که مربوط به شتاب اولیه ناکافی و کندی در واکنشهای پدال گاز در هنگام سبقتگیری بود، رفع گشت تا خون تازهای در رگ های S7 جاری شود و توان رقابت با محصولاتی نظیر جک S5 را بدست آورد.
البته S7 در برخی موارد مثل فرمان پذیری و ورود صدای پیشرانه در دورهای بالا به داخل کابین، با سطح ایدهآل فاصله زیادی دارد و از نظر شبکه خدماتی هم مورد پذیرش تمامی شعب ایرانخودرو قرار نمیگیرد اما با این حال بواسطه سواری نسبتاً نرم و فضای جادار کابین، کیفیت قابل قبول، امکانات عالی و تواناییهای حرکتی مناسب (در نسخه توربو) قادر است به عنوان یک خودرو خانواده برای شهر و مسافرت کارآمد ظاهر شود.
میله موج گیر معمولا بین دو طبق پایین خودرو نصب می شود و زمانی که خودرو پیچی را طی می کند و اتاق به طرف بیرون پیچ متمایل می شود طبق های پایین در جهت مخالف حرکت می کنند و میله موج گیر را می پیچانند اما میله موج گیر در برابر پیچش مقاومت می کند.
یکی از قطعات مهم در جلوبندی خودری هایما S7، میل موجگیر آن است که در خیابانهای ناصاف ایران، به سرعت آسیب میبیند. اما علائم خرابی میل موجگیر هایما S7 چیست؟
میل موجگیر جک S5
علائم هشداردهنده شکستگی یا خرابی میل موجگیر هایما S7 شامل بهم خوردن و صدای جیر جیر آن است. فرمان گرفتن بیش از حد یا پیچیدن بیش از حد در پیچها نیز از نشانههای فرسوده شدن میل موجگیر است، اما این علائم همچنین میتوانند نشانهای از مشکلات بزرگتر در سیستم تعلیق خودروی شما نیز باشند.
کارستان