مسابقات فرمول یک :پنجمین پیروزی رزبرگ، در باکو رقم خورد

0

پنجمین پیروزی نیکو رزبرگ، در باکو رقم خورد .سباستین فتل از تیم فراری نیز روی سکوی دوم رفت

فهرست مطالب

نیکو رزبرگ، پیشتاز این فصل مسابقات فرمول یک، توانست بار دیگر یک قهرمانی به کارنامه خود اضافه کند و پنجمین پیروزی این فصل خود را جشن بگیرد. این پیروزی از آن جهت برای رزبرگ اهمیت می‌یابد که فاصله امتیازی او را با هم‌تیمی‌اش، لوئیس همیلتون که در دو مسابقه قبلی اوج گرفته بود، مجدداً افزایش می‌دهد. رزبرگ در تعیین خط نیز سریع‌ترین زمان را ثبت کرده بود و در این مسابقه نیز کار دشواری نداشت. درواقع رزبرگ با اختلافی بیش از ۱۶ ثانیه از خودروی بعدی، از خط پایان گذشت.

سباستین فتل از تیم فراری نیز روی سکوی دوم رفت. سرجیو پرز بار دیگر یک نتیجه جالب رقم زد و برای دومین بار در این فصل برای تیم فورس ایندیا، روی سکو قرار گرفت. در واقع پرز ۵ رده پنالتی به علت تعویض گیربکس جریمه شده بود. او حتی با وجودی که می‌دانست با توجه به جریمه ۵ ثانیه‌ای رایکونن، روی سکوی سوم قرار می‌گیرد اما باز هم در دور آخر از او سبقت گرفت تا رده سوم دل‌پذیرتری را تجربه کند.

Baku_European_GP_start

Baku_lap

Felipe_Massa_lock_up

Baku GP 03

Baku GP08

Baku GP05

Baku GP 04

Sunday in Baku 03

Max_Verstappen_and_Valtteri_Bottas
لوئیس همیلتون که در این مسابقه با مشکل سیستم ERS مواجه بود، مسابقه را به علت برخورد به دیواره پیست در زمان تعیین خط، از رده دهم شروع کرد و درنهایت نیز با رتبه پنجمی به کار خود پایان داد.

2016-FORMULA-1-GRAND-PRIX-OF-EUROPE

Driver-Standings

Constructor-Standings
دور بعدی مسابقات فرمول یک، دو هفته بعد در اتریش برگزار خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.