فرق واشرسرسیلندر استاندارد و سوراخ دار چیست ؟

2

مشکلات بعد از تعویض واشر سرسیلندر ،بهترین واشر سرسیلندر پژو ۴۰۵ ،هزینه تعمیر واشر سر سیلندر ،چسب مخصوص واشر سرسیلندر ،واشر سرسیلندر پراید ،هزینه تعویض واشر سرسیلندر ،فرق واشرسرسیلندر استاندارد و سوراخ دار

وقتی خودروی شما واشر سرسیلندر میسوزاند، برای از بین بردن تاب سرسیلندر که ناشی از گرمای بیش از حد موتور ( دلیل آن سوختن واشر سر سیلندر) است باید تراشکاری برود.

اگر تاب کم باشد واشر سرسیلندر نازک را انتخاب میکند اگر تاب بیشتر بود و تراش بیشتری خواست واشر سرسیلندر ۲ سوراخ و همینطور تا واشر سرسیلندر ۴ سوراخ و یا به اصطلاح تعمیر آخر را انتخاب میکند. هر چقدر سرسیلندر تراش بخورد و واشر کلفت تری انتخاب شود، سرسیلندر زودتر خراب میشود چون به اندازه کافی خنک نمیشود و مجرا های آن بر اثر تراش باریک تر میشود. اگر سر سیلندر دیگر قابل تراشیدن نبود و یا به اصطلاح جای تراش نداشت باید سرسیلندر تعویض شود و این بار واشر استاندارد (این بار بدون سوراخ) انتخاب میشود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. امیر می گوید

    برای کلک زدن آیا کسی میتواند بجای واشر ۳سوراخ بدون سوراخ بگذارد ویا واشری کسی بسازد سوراخ نزند ولی دراصل چهار سوراخ است؟

  2. حمید رضا می گوید

    عالی بود
    ممنون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.