پژو ۲۰۶ مدل پایین بخریم یا پراید؟

0

مقایسه پراید ۱۱۱ با ۲۰۶ ،مزایا و معایب ۲۰۶ تیپ ۲ ،پراید یا ۲۰۶ ،هزینه نگهداری ۲۰۶ ،مخارج ۲۰۶ ،مقایسه پراید با٢٠۶ ،راهنمای خرید پژو ۲۰۶ دست دوم ،پژو ۲۰۶ مدل پایین بخریم یا پراید؟

خودروی پژو ۲۰۶ که یکی از محبوب ترین خودروهای داخلی است از سال ۱۳۸۰ وارد ایران شد که ایرانخودرو شروع به تولید آن کرد. ایرانخودرو ۶ تیپ از ۲۰۶ را تولید کرد که ۲ نوع موتور TU3 و TU5 آن در ایران تولید شد.

پژو ۲۰۶ در این سال هایی که تولید شد دستخوش تغییرات بسیاری بوده که بعضی از آنها خوب بوده ولی بعضی از آنها نه!

برای اینکه شما بخواهید یک خودروی پژو ۲۰۶ بخرید میتوانید با ۱۰ میلیون هزینه یک پژو ۲۰۶ بخرید! اما به چه قیمتی؟!؟ شاید اول بگویید چه خوب! اما از خود بپرسید چرا صاحب این خودرو ها این قیمت ها را روی ماشین خود میگذارند! شما با پول یک پراید میتوانید یک پژو ۲۰۶ بخرید اما خرج هایی که بعد از خرید این خودرو انجام میدهید کمر شکن است.

اگر بیشتر وارد بحث های تخصصی شویم یکی از مشکلاتی که ۲۰۶ سوارها دارند کپ کردن خودرو و کم آوردن خودرو در سرعت است! اینها وارد بحث هایی مثل سنسور اکسیژن کاتالیزور و خیلی قطعات دیگر میشود.

خودروی پژو ۲۰۶ اکثرا ضعف نشتی آب و سوختن واشر سرسیلندر را دارند که در نوع مدل پایین آن خیلی بیشتر است.

خرج هایی که در هر دو خودرو مصرفی هستند مثل دیسک و صفحه لاستیک لنت و خیلی قطعات دیگر که همه مصرفی هستند هم در خرید لوازم اختلاف زیادی است! در صورتی که شما با خرج بسیار کمتر در خودروی پراید، خودرو سرحال میشود ولی وقتی پژو به خرج بیافتد خرج آن تمام شدنی نیست!

یکی از مسائلی که در پژو ۲۰۶ مدل پایین باعث اذیت میشود ECU و سیمکشی خودرو است! سیمکشی پژو ها خیلی زود پوسیده میشوند و همین پوسیدگی باعث بوجود آمدن مشکلاتی عجیبی در خودرو میشوند که باعث سوختن قطعات الکترونیکی خودرو میشود!

یکی دیگر از مسائلی که هست ترمز ضعیف ۲۰۶ تیپ ۲ است که اگر شما پراید ای بی اس دار بخرید ترمزش از ۲۰۶ چند برابر بهتر است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.