تغییرات سیم کشی پس از بی کد کردن ECU خودرو

0

زیمنس بنزینی معمولی (محصولات ایرانخودرو-سایپا) :

– پایه ۶ را به ۶۹ متصل کنید.
– کویل ۱و۴ با ۲و۳ باهم جابجا شوند.

زیمنس بنزینی (CIZ) سمند EF7 :

– پایه ۶ را به ۶۹ متصل کنید.
– سوکت ایموبیلایزر حتماً قبل از بی کد کردن و نصب ECU کشیده شود.

زیمنس SSAT پراید (پس از تبدیل به آیسی فلش دار) :

– پایه های ۱با۶۱ و ۲با۶۲ و ۹با۴۱ جابجا شوند.

زیمنس کروز پراید CIME4 با آیسی فلش ۴۸پایه :

– سوکت ایموبیلایزر حتماً قبل از بی کد کردن و نصب ECU کشیده شود.

زیمنس بایوفیول :

– سوکت ایموبیلایزر حتماً قبل از بی کد کردن و نصب ECU کشیده شود.

زیمنس ریو :

– سوکت ایموبیلایزر حتماً قبل از بی کد کردن و نصب ECU کشیده شود.

 زیمنس L90 تندر بنزینی :

– پایه ۵۸ ایسیو قطع شود ، در برخی موارد اگر خودرو روشن نشد سوکت UCH را بکشید.

بوش SSAT :

– سوکت ایموبیلایزر حتماً قبل از بی کد کردن و نصب ECU کشیده شود.

بوش ME 7.4.4 :

– پایه CPK3 سوکت قهوه ای با پایه M2F3 سوکت خاکستری جابجا شود.
– کویل ۱و۴ با ۲و۳ باهم جابجا شوند.

والئو (محصولات ایرانخودرو/سایپا) :

– پایه M2G1 به پایه M2F3 سوکت خاکستری متصل شود.
– کویل ۱و۴ با ۲و۳ باهم جابجا شوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.