برادر بزرگتر فیدلیتی با پیشرانه قوی‌تر و امکانات بیشتر + عکس

0

خودرو جتور یک نسخه ارتقا یافته از X ۹۰ Plus است که سال گذشته پس از عرضه اولیه آن در سال ۲۰۲۱ ارتقا یافت.

  jetor x90 pro

جتور، یک خودروساز چینی وابسته به برند چری، نسخه پرو X ۹۰ خود را که یک خودروی بنزینی است، معرفی کرد. این خودروی یک نسخه ارتقا یافته از X ۹۰ Plus است که سال گذشته پس از عرضه اولیه آن در سال ۲۰۲۱ ارتقا یافت. محصولات جتور در بازار ایران با نام فیدلیتی شناخته و توسط بهمن موتور عرضه می‌شوند.

نمای بیرونی در مقایسه با نسخه قبل تقریباً یکسان است. با این حال، فضای داخلی شباهت بیشتری به همتای پلاگین هیبریدی خود، جتور L ۹ دارد. X ۹۰ PRO اکنون برای پیش خرید در دسترس است و قرار است در ماه مارس به طور رسمی معرفی شود.

نمای بیرونی جتور X ۹۰ PRO همچنان ظاهری نسبتاً مدرن دارد که با جلوپنجره بزرگ به سبک آبشاری نمایان می‌شود. این SUV دارای چراغ‌های دوتایی و نوار نور LED یکپارچه است. نمای جانبی و عقب مانند مدل L ۹ باقی می‌مانند و نشان «۳۹۰ TGDI» روی گلگیرها اضافه می‌شود تا ماهیت فنی آن را نشان دهد. در عقب چراغ‌ها پیوسته و خروجی اگزوز دوگانه هستند.

X ۹۰ PRO با ابعاد ۴۸۵۸/۱۹۲۵/۱۷۸۰ میلی متر، فضای داخلی نسبتاً بزرگ و فاصله بین دو محور ۲۸۵۰ میلی متری را ارائه می‌دهد.

در داخل کابین، جتور X ۹۰ PRO زبان طراحی ساده شده‌ای را به نمایش می‌گذارد. صفحه نمایش لمسی ۱۵.۶ اینچی بدون قاب، بیشترین جلب توجه را در کابین دارد. فضای داخلی دارای متریال‌ها و روکش‌هایی به سبک ممتاز است، از جمله دسته دنده کریستالی، تریم چوبی و تزئینات مشکی پیانویی. X ۹۰ PRO در هر دو پیکربندی ۵ و ۷ نفره در دسترس است و نوع ۵ نفره دارای فضای بار بزرگ ۱۶۳۴ لیتری است.

جتور X ۹۰ PRO دارای دو گزینه برای موتور است. اولین موتور، ۱.۶ لیتری توربوشارژ است که حداکثر توان خروجی ۱۹۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر را ارائه می‌دهد. گزینه دوم یک موتور ۲.۰ لیتری TGDI است که ۲۵۴ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. هر دو موتور به یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه متصل می‌شوند.

X ۹۰ PRO بین ۱۸ تا ۲۴ هزار دلار آمریکا قیمت دارد (معادل یک میلیارد و ۳۰ میلیون تا یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان).

منبع:خبرآنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.