آشنایی با بهترین شاسی بلند‌های چینی موجود در بازار +عکس

0

سلیقه مشتریان در بازار خودرویی کشور بیشتر به سمت انتخاب یک کراس اوور یا در اصطلاح، شاسی بلند رفته و این افراد دوست دارند تا خودرو خود را از این دسته انتخاب نمایند. در این مطلب قصد داریم به معرفی ۵ شاسی بلند خوب و قابل قبول چینی تا رنج قیمت ۲۰۰ میلیون تومان موجود در بازار داخلی کشور بپردازیم و با نگاهی کلی به این خودروها، بهترین انتخاب بین آن‌ها را بیان کنیم.

بی تردید، بازار خودرویی کشور در حال حاضر به مکانی برای تست و آزمایش برخی از برندها و خودروهای چینی تبدیل شده و شرکت‌های واردکننده و تولیدکننده، ترجیح می‌دهند سیاست انتخاب و واردات خودروهای سواری را با توجه به ارزان تر بودن قیمت اتومبیل‌های چینی، به این محصولات اختصاص دهند.

در این رابطه، باید گفت که سلیقه مشتریان در بازار خودرویی کشور بیشتر به سمت انتخاب یک کراس اوور یا در اصطلاح، شاسی بلند رفته و این افراد دوست دارند تا خودرو خود را مابین اتومبیل‌های موجود در این دسته انتخاب نمایند. در این رابطه، باید گفت که سلیقه مشتریان در بازار خودرویی کشور بیشتر به سمت انتخاب یک کراس اوور یا در اصطلاح، شاسی بلند رفته و این افراد دوست دارند تا خودرو خود را مابین اتومبیل‌های موجود در این دسته انتخاب نمایند.

در این مطلب قصد داریم به معرفی ۵ شاسی بلند خوب و قابل قبول چینی تا رنج قیمت ۲۰۰ میلیون تومان موجود در بازار داخلی کشور بپردازیم و با نگاهی کلی به این خودروها، بهترین انتخاب بین آن‌ها را بیان کنیم.

۱-هایما S7 توربو

کدام چینی کراس اوور؟

یکی از خودروهای خوب و قابل قبول چینی که در حال حاضر در بازار داخلی کشور به عنوان یک کراس اوور (شاسی بلند) حضور دارد، هایما S7 توربو نام دارد. در این رابطه، باید گفت که هایما S7 توربو به واسطه همکاری گروه صنعتی ایران خودرو با برند چینی هایما، در داخل کشور و در خطوط تولید ایران خودرو مونتاژ و به بازار عرضه می‌شود. (قیمت این خودرو در حال حاضر برابر با ۱۲۶ میلیون تومان در نمونه صفر کیلومتر است.

در زمینه مشخصات فنی و عملکرد این خودرو نیز باید بگوییم که هایما S7 توربو از یک پیشرانه چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ توربوشارژ با حجمی برابر با ۱.۸ لیتر بهره می‌برد که این موتور قادر به تولید ۱۷۰ اسب بخار قدرت و ۲۳۵ نیوتن متر گشتاور است.

۲-هاوال H2

کدام چینی کراس اوور؟

یکی دیگر از خودروهای کراس اوور شهری و چینی موجود در بازار داخلی کشور که از کیفیت ساخت خوب و قابل قبولی بهره می‌برد، هاوال H2 نام دارد. هاوال H2 توسط گروه خودروسازی بهمن با همکاری برند چینی هاوال، در داخل کشور مونتاژ و عرضه می‌شود. (قیمت این خودرو در حال حاضر برای سری اول، کمتر از صد میلیون تومان اعلام شده است، اما انتظارمی‌رود با ورود انبوه آن به بازار، این قیمت افزایش یابد)

در زمینه مشخصات فنی و عملکرد این خودرو نیز باید بگوییم که هاوال H2 از یک پیشرانه چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ توربوشارژ با حجمی برابر با ۱.۵ لیتر بهره می‌برد که این موتور قادر به تولید ۱۴۰ اسب بخار قدرت و ۲۰۲ نیوتن متر گشتاور است.

۳-بی وای دی S7

کدام چینی کراس اوور؟

از دیگر خودروهای کراس اوور و خوب چینی که به زودی فروش انبوه آن در بازار داخلی کشور آغاز می‌شود، بی وای دی S7 نام دارد. در این رابطه، به جرات می‌توان که S7 یکی از بهترین انتخاب های موجود در این بخش بوده و توسط شرکت کارمانیا با همکاری برند چینی بی وای دی، در داخل کشور مونتاژ و عرضه خواهد شد. (قیمت این خودرو برابر با ۱۴۷ میلیون تومان اعلام شده است)
بی وای دی S7 از یک پیشرانه چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ توربوشارژ با حجمی برابر با ۲.۰ لیتر بهره می‌برد که این موتور قادر به تولید ۲۰۵ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور است.

۴-هاوال H6

بهترین شاسی بلند چینی بهترین شاسی بلند بازار قیمت شاسی بلند قیمت هاوال H2 مشخصات هاوال H2 معرفی شاسی بلند مجله خودرو قیمت بی وای دی S7 مشخصات بی وای دی S7 مشخصات فنی هاوال h6 قیمت هاوال H6 قیمت جک S5 اتوماتیک معایب جک s5 اتوماتیک

یکی دیگر از کراس اوورهای چینی و  قابل قبول که به زودی شاهد حضور آن در خیابان‌های کشور خواهیم بود، هاوال H6 نام دارد. این خودرو به وسیله همکاری گروه خودروسازی بهمن با برند چینی هاوال، بزودی در خطوط تولید این شرکت مونتاژ و به بازار عرضه می‌شود. (قیمت احتمالی هاوال H6 مابین ۱۶۰ الی ۱۸۰ میلیون تومان خواهد بود)

در رابطه با پیشرانه و عملکرد این خودرو باید گفت که هاوال H6 از یک پیشرانه چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ توربو شارژ با حجمی برابر با ۲.۰ لیتر بهره می‌برد که این موتور قادر به تولید قدرتی برابر با ۱۹۵ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۳۱۵ نیوتن متر است.

۵-جک S5 اتوماتیک

کدام چینی کراس اوور؟

سرانجام، آخرین خودرویی که می‌توان از آن به عنوان یک کراس اوور خوب و قابل قبول چینی در بازار داخلی کشور یاد کرد، جک S5 اتوماتیک نام دارد. در این رابطه، باید گفت که جک S5 اتوماتیک توسط گروه صنعتی کرمان خودرو و با همکاری برند چینی جک، مونتاژ و به بازار خودرویی کشور عرضه می‌شود. (قیمت این خودرو در بازار برابر با ۱۲۵ میلیون تومان است)

در زمینه مشخصات فنی و عملکرد این خودرو نیز باید بگوییم که جک S5 اتوماتیک از یک پیشرانه چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ توربوشارژ با حجمی برابر با ۲.۰ لیتر بهره می‌برد که این موتور قادر به تولید ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن متر گشتاور است.

منبع:چرخان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.