اجرت و هزینه تعمیرات تمام قسمت های خودرو وانت آریسان، پیکان ، پژو روآ ، آردی 1403
اجرت و هزینه تعمیرات تمام قسمت های خودرو پیکان /روا /آردی ،انژکتوری و کاربراتوری (پیکان سواری /وانت آریسان )، نرخ تعمیرات و خدمات پیکان در تعمیرگاه ، هزینه تعمیر گیربکس و تعویض واشر سرسیلندر پیکان ،اجرت و هزینه تعمیر کامل موتورهای خودرو پیکان وانت ، پژو روآ /آردی انژکتوری و وانت آریسان 1 و 2 ،اجرت تعمیر جلوبندی وانت آریسان
در این جدول می توانید از نرخ و اجرت تعمیرات قسمت های مختلف خودروی خودرو پیکان وانت ، پژو روآ /آردی انژکتوری و وانت آریسان 1 و 2 آگاه شوید .
پیکان وانت |
پژو روآ |
پژو RDI |
پژو RD |
وانت آریسان |
شرح خدمات |
ردیف |
39,000,000 | 48,000,000 | 48,000,000 | 48,000,000 | 48,000,000 |
تعمیر کامل موتور |
1 |
20,000,000 | 22,000,000 | 22,000,000 | 22,000,000 | 22,000,000 |
تعمیر نیم موتور (سرسیلندر و کارتل) |
2 |
17,000,000 | 20,000,000 | 22,000,000 | 22,000,000 | 22,000,000 |
پیاده و سوار کردن موتور جهت شاسی کشی |
3 |
11,000,000 | 12,000,000 | 12,000,000 | 12,000,000 | 19,000,000 |
تعمیر کامل سرسیلندر |
4 |
4,800,000 | 5,500,000 | 5,500,000 | 5,500,000 | 9,000,000 |
تعویض واشر منیفولد دود و بنزین |
5 |
2,400,000 | 2,400,000 | 2,400,000 | 2,400,000 | 2,400,000 |
تعویض واشر گلویی اگزوز |
6 |
6,200,000 | 6,200,000 | 6,200,000 | 6,200,000 | 6,200,000 |
باز و بستن کارتل و تعویض اویل پمپ |
7 |
1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 |
تعویض فشنگی روغن |
8 |
1,900,000 | 1,900,000 | 1,900,000 | 1,900,000 | 1,900,000 |
تعویض واشر درب سوپاپ |
9 |
2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 |
فیلرگیری سوپاپ |
10 |
4,200,000 | 4,200,000 | 4,200,000 | 4,200,000 | 4,200,000 |
تعویض واتر پمپ |
11 |
1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 |
تعویض تسمه دینام |
12 |
0 | 2,400,000 | 2,400,000 | 2,400,000 | 2,400,000 |
تعویض تسمه کولر |
13 |
2,600,000 | 2,600,000 | 2,600,000 | 2,600,000 | 2,600,000 |
باز و بستن تسمه دینام و فولی سر میل لنگ |
14 |
0 | 2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 |
تعویض تسمه سفت کن و غلتک ها |
15 |
0 | 5,100,000 | 5,100,000 | 5,100,000 | 5,100,000 |
تعویض کاتالیست |
16 |
1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 |
باز و بست متعلقات جهت تعویض شمع |
17 |
5,100,000 | 5,100,000 | 5,100,000 | 5,100,000 | 5,100,000 |
باز و بست متعلقات جهت تعویض انژکتور |
18 |
1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 |
تعویض ترموستات |
19 |
2,400,000 | 2,400,000 | 2,400,000 | 2,400,000 | 2,400,000 |
تعویض رادیاتور آب |
20 |
پیکان |
پژو روآ |
پژو RDI |
پژو RD |
وانت آریسان |
شرح خدمات |
ردیف |
1,200,000 | 1,900,000 | 1,900,000 | 1,900,000 | 1,900,000 |
هواگیری و ریختن ضدیخ |
21 |
1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 |
تعویض شیلنگ باالی رادیاتور |
22 |
1,900,000 | 1,900,000 | 1,900,000 | 1,900,000 | 1,900,000 |
تعویض شیلنگ پایین رادیاتور |
23 |
0 | 1,900,000 | 1,900,000 | 1,900,000 | 1,900,000 |
تعویض شیلنگ بخاری کوتاه با هواگیری |
24 |
1,900,000 | 1,900,000 | 1,900,000 | 1,900,000 | 1,900,000 | تعویض شیلنگ بخاری | 25 |
1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 |
تعویض فشنگی آب با هواگیری |
26 |
2,400,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 |
تعویض پایه دسته موتور راست |
27 |
1,900,000 | 3,000,000 | 3,000,000 | 3,000,000 | 3,000,000 |
تعویض دسته موتور راست |
28 |
3,000,000 | 3,000,000 | 3,000,000 | 3,000,000 | 3,000,000 |
تعویض دسته موتور چپ |
29 |
توافقی | توافقی | توافقی | توافقی | توافقی |
تعویض باک بنزین |
30 |
2,800,000 | 3,000,000 | 3,000,000 | 3,000,000 | 3,000,000 |
تعویض پمپ بنزین |
31 |
1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 |
تعویض فیلتر بنزین |
32 |
2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 |
تعویض شلنگ رفت بنزین |
33 |
2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 |
تعویض شلنگ برگشت بنزین |
34 |
0 | 2,100,000 | 2,100,000 | 2,100,000 | 2,100,000 |
تعویض منبع کنیستر |
35 |
17,600,000 | 17,600,000 | 17,600,000 | 17,600,000 | 21,100,000 |
تعمیر کامل گیربکس |
36 |
8,100,000 | 9,900,000 | 9,900,000 | 9,900,000 | 9,900,000 |
تعویض کیت کالچ |
37 |
2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 |
تعویض سیم کالچ |
38 |
1,900,000 | 1,900,000 | 1,900,000 | 1,900,000 | 1,900,000 |
تعویض کائوچویی پدال کالچ |
39 |
0 | 2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 |
تعویض لیور دنده |
40 |
پیکان |
پژو روآ |
پژو RDI |
پژو RD |
وانت آریسان |
شرح خدمات |
ردیف |
11,400,000 | 11,400,000 | 11,400,000 | 11,400,000 | 11,400,000 |
تعویض دنده کیلومتر داخل گیربکس |
41 |
1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 |
تعویض سنسور کیلومتر |
42 |
2,100,000 | 0 | 0 | 0 | 0 |
تعمیر پمپ کالچ پائین و هواگیری |
43 |
3,000,000 | 0 | 0 | 0 | 0 |
تعمیر پمپ کالچ باال و هواگیری |
44 |
11,400,000 | 11,400,000 | 11,400,000 | 11,400,000 | 11,400,000 | تعویض کاسه نمد ته میل لنگ | 45 |
4,600,000 | 4,600,000 | 4,600,000 | 4,600,000 | 4,600,000 |
باز و بستن پلوس و تعویض بلبرینگ پلوس عقب |
46 |
4,600,000 | 4,600,000 | 4,600,000 | 4,600,000 | 4,600,000 |
باز و بست پلوس چپ و تعویض بلبرینگ پلوس عقب |
47 |
7,300,000 | 8,300,000 | 8,300,000 | 8,300,000 | 8,300,000 |
تعویض رام زیر موتور |
48 |
4,600,000 | 3,300,000 | 3,300,000 | 3,300,000 | 3,300,000 | تعویض کمک های جلو هر عدد | 49 |
3,000,000 | 2,300,000 | 2,300,000 | 2,300,000 | 2,300,000 |
باز و بستن طبق و تعویض بوش |
50 |
2,300,000 | 1,700,000 | 1,700,000 | 1,700,000 | 1,700,000 |
تعویض موج گیر جلو هر طرف |
51 |
2,600,000 | 3,000,000 | 3,000,000 | 3,000,000 | 3,000,000 | تعویض قرقری فرمان هر طرف | 52 |
2,000,000 | 2,000,000 | 2,000,000 | 2,000,000 | 2,000,000 |
تعویض سیبک فرمان هر طرف |
53 |
3,000,000 | 2,600,000 | 2,600,000 | 2,600,000 | 2,600,000 |
تعویض سیبک زیر کمک هر طرف |
54 |
1,700,000 | 1,700,000 | 1,700,000 | 1,700,000 | 1,700,000 |
تعویض الستیک های چاکدار موج گیر |
55 |
3,000,000 | 3,000,000 | 3,000,000 | 3,000,000 | 3,000,000 |
تعویض بلبرینگ چرخ جلو و باز و بستن سگدست هر طرف |
56 |
1,900,000 | 1,900,000 | 1,900,000 | 1,900,000 | 1,900,000 |
میزان فرمان دستی |
57 |
2,400,000 | 2,400,000 | 2,400,000 | 2,400,000 | 2,400,000 |
میزان فرمان با دستگاه |
58 |
5,500,000 | 5,500,000 | 5,500,000 | 5,500,000 | 6,600,000 |
باز و بست فنر عقب هر طرف |
59 |
6,600,000 | 6,600,000 | 6,600,000 | 6,600,000 | 6,600,000 |
بادگیری فنرهای عقب دو طرف |
60 |
پیکان |
پژو روآ |
پژو RDI |
پژو RD |
وانت آریسان |
شرح خدمات |
ردیف |
2,000,000 | 2,000,000 | 2,000,000 | 2,000,000 | 2,000,000 |
تعویض کمک عقب هر طرف |
61 |
7,300,000 | 9,200,000 | 9,200,000 | 9,200,000 | 9,200,000 |
باز و بستن جعبه فرمان و تعمیر کامل جعبه فرمان |
62 |
0 | 5,100,000 | 5,100,000 | 5,100,000 | 5,100,000 | تعویض پمپ هیدرولیک | 63 |
0 | 5,400,000 | 5,400,000 | 5,400,000 | 5,400,000 |
تعویض منبع هیدرولیک |
64 |
0 | 3,600,000 | 3,600,000 | 3,600,000 | 3,600,000 |
تعویض شلنگ فشار قوی هیدرولیک |
65 |
0 | 3,000,000 | 3,000,000 | 3,000,000 | 3,000,000 |
تعویض شلنگ فشار ضعیف هیدرولیک |
66 |
0 | 2,000,000 | 2,000,000 | 2,000,000 | 2,000,000 |
تعویض شلنگ هیدرولیک از منبع به جعبه فرمان |
67 |
0 | 2,000,000 | 2,000,000 | 2,000,000 | 2,000,000 | تعویض گردگیر فرمان چپ | 68 |
0 | 2,000,000 | 2,000,000 | 2,000,000 | 2,000,000 |
تعویض گردگیر فرمان راست |
69 |
0 | 4,600,000 | 4,600,000 | 4,600,000 | 4,600,000 | تعویض چهارشاخه فرمان | 70 |
0 | 7,300,000 | 7,300,000 | 7,300,000 | 7,300,000 |
باز و بستن تلسکوپی فرمان |
71 |
400,000 | 400,000 | 400,000 | 400,000 | 1,500,000 |
تنظیم غربیلک فرمان |
72 |
8,800,000 | 8,800,000 | 8,800,000 | 8,800,000 | 8,800,000 |
تعمیر کامل جلوبندی بدون کمک |
73 |
7,500,000 | 5,900,000 | 5,900,000 | 5,900,000 | 5,900,000 |
تعویض بوستر و باز و بستن پدال |
74 |
0 | 7,500,000 | 7,500,000 | 7,500,000 | 7,500,000 |
تعویض موتور ABS و کالیبراسیون |
75 |
0 | 2,100,000 | 2,100,000 | 0 | 2,100,000 |
تعویض سنسور ABS چرخ جلو |
76 |
0 | 2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 |
تعویض ترمینال ترمز |
77 |
3,000,000 | 3,000,000 | 3,000,000 | 3,000,000 | 3,000,000 |
تعویض پمپ ترمز |
78 |
0 | 2,300,000 | 2,300,000 | 2,300,000 | 2,300,000 |
تعویض کالیپر چرخ جلو هر طرف |
79 |
3,000,000 | 3,000,000 | 3,000,000 | 3,000,000 | 3,000,000 |
تعویض دیسک چرخ جلو هر طرف |
80 |
پیکان |
پژو روآ |
پژو RDI |
پژو RD |
وانت آریسان |
شرح خدمات |
ردیف |
2,100,000 | 2,100,000 | 2,100,000 | 2,100,000 | 2,100,000 |
تعویض شلنگ ترمز جلو هر طرف |
81 |
1,700,000 | 1,700,000 | 1,700,000 | 1,700,000 | 1,700,000 |
تعویض لنت جلو دو طرف |
82 |
3,000,000 | 3,000,000 | 3,000,000 | 3,000,000 | 3,000,000 |
بازدید لنت چهار چرخ و رگالژ ترمز دستی |
83 |
0 | 0 | 1,900,000 | 1,900,000 | 1,900,000 |
تعویض سنسور ABS چرخ عقب هر طرف |
84 |
1,900,000 | 1,900,000 | 1,900,000 | 1,900,000 | 1,900,000 |
تعویض کاسه چرخ عقب هر طرف |
85 |
2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 |
تعویض سیلندر ترمز چرخ عقب هر طرف |
86 |
2,400,000 | 2,400,000 | 2,400,000 | 2,400,000 | 2,400,000 |
تعویض شلنگ ترمز عقب |
87 |
1,900,000 | 1,900,000 | 1,900,000 | 1,900,000 | 1,900,000 |
تعویض لنت عقب کاسه ای هر طرف |
88 |
5,100,000 | 5,100,000 | 5,100,000 | 5,100,000 | 5,100,000 |
تعویض سیم ترمز دستی بلند |
89 |
2,400,000 | 2,400,000 | 2,400,000 | 2,400,000 | 2,400,000 |
تعویض تفنگی ترمز دستی |
90 |
هزینه تعمیر انواع قسمت های پیکان /روا/آردی در سال 1395
هزینه تعمیر انواع قسمت های پیکان /روا/آردی | |
نوع خدمات و تعمیرات | اجرت و هزینه (به تومان) |
دیاگ | ۱۰۰۰۰ |
تنظیم موتور کامل با شستشوی انژکتور | ۴۵۰۰۰ |
تعویض شمع /وایر /کوئل | ۱۵۰۰۰ |
تعویض ریل سوخت | ۲۰۰۰۰ |
تعویض پمپ بنزین با صافی بنزین | ۳۵۰۰۰ |
تعویض ضدیخ رادیاتور | ۳۰۰۰۰ |
تعویض لنت جلو جفت طرف | ۱۵۰۰۰ |
تعویض لنت عقب جفت طرف با ریگلاژ | ۳۰۰۰۰ |
تعویض سیلندر ترمز چرخ عقب یک طرف با هواگیری چهار چرخ | ۳۰۰۰۰ |
تعویض لنت جلو با دیسک چرخ دو طرف | ۲۵۰۰۰ |
تعمیر لوازم ترمز چرخ جلو یک طرف با هواگیر چهار چرخ | ۳۰۰۰۰ |
تعویض بلبرینگ چرخ عقب یک طرف | ۳۵۰۰۰ |
تعویض بلبرینگ چرخ جلو یک طرف | ۱۵۰۰۰ |
تعویض سیم ترمز دستی با لنت عقب | ۵۰۰۰۰ |
تعویض کمکهای عقب دوطرف با باد گیری | ۴۰۰۰۰ |
تعویض کمکهای جلو دوطرف | ۵۰۰۰۰ |
تنظیم ارتفاع کامل | ۶۵۰۰۰ |
جلوبندی کامل(سیبک/موج گیر/طبق بامیزان فرمان) | ۵۵۰۰۰ |
تعمیر جعبه فرمان بدون هیدرولیک | ۶۵۰۰۰ |
تعمیر جعبه فرمان هیدرولیک | ۸۰۰۰۰ |
تعمیر تلسکوپی فرمان | ۶۰۰۰۰ |
میزان فرمان ایبرک دار | ۱۰۰۰۰ |
تعویض گردگیر پلوس دو طرف | |
تعویض بلبرینگ پلوس دو طرف | ۶۰۰۰ |
تعمیر یا تعویض سه شاخه پلوس دو طرف | |
تعمیر یا تعویض مشعلی پلوس دو طرف | |
تعویض کاسه نمد پلوس دو طرف | ۴۰۰۰۰ |
رفع نشتی کامل گیربکس | ۱۵۰۰۰۰ |
تعویض دیسک وصفحه کلاج | ۸۷۰۰۰ |
تعمیر کامل گیربکس | ۱۵۰۰۰۰ |
تعویض لیور دنده کلاج | ۱۳۰۰۰ |
تعویض سیم کلاج | ۱۵۰۰۰ |
تعویض فلایویل کلاج | ۸۵۰۰۰ |
رفع نشتی ته میل لنگ( تعویض کاسه نمد ته میل لنگ ) | ۸۵۰۰۰ |
رفع نشتی کارتل (باز وبست کارتل) | ۵۰۰۰۰ |
تعویض تسمه دینام با تسمه کولر | ۲۰۰۰۰ |
تعویض زنجیر تایم با بلبرینگ تایم | ۵۰۰۰۰ |
تعمیر یا تعویض واتر پمپ | ۳۵۰۰۰ |
تعویض دسته موتور پایین رام (دوعدد) | ۳۵۰۰۰ |
فیلرگیری باتعویض واشر درب سوپاپ | ۳۰۰۰۰ |
تعمیر یا تعویض میل سوپاپ | ۸۰۰۰۰ |
بازوبست سرسیلندر | ۸۵۰۰۰ |
باز و بست سرسیلندر با کارتل(تعویض واشر سرسیلندر با یاتاقان متحرک) | ۱۵۰۰۰۰ |
تعمیر اساسی (موتور /گیربکس /سرسیلندر /میل لنگ /پیستون /…) | ۲۵۰۰۰۰ |
عیب یابی کامل موتور /گیربکس/ جلوبندی /سیستم برقی | ۲۵۰۰۰ |
تعمیر یا تعویض استارت و باتری | ۳۵۰۰۰ |
تعمیر یا تعویض دینام وباتری | ۴۵۰۰۰ |
تعویض چراغ های جلو | ۳۵۰۰۰ |
تعمیر یا تعویض ترموستات با فشنگی آب وتعویض رله فن وفن | ۳۵۰۰۰ |
تعویض روغن کامل (روغن /فیلتر روغن/ فیلتر هوا /فیلتر بنزین/تنظیم باد /روغن گیربکس واسکازین…)و الی هذا | ۲۵۰۰۰ |
کارشناسی در خرید خودرو (تشخیص رنگ/کم کردن کیلومتر/موتوری /فنی وجلوبندی) ۲۵۰۰۰ |
شماره تلفن های رسیدگی به شکایات
سازمان بازرگانی استان تهران : ۱۲۴
اتاق اصناف تهران : ۸۵۵۴۳۲۰۱ و ۸۵۵۴۳۲۰۰
اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران : ۷۷۵۳۱۶۱۴
کارستان
سلام چرا جواب مردمو نمیدی
یک پیکان وانت میخوام رنگ کامل بزنم قفل ودستگیره هردودرب درست بکنم وچراغ وراهنمادرست بکنم چقدرهزینش میشه؟
تعمیرکاه خوب وباانصاف
سلام سهراب هستم ماشینم رواسال است تعمیرکلی میخواد هزینش چقدرمیشه
سلام ببخشید ماشین پیکان دارم کاردن زده هزینش چقد میشه
سلام ماشین پیکان مد ۸۱ دارم یاتاقان زده هزینش چقد میشه
سلام حدود 10 میلیون تومان
سلام ماشین پیکان دارم مدل ۷۱روغن سوزی داره بردم تعمیرگاه میگه یاتاقان زده
هزینش چقده چ وسایل باید بگیریم از لوازم یدکی
سلام رفقاهزینه بازوبسته موتوریدست رینگ ویاتاقان تعمیرکرده چقدرمیشه.فقطدستمزد۲۵۰۰۰۰۰دومیلیون وپانصدگرفته خداییش یه مکانیک باانصاف معرفی کنید.ماشینم پیکان وانت۸۶
داداشااگه مکانیک اجرت زیادبگیره به چه شماره ای بایدتماس بگیریم ممنون میشم راهنمایی کنید
سلام ،به اتحادیه باید مراجعه کنید .
الان اجرت تعمیرش یک میلیون و پونصد هزار تومنه خواستی بیا تعمیر گاه ما.در خدمتیم
۰۹۱۲۶۸۵۲۶۹۷
سلام هزینه تعمیر موتور پیکان 83 که جدیدا یاتاقان زده چقدر میشه ؟