شرکت آذویکو در مورد تحویل خودرو ام جی ۳۶۰ اطلاعیه صادر کرد

0

در اطلاعیه جدید این شرکت اظهار شده است به خاطر عوامل گوناگون ازجمله عدم تعهدات طرف خارجی، تحریم‌های آمریکا، مشکلات لجستیکی و غیره این شرکت نمی‌تواند مطابق وعده داده شده به تعهدات خود در مورد تحویل به موقع خودروهای ام جی عمل کند.

شرکت صنعت خودرو آذربایجان شرایط فروش ام جی قیمت ام جی 360 مشخصات ام جی 360 تولید ام جی 360 نمایندگی ام جی 360 خرید ام جی 360 مدیرعامل شرکت آذویکو

گروه صنعت خودرو آذربایجان یا همان آذویکو که چندی پیش با انتشار تصاویری از ترخیص قطعات منفصله از گمرک و بارگیری خودروهای ام جی ۳۶۰ به متقاضیان خود نوید اجرای تعهدات معوقه را داده بود، اخیراً با انتشار اطلاعیه از مشکلات پیش آمده در مورد تحویل خودروهای ام جی ۳۶۰ خبر داده است. در اطلاعیه جدید این شرکت اظهار شده است به خاطر عوامل گوناگون ازجمله عدم تعهدات طرف خارجی، تحریم‌های آمریکا، مشکلات لجستیکی و غیره این شرکت نمی‌تواند مطابق وعده داده شده به تعهدات خود در مورد تحویل به موقع خودروهای ام جی عمل کند. این شرکت همچنین به متقاضیان خود زمان دقیقی برای رفع مشکل اعلام نکرده است. به عبارت دیگر آذویکو از متقاضیان خود خواسته است طبق قرارداد مبلغ پرداختی خود را دریافت کنند یا تا زمان مشخص شدن وضعیت تحویل خودروها منتظر بمانند. نکته قابل توجه در این باره، فروش قطعی این خودروها در خردادماه یعنی پس از اعمال تحریم‌ها بوده که به دنبال آن شمار قابل توجهی از متقاضیان به خودروهای خود نرسیده‌اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.