کشورهای حوزه خلیج فارس کیلومتر خودروهای وارداتی رادستکاری می کنند

0

مزدک موسوی:

کشورهای حوزه خلیج فارس کیلومتر خودروهای وارداتی رادستکاری می کنند

مدیر بازاریابی و فروش یک شرکت واردکننده خودرو مدعی شد، بخش عمده ای از خودروهایی که به صورت موردی و خُرد وارد کشور می شوند، صفر کیلومتر نیستند و کیلومتر آنها در کشورهای عربی از جمله شارجه و عمان دستکاری می شود.
نتیجه تصویری برای واردات خودرو از شارجه
«مزدک موسوی» امروز(یکشنبه) در نشستی خبری اضافه کرد: هیچ کدام از این خودروها صفر کیلومتر نیستند و آپشن(ویژگی)های آنها نیز واقعی نیست.
وی ادامه داد: تا سال ۲۰۱۳ و پیش از اعمال تحریم ها، نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش این برند در کشور وجود داشت اما با تحریم ها این رابطه قطع شد.
موسوی با بیان اینکه برند بی.ام.دبلیو اکنون بازاری ۵۰۰ هزار دستگاهی در آمریکا دارد، گفت: با توجه به اینکه بازار این برند در ایران حدود ۲ هزار دستگاه در سال است.
به گفته وی، آنها ترجیح می دهند برای از دست ندادن بازار آمریکا ابتدا تکلیف خود را با دولت آمریکا مشخص کنند و سپس برای اعطای مجدد نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش به ایران اقدام کنند.

نتیجه تصویری برای واردات خودرو از شارجه
وی گفت: مذاکرات با این شرکت خودروساز آلمانی برای دریافت نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش ادامه دارد و اکنون فروش و خدمات پس از فروش این برند در ایران به صورت واسطه ای انجام می شود.
موسوی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا در این مذاکرات، مونتاژ و تولید خودروهای بی.ام.دبلیو نیز مطرح است؟ گفت: در این مذاکرات بحث تولید به عنوان یکی از استانداردهای مذاکره مطرح است اما ارتباط با ما این شرکت شامل چند مرحله است؛ ابتدا باید شرایط فروش و خدمات پس از فروش مهیا باشد و سپس موضوع مونتاژ و تولید با توجه به شاخص هایی همچون وجود بازار مطرح می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.