واژگونی خودرو وزیر ارشاد در مسیر هفتکل

0

خودرو حامل وزیر ارشاد و همراهان او عصر روز جمعه در مسیر هفتکل-اهواز واژگون شد.

داود شلیل احمدی رییس بیمارستان گلستان اهواز که از مصدومان حادثه واژگونی خودرو مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همراهان عیادت کرد گفت: حجت الاسلام رضا کلاه کج از ناحیه دنده دچار شکستگی شده و به ریه وی نیز آسیب رسیده است، اما وضعیت تنفس وی خوب است و سطح هوشیاری او بالاست.

او افزود: آسیب جدی به ستون فقرات و مغز وی وارد نشده و باید چند روز زیر نظر باشد.

به گفته آقای احمدی متخصصان جراح مغز و اعصاب و ارتوپد حجت الاسلام کلاه کج را معاینه کردند و با نظر پزشک در روز‌های آینده از بیمارستان مرخص می‌شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز در این خصوص گفت: ارشاد استعدادی مدیرکل امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنی هاشمی مدیر روابط عمومی اداره کل ارشاد اسلامی نیز در این حادثه دچار ضرب دیدگی شده که تا ساعاتی دیگر از بیمارستان مرخص خواهند شد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز اعلام کرد: این حادثه واژگونی خودرو در ساعت ۱۷ و ۱۷ دقیقه در خروجی هفتکل به اهواز رخ داد که با ۳ کد آمبولانس به بیمارستان محلی هفتکل اعزام شدند و سپس با ۳ کد آمبولانس به بیمارستان گلستان اهواز منتقل گردیدند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در سفری ۲ روزه به خوزستان آمده، سفر به هفتکل و بررسی مسائل فرهنگی این منطقه جز برنامه‌های او بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.