قرعه کشی جام جهانی مدیران خودرو برگزار شد

0

گزینش مسافران قطر از میان خریداران MVM و فونیکس

مدیران خودرو به عنوان یکی از قدیمی ترین مونتاژ کنندگان خودروهای چینی در کشور و دارنده عنوان سومین خودروساز بزرگ ایران، در سال گذشته تصمیم گرفت تا با توجه به تحریم های صنعت خودروسازی، برند فونیکس را به جای چری در ایران معرفی نماید و حالا نیز برگزاری جام جهانی بهانه ای شده است برای معرفی بیشتر این برند تازه تاسیس و برگزاری قرعه کشی از میان خریداران محصولات این خودروساز که شب گذشته به انجام رسید.

اخبار مدیران خودرو مدیرعامل مدیران خودرو زمان قرعه کشی محصولات ام وی ام اخبار جام جهانی فوتبال هزینه بلیت جام جهانی قطر شرکت مدیران خودرو قرعه کشی محصولات مدیران خودرو فروش ویژه مدیران خودرو قیمت ماشین فونیکس

بر این اساس از میان بیش از 2000 خریدار محصولات فونیکس 3 نفر و از میان بیش از 3100 نفر از خریداران محصولات MVM نیز سه نفر دیگر برای سفر به قطر با هزینه مدیران خودرو برگزیده شدند.

شش برنده خوش شانس که از بین مشتریان محصولات مدیران خودرو انتخاب شده اند ضمن دریافت بلیط رفت و برگشت به جام جهانی قطر 2022، یک هفته اقامت در هتلی لوکس به همراه بلیط تماشای بازی ایران-آمریکا را نیز دریافت می کنند.

استقبال از این کمپین در شرایطی صورت می گیرد که در حد فاصل پانزدهم مهرماه تا پانزدهم آبان ماه (مدت اجرای کمپین قرعه کشی جام جهانی)، بیش از 5100 دستگاه خودرو توسط مدیران خودرو به فروش رفته است که با توجه به تورم و سایر شرایط اقتصادی، رقمی قابل توجه در دوران پسا تحریم به نظر می رسد.

حامد رحمانی مدیر مارکتینگ برند فونیکس در ادامه اظهار کرد که مدیران خودرو همواره تلاش می کند که امتیازات ویژه ای را به مشتریان فونیکس ارائه دهد. وی ارائه خدمات جاری را وظیفه مدیران خودرو برای ارائه تجربه بی نقص برای مشتریان فونیکس دانست. در واقع فونیکس به عنوان بازوی لوکس و پریمیوم مدیران خودرو در آینده قصد عرضه خودروهایی با تکنولوژی خودران و دوستدار محیط زیست را دارد که البته تحقق این موضوع به همکاری نهادهای دولتی وابسته است.

در شرایط فعلی سه مدل تیگو7 پرو، آریزو 6 پرو و تیگو 8 پرو به عنوان محصولات اصلی فونیکس عرضه می شوند و قرار است به زودی مدل FX و نسخه دو دیفرانسیل (تیگو 8 پرو مکس) نیز به این فهرست افزوده شود.

در مورد ام وی ام، اما شرایط متفاوت است و با توجه به عرضه تیگو 7 (نسل قبلی)، آریزو 5 پرو، ام وی ام ایکس 22 پرو، ایکس 22 معمولی و ایکس 33، تنوع زیادی در سبد محصولات مدیران خودرو به چشم می خورد.

منبع:دیجیاتو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.