قیمت موتور کامل پژو 206 TU5

0

موتور کامل ۲۰۶ تیوفایو TU5

قیمت :30,000,000 تومان

قیمت موتور کامل 206 تیب 2 قیمت موتور کامل 206 تیب 5 قیمت موتور کامل 207 قیمت موتور کامل پارس TU5 قیمت موتور کامل پژو پارس قیمت موتور کامل پژو 206 قیمت موتور استوک پژو 206 قیمت قطعات استوک پژو 206 قطعات استوک چیست اجرت باز و بست سرسیلندر 206 انواع موتور پژو 206 شرایط تعویض موتور پژو 206 اجرت تعویض موتور پژو 206

موتور کامل ۲۰۶ تیوفایو (TU5) استوک اروپایی محصول کشور فرانسه می باشد. بعد از جمع آوری خط تولید و خارج شدن این خودروها از محدوده تردد در اروپا اسقاط شده و از طریق کشورهایی مثل انگلیس و استرالیا به شبه جزیره شارجه امارات منتقل می شود.

موتور کامل ۲۰۶ تیوفایو مانند سایر موتورهای کاملی که این شرکت عرضه می کند شامل سیلندر، سرسیلندر و تمامی قطعات داخل موتور می باشد.

همچنین قطعات جانبی و دورچین موتور در صورت نیاز به صورت جداگانه قابل سفارش و خرید می باشد. قابل ذکر است که این موتور در کشور ما روی خودروهای ۲۰۶ تیپ های ۵ و ۶ برخی از خودروهای پژو پارس نصب شده است.

همانطور که می دانیم موتورهای استوک، موتورهای دست دوم و کارکرده هستند که تمام قطعات داخل و بیرون آن ها فابریک و پلمب کارخانه سازنده آن می باشد.

این موتورها بعد از ورود به انبار شرکت یدک خواجه مجددا مورد تست سلامت قرار می گیرند و در صورت وجود عیب و ایراد قطعه معیوب با یک قطعه نو تعویض شده و پس از اطمینان از سلامت کامل موتور این محصول بسته بنده شده و به مقصد مشتری ارسال می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.