مشکلات متداول پورشه ماکان

0

تمام موارد بیان شده در زیر با جستجو در اینترنت و بررسی تجربه پورشه سواران در خارج ایران و همچنین تجربه تیم تخصصی تعمیرات پورشه ما در هیولا المان می باشد و تلاش می شود به واسطه  گذشت زمان این مطالب را کم کم کامل تر کنیم تا منبع غنی برای کسانی که برای اولین بار مایل هستند پورشه ماکان را خریداری یا برای مشکلات استفاده از ماکان در ایران با ان مواجه میشوند راه حل مناسب پیدا کنند .

پورشه ماکان

1- مشکل شدید پورشه ماکان با بنزین ایران

به نظر ما یکی از مشکلات زیاد پورشه ماکان به واسطه موتور پیشرفته و توربو ان در ایران مشکل بنزین کم کیفیت ایران است و اسیب های زیادی به موتور ماشین شما وارد میکند یکی از راه حل هایی که در ما در مرکز پورشه خود به مشتریان خود ارایه میدهیم استفاده از ادیتو بنزین و اکتان المانی و با کیفیت است که میتواند مشکل کیفیت کم بنزین را در ماکان کاهش دهد و یکی دیگر از راه حل ها code کردن کامپیوتر پورشه است که ران موتور ان را کاهش دهیم تا بنزین بدون کیفیت اسیب بسیار کمتری به خودرو شما بزند

2- حساسیت بیش از حد سنسور های پارک ماکان

اگر باسرعت کم فاصله زیادی تا موانع داشته باشید ، سنسور ها اصرار دارن که چیزی نزدیک ماشین است. این مشکل زمانی که توی ترافیک سنگین هستین هم وجود داره و سنسور ها مدام واکنش نشون می دهند.
البته یک جا یک مطالب جاالب نوشته بود ! نقل قول : سنسور ها ماکان به شدت به ماشین های شرکت فورد حساس هستند. یعنی اگر پشت سر یک فورد یا جلوی اون باشید. سنسور ها واکنش نشون میدن.
مشکل اساسی دیگه ای که توی کامنت های مشتری های ثابت پورشه در المان خوندم این بود که یه پورشه ماکان مشکل نشت روغن داشت و نمایندگی توانایی تعمیر اون رو نداشت مگر اینگه موتور رو از ماشین جدا میکردن که حدود سه هزار دلار معادل صد و بیست میلیون تومان هزینه این کار بود. پس نشت روغن رو به شدت جدی بگیرید که اگر به مرحله حاد برسه باید سه هزار دلار خرج کیند و لازم به ذکره در نمایندگی پورشه ما نیز این مورد صحیح است ( البته از نظر باز و بست کامل موتور و گیربکس و نه از باب هزینه خدمات ) و اگر شدت روغن ریزی بیش ازحد باشد باید موتور و گیربکس باهم از زیر به واسطه جک  دوستون خارج شود و روغن ریزی ان قطع شود

3- مشکلات گیربکس PDK پورشه در ایران

به نظر ما یکی از بزرگترین خراب کاری های پورشه در دنیا همین گیربکس PDK است این گیربکس بعد از چند سال کار کردن به واسطه سیستم برقی ضعیف ان ( ساعت و سلکتور گیربکس ) به مشکل میخورند و باید کلاچ های داخل ان یا ساعت گیربکس و سیستم برقی ان تعویض شود که در این زمان با دلار 36 هزارتومانی ممکن است تا 170 میلیون تومان برای شما خرج درست کند البته این مشکل در پانامرا و کررا 911 و باکستر نیز با توجه به سن زیاد ان ها در تهران بیشتر از ماکان نمود کرده ولی در امسال با توجه به پا به سن گذاشتن ماکان ها در ایران مشتریان زیادی به ما جهت رفع مشکل گیربکس خود مراجعه کرده اند.

4- راحتی سرنشین های عقب

مشکل دیگه ای که بهش اشاره شده بود و بیشتر افراد قد بلند و بالای ۱۸۵ سانتی متر داشتن این بود که داخل ماشین به شدت تنگ و جایی راحت برای استراحت پاهاشون نداره. و همچنین وقتی افرادی با قد بالای ۱۸۵ سانتی متر توی ماکان می نشینند دیگه کسی نمیتونه راحت روی صندلی عقب ماشین بشینه.پس اگر قد تون بالای این مقدار هست حتما قبل از خرید ماشین به نمایشگاه  برید و داخل ماشین رو امتحان کنید البته ما در تهران با این موضوع مشکل خاصی نداشتیم و این موضوع را به صرف اینکه شاید برای برخی حایز اهمیت باشد بیان کردیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.