نهال آرزوهایم را با کود آبیاری کردم

0

برای رسیدن به  ثروت بی نهایت سعی کنید از تجربیات دیگران استفاده کنید و اشتباهاتی را که آنها مرتکب شدند را مرتکب نشوید. همیشه گفته شده که تجربه را تجربه کردن خطاست. پس راه رفته موفق های ثروت را ادامه بدهید و دوباره کاری را کنار بگذارید. کود را انتخاب کنید و با اطمینان خاطر مسیر را ادامه دهید.

کود شیمیایی فسفات

قیمت کود شیمیایی فسفات با توجه به بازار آن در حال تغییر و نوسان می باشد و همچنین از دیرباز برای تقویت و افزایش باروری درختان میوه همواره از کود شیمیایی و طبیعی استفاده می کردند. استفاده از این کود شیمیایی از فرسوده سازی ریشه و برگ درختان سیب نیز به میزان زیادی می کاهد طبعا در صورت به خواب رفتن درخت در فصلهای سرد  جذب غذا در ریشه سخت تر صورت می گیرد. کاهش میزان فسفات موجود در خاک و ریشه درخت موردنظر از طریق بررسی برگ و شاخه درخت انجام می گیرد طبعا در ظاهر برگ نمایش این عمل بیشتر بوده است. این خصوصیات بیشتر از همه برای باغداران و کشاورزان مهم و حیاتی است چون اعلام وضعیت کاهش رشد و باروری را در فصل میوه دهی به وضوح انجام می دهد.

کود شیمیایی

در بین انواع کودها می توان به فروش کود شیمیایی مایع و خشک و غیره با  موارد استفاده مختلف آن اشاره نمود که شاید برای شما این سوال پیش بیاید که در گذشته گیاهان و محصولات بدون هیچ کود و سمی چگونه رشد می کردند و نیازی به این نگهداری ها نبود ولی در حال حاضر همگی به خوبی واقف هستند که باغبانی یا پرورش گل نیاز به آموزش و تحقیق فراوان دارد. در گذشته خاک اکثر زمینها بسیار مرغوب و آماده برای کشت هر محصولی بود و رفته رفته با گذشت سالها از عمر زمین و بی آبی های بیش از حد به جهت بارشهای کم در طول سال و بهره برداری بیش از حد از زمینهای کشاورزی برای تولیدات بی رویه محصول، همه و همه باعث خشکسالی زمین و از بین رفتن خاک مرغوب و بدون مواد آلی شده است.

کود شیمیایی گرانول

کود شیمیایی گرانول برای درخت لازم بوده و بیشتر باغداران به دنبال کود مناسب برای رشد بهتر و سریع درختان میوه خود هستند. مشخصات کود شیمیایی گرانول برای درختان میوه باید حاوی مواد معدنی و مواد مغذی مانند آهن، نیتروژن، پتاسیم، فسفر، روی باشد. بنابراین سعی کنید به سراغ محصولاتی بروید که از نظر کیفیت بسیار مطلوب بوده و در ساختار آن ها مواد شیمیایی مضر وجود ندارد. کود شیمیایی برای درخت استفاده می گردد و شاید جالب به نظر برسد که درختان نیز مانند انسان نیازهای غذایی خاصی دارند. باید برای حمایت از حداکثر رشد درخت میوه، با استفاده از مواد مغذی پرمصرف آنها را تامین نماییم. البته انتخاب بهترین کود برای درختان میوه چندان آسان نیست، اما باید آزمایشاتی را روی خاک انجام دهند. تا بتوانند نیازهای غذایی درخت را شناسایی کرده و آن را تامین کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.