ردیاب خودرو از چه برندی بخریم؟

2

برندهای مختلفی در دنیا و حتی ایران، ردیاب خودرو تولید می‌کنند. اما از بین این برندهای رنگارنگ، بعضی از برندها خوشنام‌ترند. اینجا با یک سوال مهم مواجه می‌شویم. چه عواملی باعث می‌شود تا نام یک برند بدرخشد؟ چه فاکتورهایی اسم یک برند را در بین افراد یک جامعه جا می‌اندازد؟

ردیاب خودرو از چه برندی بخریم ؟

بیایید نگاهی به این عوامل بندازیم:

 

کیفیت مرغوب محصولات

 

این عامل شامل فاکتورهای زیادی است. مثلا استانداردهای اخذ شده برای محصول، تعداد برگشتی دستگاه‌ها، تعداد خرابی‌ها و…

نمی‌دانم تا چقدر با من موافق هستید اما هیج برندی نمی‌تواند بدون اینکه محصولش کیفیت لازم را داشته باشد، به تالار بزرگان وارد شود! در این میان برندهای مانند پپسی، پوما (Puma)، سونی، اپل که همگی به گوش ما آشنا هستند، راه بسیار دشواری را پیموده‌اند و با مراحل دشوارتر در تلاش برای بهبود کیفیت محصولاتی بودند که می‌خواستند به دست مشتریان خود برسانند. به من بگویید آخرین بار چطور ترغیب شده‌اید که از یک برند خرید کنید؟ در بیشتر مواقع روش دهان‌به‌دهان اثرگذاری بیشتری دارد چرا که آن فرد که احتمال دارد دوست یا اعضای خانواده شما باشد، تجربه خود در استفاده از این محصول را در اختیار شما قرار می‌دهد. مهمترین عامل در تجربه فرد هم قطعا کیفیت محصول است.

 

تنوع محصولات

همه ما انسان هستیم و انتخاب کردن را دوست داریم و از مجبور بودن بدمان می‌آید. تنوع محصولات باعث می‌شود که مشتری حق انتخاب داشته باشد و از بین محصولات متنوع، محصولی رو بخرد که نیازش را بهتر برطرف کند.

 

خدمات پشتیبانی

گارانتی و خدمات پشتیبانی را خیلی‌ها جدی نمی‌گیرند اما آن‌هایی که دستشان در کار است، می‌دانند که یک برند خوب، پشتیبانی خوبی هم از محصولاتش می‌کند تا مشتریان خودش را حفظ کنه و با این کار بهترین تبلیغ را هم برای محصولاتش ارائه می‌دهد و در پایان، نام برند خود را بر سر زبان‌ها می‌اندازد.

 

نکته: باید توجه کنیم که بسته به حوزه‌هایی که برندها فعالیت می‌کنند، سطح بزرگی یک برند هم فرق می‌کند. برای نمونه برندهایی که در حوزه مواد غذایی فعالیت می‌کنند، احتمالا شانس بیشتری برای رشد خواهند داشت. با این نکته به سراغ معرفی یک برند خوشنام در حوزه ردیاب خودرو می‌رویم:

ردیاب خودرو اتریکس

اتریکس سال‌هاست در زمینه ردیاب خودرو فعالیت می‌کند و توانسته است تا الان بسیاری از خریداران را به خود جذب کند. ردیاب های این برند در حال حاضر روی سامانه های ردیابی مختلف پیاده سازی شده است که از جمله مهم ترین آنها می توان به سامانه ردیابی اورنگ اشاره کرد. حالا بیایید این عوامل موفقیت را برای برند اتریکس بررسی کنیم:

کیفیت ردیاب‌های خودرو اتریکس چگونه است؟

جالب است که بدانید برند اتریکس طی آماری که در دست داریم، در هر ۱۰۰ دستگاه ردیاب خودرو کمتر از یک دستگاه را برگشت می‌دهند و این نشان‌دهنده کیفیت بالای محصولات آن است.

برد سخت‌افزاری قدرتمند: ردیاب خودروهای این برند به جان‌سختی معروف هستند! باز جالب است که بدانید که همان یک دستگاه مرجوعی هم به احتمال زیاد قابل تعمیر است!

استانداردهای یک ردیاب خودرو: برند اتریکس استانداردهای ضد آب و گردوغبار دارند. حتی بعضی از ردیاب خودروهای این برند IP65 دارند که استاندارد بالایی محسوب می‌شود. از دیگر این استانداردها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گواهی CE اروپا
  • ایران کد کالا
  • تاییده‌های آزمایشگاه‌های اپیل (یا صنایع انفورماتیک)

ردیاب‌های اتریکس در انواع نصبی، دیاگی و شخصی وجود دارند که برای کاربردهای مختلف قابل استفاده هستند. هرکدام از این ردیاب‌ها ویژگی‌های مختص به خود را دارند که برای خودروها و ماشین‌آلات مختلف، برای سالمندان و کودکان می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

 

خدمات پشتیبانی

زمانی معنا پیدا می‌کند که اول همیشه پشتیبانی در دسترس باشه و دوم با مهارت و به‌سادگی بتواند پاسخگوی مشکلات مشتریان باشد. این همان چیزی‌ست که برای ردیاب‌های اتریکس اتفاق می‌افتد.

همه این موارد از اتریکس یک برند خوش‌نام در ایران ساخته است. در کنار این برند برندهای دیگری هم مانند تلتونیکا هم وجود دارد که با ویژگی‌های خاص خود، مشتریان خاص خودشان دارند و برای بعضی از نیازهای مشتریان بسیار کابردی هستند.

برندها برای آنکه نامشان ماندگار شود و واقعا یک برند به معنی واقعی کلمه شوند، به چیزی بیش از تبلیغات نیاز دارند. نظر شما چیست؟

ردیاب‌ خودرو اتریکس را از کجا تهیه کنیم؟

شرکت اورنگ ۱۵ سال است که بصورت تخصصی در زمینه ارائه انواع ردیاب خودرو و سامانه ردیابی فعالیت می‌کند. در این سال‌ها اولویت اورنگ ارتقا کیفیت محصولات‌ و خدمات پشتیبانی بوده است. برای خرید ردیاب خودرو می‌توانید

از طریق کانال‌های زیر با آنها در ارتباط باشید:

شماره تلفن:

021-91303338

وبسایت:
opp.co.ir

لینکدین:

https://www.linkedin.com/company/orang-co/

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. سینا می گوید

    ببخشید نمایندگی اراک هم دارید ؟

  2. فرهادی می گوید

    مطالب بسیار کامل و جامع بود.
    ممنون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.