بازیگران موفق سینما که مدرک تحصیلی دیپلم دارند + عکس

0

برخی از بازیگران سینما و تلویزیون که در عرصه بازیگری و کارگردانی به موفقیت رسیده اند تحصیلات خود را ادامه نداده و دیپلمه هستند. بازیگران دیپلمه سینما و تلویزیون

اخبار بازیگران ازدواج بازیگران اینستاگرام بازیگران بازیگران زن ایرانی بازیگران جنجالی بازیگران سریال آنتن عکس جدید بازیگران بیوگرافی مهران مدیری بیوگرافی ترانه علیدوستی بیوگرافی امین حیایی
اقتصاد۲۴ – برخی از چهره‌های مشهور سینما و تلویزیون که عملکرد موفقی در عرصه بازیگری دارند تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم ادامه داده و با دنبال کردن آرزوهایشان، دور درس و ادامه تحصیل را خط کشیدند.اگرچه تحصیلات یکی از راه‌های مهم برای رسیدن به موفقیت است، اما این بازیگران ثابت کرده اند که با تلاش و پشتکار بسسیار هم می‌توانند در حرفه خود موفق باشند.

با ادامه با ما همراه باشید تا بازیگران موفقی که تحصیلات دانشگاهی ندارند آشنا شوید.

دنیای سینما بهترین بازیگران ایرانی بهترین کارگردان دنیا بهترین فیلمنامه نویس ایران بهترین فیلم ایرانی بیوگرافی ژاله صامتی بیوگرافی مهران مدیری بیوگرافی الناز شاکردوست جشن حافظ چیست اینستاگرام بازیگران

مهران مدیری بازیگر، کارگردان و مجری کشورمان دارای مدرک تحصیلی دیپلم است و بار‌ها در برنامه دورهمی گفته است که تحصیلات خود را به سختی به دیپلم رسانده است.

ترانه علیدوستی بازیگر موفق سینما و سریال شهرزاد دارای مدرک دیپلم می‌باشد و تحصیلات خود را ادامه نداده است. بازیگر فیلم فروشنده پس از حضور در من ترانه ۱۵ سال دارم مسیر بازیگری را ادامه داده و موفقیت خود را در این زمینه دنبال کرد.

شهاب بیوگرافی سید شهاب حسینی همسر سید شهاب حسینی اینستارگام سید شهاب حسینی بهترین بازیگران ایرانی فیلم های سید شهاب حسینی سلبریتی های ایرانی بیوگرافی بازیگران ماشین سلبریتی ها

شهاب حسینی بازیگر، مجری و کارگردان کشورمان که موفق به دریافت جایزه اسکار برای حضور در فیلم فروشنده شد دارای مدرک دیپلم است. او دانشجوی انصرافی رشته روانشناسی از دانشگاه می‌باشد.

اینستاگرام امین حیایی بیوگرافی امین حیایی همسر امین حیایی سریال های امین حیایی پسر امین حیایی بیوگرافی بازیگران دنیای سینما بهترین بازیگران ایرانی بهترین بازیگر طنز بازیگران فیلم سینمایی اخراجی ها amin hayai

امین حیایی بازیگر موفق سینما و تلویزیون کشورمان دارای مدرک تحصیلی دیپلم است و تحصیل در رشته کامپیوتر را در دانشگاه نیمه کاره رها کرد. امین حیایی برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر از جشنواره فجر شده است.

هدیه تهرانی سوپراستار دهه ۸۰ که تاکنون یکی از ستاره‌های سینما محسوب می‌شود دارای مدرک تحصیلی دیپلم است. هدیه تهرانی تاکنون دوبار موفق به دریافت جایزه سیمرغ بلورین از جشنواره فجر و کسب جوایز مختلف سینمایی شده است.

باران کوثری یکی دیگر از بازیگران موفق سینما است که دارای مدرک دیپلم است و موفقیت خود را در مسیر بازیگری دنبال می‌کند. او تاکنون دوبار موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن در جشنواره فجر شده است.

رامبد جوان بازیگر، کارگردان و مجری کشورمان مدرک تحصیلی خود را دیپلم اعلام کرده و تحصیلات خود را ادامه نداده است. او تاکنون در بخش‌های بازیگری، کارگردانی و تهیه کنندگی برنامه موفق به دریافت جوایزی همچون سیمرغ بلورین شده است.

میترا حجار بازیگر دیگر کشورمان است که تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم در رشته ریاضی فیزیک ادامه داده و از آن پس مشغول فعالیت در رشته بازیگری شد.

سام درخشانی بازیگر سنیما و تلویزیون که در سال‌های اخیر در عرصه فیلم‌های کمدی، موفق بوده است دانشجوی انصرافی رشته تئاتر و دارای مدرک دیپلم تجربی است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.