معرفی پیکاپ دانگ‌ فنگ ریچ ۶ برقی +عکس 

0

بازار پیکاپ‌های الکتریکی در کشور چین در حال رونق است و خودروسازان زیادی مدل‌های جدید را عرضه می‌کنند.

جدیدترین پیکاپ برقی چین، نسخه به روز شده دانگ‌ فنگ ریچ 6 است. محور محرک این وانت برقی دوکابین، چرخ‌های عقب است و پنج صندلی دارد. این محصول اولین بار در سال ۲۰۲۰ معرفی شد؛ اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، تولید و فروش آن محدود شد. اکنون مدل ۲۰۲۳ و به روز شده آن، با پیشرانه اضافی و قیمت کم‌تر ارائه شده است.

طراحی دانگ‌ فنگ ریچ ۶ برقی

این خودرو در واقع نسخه الکتریکی دانگ‌ فنگ ریچ ۶ بنزینی است. دانگ‌ فنگ ریچ ۶ براساس نسل سوم نیسان ناوارا ساخته شده است. ابعاد ریچ ۶ عبارتند از 5290/1850/1820 میلی‌متر و فاصله محوری 3150 میلی‌متری. ابعاد قسمت بار آن به 1510/1562/474 میلی‌متر می‌رسد و حداکثر ظرفیت بار ۹۰۵ کیلوگرم است.

این پیکاپ چینی طراحی مناسبی دارد و زیباست. گرچه نسخه بنزینی آن سال ۲۰۲۰ از راه رسید، اما ظاهر تازه‌ای دارد. روف‌ریل، سپرهای بزرگ، قوس چرخ پهن و … از ویژگی‌های ظاهری آن است.

در قسمت عقب خودرو و زیر سپر عقب، موتور الکتریکی کاملا قابل مشاهده است. این موتور بین چرخ‌ها تعبیه شده و کاملا بیرون آمده است که اصلا در چنین خودرویی جالب نیست.

کابین و امکانات دانگ‌ فنگ ریچ ۶ برقی

فضای داخلی خودرو با پلاستیک ارزان‌قیمت مشکی و خاکستری پوشیده و با خط‌های آبی تزئین شده است. فرمان خودرو بسیار بزرگ بوده و یک صفحه کیلومتر و ابزار دیجیتال و صفحه اطلاعات و سرگرمی وجود دارد. اهرم تعویض حالت‌های رانندگی روی کنسول میانی قرار گرفته است.

مشخصات فنی دانگ‌ فنگ ریچ ۶ برقی

دانگ‌ فنگ این محصول را در دو نسخه عرضه می‌کند؛ نسخه تک موتوره با سیستم دیفرانسیل عقب که ۱۶۳ اسب‌بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این نسخه حداکثر ۱۰۰ کیلومتر برساعت سرعت و باتری ۶۰ کیلو وات ساعتی آن ۳۵۰ کیلومتر برد دارد.

نسخه تک موتوره و دیفرانسیل عقب، ۱۷۷ اسب‌بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. حداکثر سرعت آن به ۱۲۰ کیلومتر برساعت می‌رسد. باتری ۷۷ کیلووات ساعتی آن ۴۵۳ کیلومتر برد دارد.

این موتور به سمت راست متمایل شده و به سیستم تعلیق فشار وارد می‌کند که این موضوع اصلا خوب و امن نیست.

قیمت دانگ‌ فنگ ریچ ۶ برقی

دانگ‌ فنگ ریچ توسط سرمایه‌گذاری مشترک ژنگژو-نیسان تولید می‌شود. شرکت دانگ‌ فنگ سهامدار بزرگ و اصلی این جوینت‌ونچر است. این شرکت خودروهایی با برند دانگ‌ فنگ و نیسان تولید می‌کند.

قیمت دانگ‌ فنگ ریچ ۶ برقی در بازه ۳۹,۰۹۸ تا ۴۷,۷۹۳ دلار قرار دارد. قیمت این خودرو نسبتا زیاد است؛ نسخه بنزینی آن حدود ۲۸,۲۳۰ دلار قیمت دارد.

منبع :باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.