دردسر جدید ایران خودرو به متقاضیان پژو پارس و رانا پلاس

0

ایران خودرو که احتمالا در برآورد کارشناسی تولید اشتباه کرده یا به اشتباه زیربار دستور غیرکارشناسی رفته، باز هم دردسر جدید برای خریداران خود ایجاد کرده و خواستار جایگزینی محصولات فروش رفته شد.

 سپر پژو پارس فابریک  سپر پژو یارس شرکتی  سپر جلو اصلی پژو پارس  قیمت سپر جلو پژو پارس  قیمت لوازم بدنه خودرو

این روزها دردسرهای مردم در تحویل خودروهای ثبت‌نامی در سامانه یکپارچه خودرو تمامی ندارد و هر روز اتفاقات جدیدی در تحویل محصولات آن هم با قیمت‌های متفاوت به وجود می‌آید.

در جدیدترین اتفاق، ایران خودرو پیامکی به متقاضیان خرید پژو پارس سال سفارشی ارسال کرده که در این پیامک اعلام شده”طرح تبدیل پژو پارس سال سفارشی به پژو ۲۰۷ تیپ ۵ (با داشبورد پژو۲۰۶) با قیمت جدید ۳۵۳ میلیون تومان پیشنهاد شده است.”

در محصول راناپلاس نیز ایران خودرو اعلام کرده است متقاضیان می‌توانند” جهت تسهیل در تحویل خودرو شرایط تبدیل اختیاری را اجرایی کنند که براساس آن مشتری می‌تواند به جای خودروی ثبت‌نامی، پژو ۲۰۷ تیپ پنج با موتور TU5 با مدل سال ۱۴۰۱ فعال شده است که متقاضی می‌تواند درصورت تمایل به نمایندگی مراجعه و طرح تبدیل را انجام دهد.”

اقدام شرکت ایران خودرو در اعلام طرح‌های تبدیلی برای محصولات ثبت‌نامی مردم در سامانه یکپارچه نشان می‌دهد این خودروساز همچنان در تحویل خودروها به خریداران دچار چالش است و با این شگردها در صدد کسب رضایت مصرف کننده است اما سوال مهم اینجاست که چرا خودروساز خودروهایی را در سامانه یکپارچه به فروش می‌رساند که می داند نمی‌تواند آنها را در زمان مقرر به مردم تحویل دهد!

اگر مدیران ایران خودرو دستوری اقدام به فروش خودروها کرده اند، اشتباه کردند و نباید زیربار دستوری می رفتند که می دانستند قابل اجرا نیست. اگر هم دستوری در کار نبوده و طبق برآوردهای کارشناسی اقدام به فروش کردند، الان باید پاسخ بدهند که دلیل محقق نشدن برآوردها چیست و چرا خریدار را مجبور به جایگزینی محصول فروخته شده می کنند.

ضعف مدیریتی در صنعت خودروسازی ایران این روزها پیش از پیش مردم را در مضیقه قرار داده و نارضایتی از دولت را افزایش داده است که لازم است مسئولان دولت به ویژه وزارت صمت، در خصوص این مشکلات مدیریتی چاره اندیشی کنند.

منبع:تسنیم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.