تاریخچه هیوندای سانتافه از گذشته تا امروز +عکس

0

نسل اول (2001-2006)

سانتافه نخستین بار با چهره‌­ای خشن و قطعات پلاستیکی روی بدنه، در نمایشگاه ژنو 2000 به نمایش درآمد. این خودرو با طراحی جالب نمای عقب، به عنوان یک آفرودر با طول و عرض بیشتر از اکثر رقبا معرفی شد. فضای کابین و صندوق جادار به همراه تجهیزات رفاهی کامل با مواردی همچون سانروف موفقیت آن را تضمین کرد. نسل اول سانتافه در طول حیات 5 ساله، با بروزرسانی در ظاهر و مشخصات فنی همراه شد و در سال 2006 هم به خط پایان رسید.

نسل دوم (2012-2007)

قیمت هیوندای وراکروز مشخصات هیوندای وراکروز معایب هیوندای وراکروز روغن مناسب وراکروز مشخصات فنی خودرو بررسی خودروی دست دوم بررسی خودرو مجله خودرو مشخصات هیوندای ix55

نسل دوم سانتافه با خطوط منحنی بدنه، جلوپنجره کوچک و تقریبا حذف قطعات پلاستیکی، با چهره‌­ای به مراتب محافظه کارتر از نسل اول معرفی شد، تا در کنار توسان و وراکروز (IX55) به فروش برسد. در کابین این خودرو با امکانات جدید همچون مسیریاب، تریم چوب و سیستم صوتی با کیفیت بهتر، مواجه بودیم.

نسل سوم (2018-2013)

سایت قیمت خودرو قیمت خودروهای پرفروش خارجی قیمت تویوتا کمری هیبریدی قیمت هیوندای سانتافه قیمت نیسان جوک قیمت کیا اسپورتیج قیمت کیا سراتو قیمت انواع پژو قیمت تندر 90 قیمت دنا پلاس قیمت ساندرو استپ وی قیمت رانا قیمت سمند EF7

نسل سوم سانتافه در دو نسخه استاندارد و طویل با ظرفیت 5 و 7 نفر، با مواردی تازه شامل جلوپنجره هشت ضلعی، چراغ‌های تیزگوشه، مه­‌شکن‌های بزرگ و خط شانه، به نمایش درآمد. طراحی کابین این خودرو را می‌­توان فراتر از زمان خود محسوب کرد.

نسل چهارم (2023-2019)

سفارت کره جنوبی در ایران قیمت هیوندای سانتافه مشخصات سانتافه 2019 اخبار خودرو تازه های خودرو در ایران مجله خودرو

نسل چهارم سانتافه با تغییرات بنیادین، راه خود را از مدل‌های قبلی جدا کرد. مد جدید صنعت خودرو یعنی جداسازی دیلایت از چراغ‌های اصلی، در این نسل به نمایش درآمد ولی طراحان هیوندای از ایجاد اتصال بین چراغ‌های عقب خودداری کردند. فضای کابین با نمایشگر بزرگ، تعدادی دکمه فیزیکی و قطعات باکیفیت، همچنان به عنوان یکی از عوامل موفقیت این خودرو به‌شمار می­‌آید.

نسل پنجم (2024)

 انواع هیوندای سانتافه  تصاویر هیوندای سانتافه  hyundai santafe  santafe 2019  محصولات جدید هیوندای  شرکت هیوندای  معرفی شاسی بلند  قیمت هیوندای سانتافه

پنجمین نسل هیوندای سانتافه با فرم مکعبی بدنه، خطوط مستقیم، جلوپنجره مستطیل ­شکل و حرف H در چراغ‌های جلو و عقب، چهره‌­ای کاملاً متفاوت از این خودرو را به نمایش گذاشته است. فضای کابین همچون بدنه، تحت تاثیر خطوط مستقیم شکل گرفته و به نمایشگر جداگانه برای سیستم تهویه مجهز شده است. جزئیات بیشتر درباره مشخصات فنی و امکانات رفاهی این نسل در آگوست 2023 اعلام خواهد شد.

مترجم : باما

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.