خبر مهم برای متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده

0

طبق آمار ارائه شده از سوی ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده، در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها ۱۹ هزار نفر از متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده در این مرحله پذیرفته شده‌اند؛ در این راستا رئیس ستاد مذکور از منتخبان خواست سریعا در سامانه ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده ثبت‌نام کنند.

به گزارش ایسنا، در مرحله دوم طرح فروش یکپارچه خودروها که برای دور اول طرح جایگزینی خودروهای فرسوده در قالب این سامانه برگزار شد، ۱۹ هزار متقاضی تایید صلاحیت شده‌اند که برای این متقاضیان  محصولات شرکت‌های خودرویی سایپا، کرمان‌موتور، مدیران‌خودرو و فرداموتور (چهار شرکتی که در مرحله دوم عرضه محصول داشته‌اند)، از سوی سامانه نوسازی ناوگان پیامک ارسال شده است.

طبق اعلام ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده، مهران سالاریه- رئیس این ستاد- اظهار کرد: بر این اساس متقاضیان بایستی با مراجعه به سامانه نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده به نشانی NNHK.IR نسبت به ثبت‌نام و ایجاد صفحه شخصی اقدام کنند.

متقاضیان مرکز اسقاط مورد نظر خود را تعیین و برای اخذ نوبت اقدام کنند

وی تصریح کرد: این دسته از متقاضیان همچنین باید از لیست مراکز اسقاط، مرکز اسقاط نزدیک محل سکونت خود را مشخص و سپس نسبت به تحویل خودرو فرسوده به مرکز اسقاط تعیین شده و طی مراحل مربوطه اقدام کنند تا به صورت سیستمی در فاز تحویل خودرو جایگزین قرار گیرند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.