بررسی کشنده داف مدل های XF-CF-LF +معایب و مزایا

0

کشنده داف محصول شرکت خودروسازی پر قدرت هندی می باشد که چندین سال می باشد که در زمینه ی خودروهای سنگین فعالیت می کند.

بهترین کشنده 2018 بهترین کامیون 2018 مجله ماشین سنگین مشخصات کشنده داف قیمت کشنده داف خودروهای سنگین قدرت کامیون حمل بار کامیون کشنده داف CF

قابل بیان می باشد دفتر اصلی شرکت بزرگ خودروسازی داف در شهر آیندهوون هلند قرار دارد درضمن باید بگوییم که این شرکت خودروسازی شهرت قابل قبولی را دارد.

این شرکت بزرگ در سال1993 فعالیت خودرا در زمینه ی تولید و طراحی خودروهای داف آغاز کرد! همچنین باید بگوییم که مدیر عامل اصلی این شرکت بزرگ خودروسازی هری شیپرز می باشد که کارآفرین بزرگ کشور هند محسوب می شود.

بیشتر تولید و طراحی کشنده های داف در کشور هند انجام می شود و فقظ کابین و اکسل کشنده های داف در بلژیک تولید و در آخر به کارخانه مادر شرکت خودروسازی داف در هلند ارسال می گردد.

در ضمن باید بگوییم که در بعضی از مدل های کشنده های داف از گیربکس و محور های شرکت zf استفاده میشه که این شرکت از طرفداران زیادی در سرتاسر جهان برخورداره که آلمانی محسوب می شود.

البته قابل ذکر هستش که اندکی از مدل های محصولات شرکت داف در شرکت لیلاند موتورز که یک شرکت انگلستانی می باشد که سالیان زیادی می باشد در زمینه ی تولید کامیون و سایر خودروهای سنگین فعالیت می کند.

نکته ی بسیار جالبی که حتما باید به آن اشاره کنیم این موضوع می باشد که صاحب اصلی شرکت خودروسازی داف یک شرکت آمریکایی به نام پاکار می باشد همچنین باید بگیم که شرکت پاکار زیر مجموعه های زیاد و با شهرتی دارد.

این شرکت بزرگ خودروسازی در سال 2018 مقام برترین سازنده ی خودروهای سنگین را در کشور های اروپایی را نصیب خود کرد.

با پیدایش خودروهایی نظیر کشنده داف کمک بزرگی به صنعت خودرویی و صنعت حمل و نقل سرتاسر جهان می کند.

همچنین باید بگوییم خودروهای سنگین نقش بسیار مهمی را در اقتصاد کشور دارند.

DAFTRUCKS

شرکت داف کشنده های خودرا در سری های  XF ،CF،LF روانه بازار خودروهای سنگین می کند که در ادامه به توضیح کامل هر یک از این سری ها به صورت کامل خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

همچنین بخوانید!!!کشنده اسکانیا همراه با بررسی کامل سری L،P،G،R،S

داف XF

کشنده داف XF یکی از کشنده های موجود می باشد که در سرتاسر جهان دارای طرفدارن زیادی می باشد این کشنده چندین سال پیش توسط شرکت هندی داف وارد بازار خودروهای سنگین شد.

کشنده ی داف در سال 2018 با تغییرات بسیار زیادی رو به رو شد که این تغییرات باعث بهتر شدن هر چه تمام این کشنده زیبا شده بود.

بیشترین تمرکز شرکت خودروسازی داف تمرکز روی مصرف سوخت و استاندارد آلایندگی این دسته از خودروهای داف XF بود که بالاخره نتیجه نیز داد.

در کابین های سری XF کشنده های اسکانیا از فضای اتاق به صورت بسیار استاندارد بهره مند می باشیم همچنین ویژگی های تجهیزاتی بسایر خوبی به کابین اضافه گردیده است.

دید راننده به جلو بسیار عالی می باشد همچنین از بهترین متریال در تولید و طراحی داشبورد و فضای داخلی این اتاق استفاده گردیده است.

رانندگی در این نسخه از کشنده های XF بسیار لذت بخش و ایمن می باشد در ضمن این کشنده نیز قابلیت ترانزیت شدن به کشور های اروپایی را نیز دارد.

این کشنده پر قدرت از سقف بسیار بلندی برخوردار می باشد فضای داخلی کابین این خودرو از امکانات زیای برخوردار می باشد همچنین فضاهایی برای نگهداری وسایل نیز تعبیه شده است.

این کشنده از تخت خواب برخوردار می باشد همچنین باید بگوییم که زیر این تخت فضای بسیار مناسبی برای نگهداری وسایل دیگر نیز وجود دارد.

مورد بسیار جالبی که باید به آن اشاره ی کنیم طراحی مدرن و هوشمند شاسی کشنده XF می باشد که باعث گردیده مخازن سوخت 1500 لیتری روی شاسی این کشنده قرار بگیرد.

فضای داخلی این دسته از کشنده های داف جا دار ترین نوع خود در بازار خودروهای سنگین جهان می باشد در تولید و طراحی تخت خواب این خودرو چیدمان بسیار حرفه ای وجود دارد که از نظر بصری بسیار استاندارد می باشد.

در داخل کابین از نورپردازی بسیار زیادی بهره مند می باشیم همچنین سیستم تهویه مطبوع این خودرو کاملا مدرن می باشد که به راننده در سفر های طولانی حس خوبی را انتقال می دهد.
همچنین باید بگوییم که این نورپردازی این خودرو قابل تغییر می باشد که راننده با مشاهده شرایط می تواند تنطیمات دل خواهی را روی نورپردازی این کشنده انجام دهد.
موتور های که در این خودرو بهره مند می باشیم از قدرت بسیار بالایی برخوردار می باشد همچنین شرکت داف با ترفند هایی که روی موتور این سری از کشنده ها انجام داده است توانسته مصرف سوخت این کشنده را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد.

گیربکس های اتوماتیک نیز که مدل TRAXON می باشد که دارای 12 دنده و 16 دنده می باشد! این مدل از گیربکس های TRAXON باعث تعویض سریع تر دنده ها می شود همچنین این گیربکس مجهز به ECOROLL می باشد که مصرف سوخت کشنده را تا حد زیادی کم می کند.

همچنین این مدل از گیربکس از کیفیت و قدرت بالایی برخوردار می باشد که به مرور زمان از خرابی این قطعه جلوگیری می کند.

شرکت خودروسازی داف از مدل و تنوع زیادی در سری های XF استفاده کرده است که مشتریان می توانند با توجه به نیاز خود این مدل ها را در حین خریداری سفارش دهد.

مدل های سری XF کشنده داف در سه مدل کابین Super Space Cab، Space Cab و Comfort Cab! موجود و قابل سفارش می باشد همچنین موتور هایی که در سری xF استفاده می شود! در دو مدل MX-11 و MX-12 موجود می باشد که از 449 و 483 اسب بخار برخوردار می باشد.

در ضمن محور کشنده های XF نیز قابل سفارش و قابل تغییر می باشد که توسط راننده با توجه به نیاز خود قابل سفارش می باشد.

کشنده داف CF

کشنده های داف سری CF نیز از قدرت و شهرت بسیار زیادی برخوردار می باشد! باید بگوییم CF با امکانات و طراحی که دارد مزایای خوبی را به راننده ارائه می دهد.

این کشنده پر قدرت رانندگی بسیار لذت بخش و امنیت بسیار زیادی را به راننده ارائه می دهد! که در سفرهای طولانی از خستگی پیش از حد راننده جلوگیری می کند.

در مدل های سری CF کشنده های داف افزایش راندمان خودرو! و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری ،افزایش رضایت راننده ،تقویت ظاهر داخلی و استاندارد آلایندگی به راحتی قابل مشاهده می باشد.

در کابین های سری CF کشنده های داف از فضای اتاق! به صورت بسیار استاندارد بهره مند می باشیم همچنین ویژگی های تجهیزاتی بسایر خوبی به کابین اضافه گردیده است.

دید راننده به جلو بسیار عالی می باشد همچنین از بهترین متریال در تولید و طراحی داشبورد و فضای داخلی این اتاق استفاده گردیده است.

رانندگی در این نسخه از کشنده های CF بسیار لذت بخش و ایمن می باشد! در ضمن این کشنده نیز قابلیت ترانزیت شدن به کشور های اروپایی را نیز دارد.

این کشنده پر قدرت از سقف بسیار بلندی برخوردار می باشد !فضای داخلی کابین این خودرو از امکانات زیای برخوردار می باشد همچنین فضاهایی برای نگهداری وسایل نیز تعبیه شده است.

این کشنده از تخت خواب برخوردار می باشد همچنین باید بگوییم که زیر این تخت فضای بسیار مناسبی برای نگهداری وسایل دیگر نیز وجود دارد.

نکته ی بسیار جالب این سری از کشنده های داف وجود 2 صندلی در پشت سر راننده می باشد! که در صورت نیاز می توان تا 3 صندلی را در حین خریداری این خودرو سفارش داد.

فضای داخلی این دسته از کشنده های داف جا دار ترین نوع خود در بازار خودروهای سنگین جهان می باشد! در تولید و طراحی تخت خواب این خودرو چیدمان بسیار حرفه ای وجود دارد که از نظر بصری بسیار استاندارد می باشد.

در داخل کابین از نورپردازی بسیار زیادی بهره مند می باشیم همچنین سیستم تهویه مطبوع! این خودرو کاملا مدرن می باشد که به راننده در سفر های طولانی حس خوبی را انتقال می دهد.

همچنین باید بگوییم که این نورپردازی این خودرو قابل تغییر می باشد! که راننده با مشاهده شرایط می تواند تنطیمات دل خواهی را روی نورپردازی این کشنده انجام دهد.

موتور های که در این خودرو بهره مند می باشیم از قدرت بسیار بالایی برخوردار می باشد !همچنین شرکت داف با ترفند هایی که روی موتور این سری از کشنده ها انجام داده است توانسته مصرف سوخت این کشنده را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد.

گیربکس های اتوماتیک نیز که مدل TRAXON می باشد که دارای 12 دنده و 16 دنده می باشد این مدل از گیربکس های TRAXON! باعث تعویض سریع تر دنده ها می شود همچنین این گیربکس مجهز به ECOROLL می باشد که مصرف سوخت کشنده را تا حد زیادی کم می کند.

همچنین این مدل از گیربکس از کیفیت و قدرت بالایی برخوردار می باشد که به مرور زمان از خرابی این قطعه جلوگیری می کند.

شرکت خودروسازی داف از مدل و تنوع زیادی در سری های CF استفاده کرده است! که مشتریان می توانند با توجه به نیاز خود این مدل ها را در حین خریداری سفارش دهد.

مدل های سری CF کشنده داف در سه مدل کابین Super Space Cab، Space Cab و Comfort Cab موجود! و قابل سفارش می باشد همچنین موتور هایی که در سری CF استفاده می شود در دو مدل MX-11 و MX-12 موجود می باشد! که از 449 و 483 اسب بخار برخوردار می باشد.

در ضمن محور کشنده های CF نیز قابل سفارش و قابل تغییر می باشد که توسط راننده با توجه به نیاز خود قابل سفارش می باشد.

کشنده داف LF

کشنده های داف سری LF  نیز از قدرت و شهرت بسیار زیادی برخوردار می باشد باید بگوییم LF!  با امکانات و طراحی که دارد مزایای خوبی را به راننده ارائه می دهد.

این کشنده پر قدرت رانندگی بسیار لذت بخش و امنیت بسیار زیادی را به راننده ارائه می دهد! که در سفرهای طولانی از خستگی پیش از حد راننده جلوگیری می کند.

در مدل های سری LF  کشنده های داف! افزایش راندمان خودرو و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری ،افزایش رضایت راننده ،تقویت ظاهر داخلی و استاندارد آلایندگی به راحتی قابل مشاهده می باشد.

در کابین های سری LF  کشنده های داف از فضای اتاق به صورت بسیار استاندارد بهره مند می باشیم! همچنین ویژگی های تجهیزاتی بسایر خوبی به کابین اضافه گردیده است.

دید راننده به جلو بسیار عالی می باشد همچنین از بهترین متریال در تولید و طراحی داشبورد و فضای داخلی این اتاق استفاده گردیده است.

رانندگی در این نسخه از کشنده های LF ! بسیار لذت بخش و ایمن می باشد در ضمن این کشنده نیز قابلیت ترانزیت شدن به کشور های اروپایی را نیز دارد.

این کشنده پر قدرت از سقف بسیار بلندی برخوردار می باشد! فضای داخلی کابین این خودرو از امکانات زیای برخوردار می باشد همچنین فضاهایی برای نگهداری وسایل نیز تعبیه شده است.

این کشنده از تخت خواب برخوردار می باشد همچنین باید بگوییم که زیر این تخت فضای بسیار مناسبی برای نگهداری وسایل دیگر نیز وجود دارد.

نکته ی بسیار جالب این سری از کشنده های داف وجود 2 صندلی در پشت سر راننده می باشد که در صورت نیاز می توان تا 3 صندلی را در جین خریداری این خودرو سفارش داد.

فضای داخلی این دسته از کشنده های داف جا دار ترین! نوع خود در بازار خودروهای سنگین جهان می باشد در تولید و طراحی تخت خواب این خودرو چیدمان بسیار حرفه ای وجود دارد! که از نظر بصری بسیار استاندارد می باشد.

در داخل کابین از نورپردازی بسیار زیادی بهره مند می باشیم! همچنین سیستم تهویه مطبوع این خودرو کاملا مدرن می باشد که به راننده در سفر های طولانی حس خوبی را انتقال می دهد.

همچنین باید بگوییم که این نورپردازی این خودرو قابل تغییر می باشد !که راننده با مشاهده شرایط می تواند تنطیمات دل خواهی را روی نورپردازی این کشنده انجام دهد.

موتور های که در این خودرو بهره مند می باشیم از قدرت بسیار بالایی برخوردار می باشد!همچنین شرکت داف با ترفند هایی که روی موتور این سری از کشنده ها ! انجام داده است توانسته مصرف سوخت این کشنده را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد.

گیربکس های اتوماتیک نیز که مدل TRAXON می باشد! که دارای 12 دنده و 16 دنده می باشد این مدل از گیربکس های TRAXON باعث تعویض سریع تر دنده ها می شود ! همچنین این گیربکس مجهز به ECOROLL می باشد که مصرف سوخت کشنده را تا حد زیادی کم می کند.

در ضمن باید بگوییم در سری LF کشنده های داف از گیربکس های دستی! نیز استفاده شده است که مشتریان محترم می توانند در حین سفارش با توجه به نیاز خود سفارش دهد.

باید بگیم که مصرف سوخت هم تا 6 درصد تو این سری از کشنده ها کاهش داده که خودش یک مزیت مهم به حساب میاد.

همچنین این مدل از گیربکس از کیفیت و قدرت بالایی برخوردار می باشد که به مرور زمان از خرابی این قطعه جلوگیری می کند.

شرکت خودروسازی داف از مدل و تنوع زیادی در سری های LF  استفاده کرده است !که مشتریان می توانند با توجه به نیاز خود این مدل ها را در حین خریداری سفارش دهد.

مدل های سری LF  کشنده داف در سه مدل کابین Super Space Cab، Space Cab و Comfort Cab موجود و قابل سفارش می باشد! همچنین موتور هایی که در سری LF!  استفاده می شود در دو مدل PACCAR PX-7 و PACCAR PX-5  موجود می باشد که از 449 و 483 اسب بخار برخوردار می باشد.

در ضمن محور کشنده های LF  نیز قابل سفارش و قابل تغییر می باشد که توسط راننده با توجه به نیاز خود قابل سفارش می باشد.

منبع:dieseliran

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.