فیس لیفت جدید تارا V4 ایران خودرو +عکس و مشخصات

0

ایران خودرو که تا پیش از این دو مدل تارا V1 (نسخه دنده ای) و V2 (نسخه اتوماتیک) را به بازار عرضه می‌کرد، نمونه فیس‌لیفت و بهینه این سدان ملی را در دو تیپ V3 و V4 برای نخستین بار به نمایش عمومی درآورد.

 قیمت تارا V4  مشخصات تارا V4  محصولات جدید ایران خودرو  تازه های خودرو در ایران  آپشن های تارا  انواع تیپ تارا  امنیت تارا  مشخصات تارا اتوماتیک

تارا V4 که به تارا سال هم معروف است در واقع نسخه فول آپشن تارا اتوماتیک شناخته می‌شود که تا پایان سال جاری راهی بازار خواهد شد.

در تارا V4 بیش از ۱۰ تغییر در راستای افزایش ایمنی و رفاه سرنشینان نسبت به تارا اتوماتیک انجام شده است.

در تارا V4 که امکانات ایمنی و رفاهی به مراتب کامل‌تری از تارا اتوماتیک دارد، گرم‌کن صندلی، تغییر چهره چراغ عقب، جعبه ذخیره کننده برخی محتویات برای صندلی عقب و جلو اضافه شده است.

استفاده از جعبه دنده ۶ سرعته دستی به جای جعبه دنده ۵ سرعته دستی تارا اتوماتیک، اصلی‌ترین تغییر در بخش فنی نسخه فیس‌لیفت تارا اتوماتیک است.

 قیمت تارا V4  مشخصات تارا V4  محصولات جدید ایران خودرو  تازه های خودرو در ایران  آپشن های تارا  انواع تیپ تارا  امنیت تارا  مشخصات تارا اتوماتیک

تارا V4 به برخی امکانات رفاهی و ایمنی از جمله سانروف، آنتن کوسه ای، سنسور نور، سنسور باران، شیشه های دودی عقب، دوربین دنده عقب، استارت دکمه‌ای، آینه تاشو برقی و زیر آرنجی سرنشینان جلو تجهیز شده است.

در زمینه طراحی کابین هم تغییراتی انجام شده است که می‌توان به جابه‌جایی کلیدهای شیشه بالابر از کنسول وسط به روی درب و افزودن فضایی در کنسول وسط برای قرار دادن تلفن همراه اشاره کرد.

درب صندوق عقب با قابلیت باز شدن با حرکت پا یا Kick Sensor، گرمکن صندلی های جلو، دوربین دنده عقب با خطوط راهنمای داینامیک، چراغ برای آفتابگیر راننده، چراغ داخل محفظه داشبورد و چراغ خوشامدگویی زیر درهای جلو نیز برخی دیگر از تغییرات قابل اشاره در تارا V4 است.

نمد سقفی تارا سال اتوماتیک هم تغییراتی نسبت به تارا اتوماتیک معمولی داشته است همچنین طراحی کنسول سقفی و کلیدهای کنترلی سانروف آن هم تغییر کرده و یک جاعینکی نیز به آن اضافه شده است. در تارا V4 دستگیره سقفی تاشو برای سرنشین جلو سمت راست، تعبیه شده است.

تارا سال اتوماتیک با افزودن توییتر در پشت قاب آئینه‌های جانبی از سیستم صوتی با کیفیت‌تری نسبت به تارا اتوماتیک معمولی برخوردار است همچنین در تارا V4 زیر آرنجی جلو و ردیف عقب تغییر کرده و یک تکیه گاه آرنج همراه با جالیوانی تاشو به این خودرو اضافه شده است.

 قیمت تارا V4  مشخصات تارا V4  محصولات جدید ایران خودرو  تازه های خودرو در ایران  آپشن های تارا  انواع تیپ تارا  امنیت تارا  مشخصات تارا اتوماتیک

تارا سال اتوماتیک نیز به پیشرانه TU5P یا همان TU5 پلاس مجهز است. این پیشرانه یک موتور ۱.۶  لیتری چهار سیلندر است که قادر به تولید ۱۱۳ اسب بخار قدرت و ۱۴۴ نیوتن متر گشتاور است. نیروی تولیدی این موتور توسط گیربکس اتوماتیک شش سرعته با مد رانندگی برفی و اسپرت به چرخ های جلو منتقل می شود.

در مجموع تارا سال اتوماتیک دارای امکاناتی شامل چهار کیسه ایمنی هوا، سیستم ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز و سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم ضد سرقت، سنسور دنده عقب، سیستم پایش فشار باد تایرها، کروز کنترل، سنسور نور و باران، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، فرمان برقی دارای کلیدهای کنترلی، شیشه بالابرهای برقی، آیینه‌های جانبی برقی، سیستم تهویه دستی با تنظیم دریچه‌ها به صورت الکترونیکی، نمایشگر مالتی مدیای ۷ اینچی با ورودی USB، بلوتوث و قابلیت نمایش اطلاعات تلفن همراه، سانروف برقی، صندلی راننده با قابلیت تنظیم به صورت برقی، صندلی سرنشین با قابلیت تنظیم در دو جهت به صورت برقی و دو جهت دستی، گرم‌کن صندلی‌های جلو و سنسور پا برای باز شدن صندوق عقب است.

منبع:پرشین خودرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.