مقایسه فونیکس تیگو ۷ پرو با تیگو ۷ پرو مکس +عکس

0

فونیکس تیگو ۷ پرو مکس نیز از سوی فونیکس معرفی شد اما فونیکس تیگو پرومکس چه تفاوتی با تیگو ۷ پرو دارد؟ در این مقاله با مقایسه تیگو ۷ پرو و تیگو ۷ پرومکس می‌توانید به مقایسه تصویری دو خودرو بپردازید.

امکانات چری تیگو 7 بررسی تیگو 7 شرایط فروش اقساطی تیگو 7 مزایا و معایب تیگو 7 مشخصات چری تیگو 7 خودروی جدید تیگو 7 قیمت تیگو 7 پرو مشخصات تیگو 7 پرو اخبار مدیران خودرو

تیگو ۷ پرو در سال ۱۴۰۰ از سوی فونیکس به بازار خودرو معرفی شد تا بتواند تجربه موفقیت تیگو ۷ را برای این شرکت تکرار کند که اتفاقا به دلیل تغییرات و آپشن‌های جدید به این مهم دست یافت.

هفته گذشته باز هم فونیکس نسخه چهار چرخ محرک تیگو ۷ پرو را رسما معرفی کرد که هرچند از نظر ظاهری تغییرات چندانی با تیگو ۷ پرو ندارد اما از لحاظ مشخصات فنی و تریم داخلی با یک خودروی متفاوت روبرو هستیم.
فونیکس تیگو ۷ پرو مکستیگو ۷ پرو از ترکیب موفق موتور ۱۵۰۰ سی سی توربو و گیربکس CVT 9 سرعته استفاده می‌کرد که قدرت ۱۵۶ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن مکتری را برای خودرو فراهم می‌کند اما پیشرانه تیگو ۷ پرو مکس می‌تواند ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور را در نخستین سری به محور جلو و در مرحله بعدی به چهار چرخ خودرو منتقل کند که این یعنی از ۱۵۶ اسب بخار تیگو ۷ پرو با گشتاور ۲۳۰ نیوتن متری، توان بیشتری به چرخ‌های خودرو منتقل می‌کند.

از نکات دیگری که تفاوت فونیکس تیگو ۷ پرو با تیگو ۷ پرو مکس را رقم زده است به کابین خودرو بازمی‌گردد.

کابین تیگو ۷ پرو مکس شبیه به تیگو ۸ پرو شده و ظاهر لوکس و مدرن‌تری نسبت به تیگو ۷ پرو دارد.

فونیکس تیگو ۷ پرو

فونیکس تیگو 7 پرو مکس

در طراحی ظاهری و مقایسه فونیکس تیگو ۷ پرو با تیگو ۷ پرو مکس شاهد تفاوت آن چنانی نیستیم و به جز تغییرات در دی لایت، جلو پنجره، چراغ عقب، کالیپر ترمز، اگزوزهای دوگانه واقعی، تیگو ۷ پرو مکس تفاوتی با تیگو ۷ پرو ندارد.

مجله خودرو معرفی خودرو معرفی دنیای خودرو اخبار خودرو خودروی فونیکس تیگو ۷ قیمت خودروی فونیکس تیگو ۷ امکانات رفاهی فونیکس تیگو ۷ پرو

فونیکس تیگو 7 پرو

فونیکس تیگو 7 پرو مکس

در مقایسه آپشن‌ و امکانات رفاهی و ایمنی تیگو ۷ پرو با تیگو ۷ پرومکس اما مانند مشخصات فنی و تریم داخلی شاهد انبوهی از امکانات مدرن هستیم.

تیگو پرو مکس به کروز کنترل تطبیقی، اگزوز دوگانه، اتواستارت استاپ، سنسور نور، کلاستر دیجیتال و … مجهز است.

تیگو ۷ پرو مکس همچنین به ۱۱ رادار از ۱۲ رادار سیستم دستیار رانندگی ADAS مجهز است در حالی که چنین امکاناتی در تیگو ۷ پرو وجود نداشت.

فونیکس تیگو 7 پرو

فونیکس تیگو 7 پرو مکس

البته تیگو ۷ پرو نیز در زمان عرضه به آپشن‌های بسیاری مجهز بود که خودروهای مشابه از آن محروم بود. در تیگو ۷ پرو نیز همچون سایر محصولات مدیران خودرو شاهد طیف متنوعی از امکانات بودیم که از میان آنها می توان به شش کیسه ایمنی هوا، سیستم ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، کنترل کشش و کنترل خودرو در سرازیری، اتوهلد، ترمز پارک برقی، ترمز اضطراری، سیستم تهویه اتوماتیک، صندلی های برقی راننده و سرنشین جلو و تنظیم گودی کمر صندلی راننده، سانروف برقی پانورامیک، چراغ های روشنایی در روز، سنسور نور، سنسور باران، نمایشگر مالتی مدیا ۱۰.۲۵ اینچی، درب الکترونیکی فضای بار، ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، پایش فشار باد تایرها، شارژر بدون سیم تلفن همراه، گرمکن صندلی های جلو، کروز کنترل و دوربین دید ۳۶۰ اشاره کرد./پرشین خودرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.