مدیرعامل شرکت تراکتورسازی ایران تبریز کیست ؟ + سوابق

0

مصطفی وحید زاده کیست ،مدیرعامل جدید شرکت تراکتورسازی تبریز ،مدیر عامل شرکت تراکتورسازی تبریز ،مالک تراکتور سازی تبریز

بعد از 11 سال ثبات مدیریت در شرکت تراکتورسازی ایران بزرگترین و یکی از موفق ترین مجموعه های صنعتی کشور؛ امروز مصطفی وحید زاده جایگزین ابوالفتح ابراهیمی می شود.

مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت تراکتورسازی ایران امروز در محل این شرکت برگزار می شود.

مدیر عامل جدید کیست؟

 بیوگرافی مصطفی وحیدزاده  مصطفی وحیدزاده کیست  مدیرعامل سایپا یدک  شرکت تراکتورسازی ایران  تراکتورسازی ایران تبریز  مدیر عامل تراکتورسازی ایران

مصطفی وحید زاده از سال 1396 به عنوان رئیس هیات مدیره تراکتورسازی از سایپا وارد این مجموعه صنعتی شد.

وحیدزاده با نزدیک به 30 سال سابقه خدمت و مدیریت در بخش‌های مختلف صنعتی در شرکت‌های وابسته سازمان صنایع ملی ایران به‌ویژه گروه خودرو‌سازی سایپا است.
وی مدت پنج سال در معاونت اداری و توسعه منابع انسانی گروه سایپا با تدوین و اجرای برنامه کوتاه، میان مدت و بلندمدت دستاوردهای زیادی در زمینه کاهش هزینه‌ها، افزایش بهره‌وری و نظم و انضباط کاری این گروه را کسب کرده است.
وحیدزاده همچنین دارای سوابق طولانی در مباحث، مطالعه و طراحی توسعه کسب‌و‌کارهای جدید است و تعامل و ایجاد ارتباط دوسویه بین پرسنل و مدیران از دیگر دستاوردهای وی در معاونت منابع انسانی گروه سایپا بوده است.
وحیدزاده که اسفند ماه سال 92 از سوی مدیرعامل سابق گروه خودروسازی سایپا به عنوان مدیرعامل سایپا یدک منصوب شده بود به طور اتفاقی سال 1395 از سایپا یدک خداحافظی کرد و بعد از یک سال به عنوان رئیس هیات مدیره تراکتورسازی ایران معرفی و جای یوسف الهی شکیب را گرفت.
گفتنی است راه اندازی تعمیرگاه های تخصصی سراتو و برلیانس و دفاتر منطقه ای در استانها که در حال سایپا به دنبال تقویت و گسترش ان است در کنار سیتم ردیابی قطعه و پیامک قطعات تقلبی و اصالت قطعه از جمله اقدامات وحیدزاده در سایپا بوده است.
ضمنا وحیدزاده در کارنامه وحید زاده مشاور قوانین مجلس شواری اسلامی و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری امیر کبیر نیز به چشم می خورد.

شرکت تراکتورسازی ایران، یک شرکت ایرانی سازندهٔ انواع تراکتور، کامیونت، موتور و قطعات ریخته‌گری در تبریز است. این شرکت در زمینی به مساحت ۴۰۰ هکتار قرار داشته و ظرفیت تولید30,000 دستگاه تراکتور، ۳۰٬۰۰۰ دستگاه موتور دیزلی، ۳۳٬۰۰۰ تن انواع قطعات آهنگری و ۵۴٬۰۰۰ تن انواع قطعات ریخته‌گری را در سال دارد که البته شرکت آهنگری آن، از شرکت مادر جداشده و به بخش خصوصی واگذار گردیده‌است.
این شرکت پیش‌تر مالک باشگاه فوتبال تراکتور نیز بود.

عمدهٔ سهم این شرکت متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری مهر اقتصاد ایرانیان است که تحت کنترل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌باشد.

فعالیت‌های داخل ایران

در سال ۱۳۸۲ ه‍جری شمسی خط مونتاژ شمارهٔ ۲ این شرکت در استان کردستان (شرکت تراکتورسازی سنندج) با ظرفیت سالانه ۳٬۵۰۰ دستگاه ایجاد گردید؛ همچنین در سال ۱۳۸۲ ه‍جری شمسی شرکت تراکتورسازی ارومیه که در زمینهٔ تولید تراکتور باغی از نوع گلدونی فعالیت می‌نماید، توسط این شرکت خریداری شد.

نمایندگی‌های خارج از ایران

این شرکت با مشارکت شرکت CVG از کشور ونزوئلا، فاز اول خط مونتاژ و تولید تراکتور با ظرفیت ۵٬۰۰۰ دستگاه در کشور ونزوئلا را در سال ۱۳۸۳ به بهره‌برداری رساند. همچنین در سال ۱۳۸۵ دومین خط مونتاژ خارج از کشور و ظرفیت تولید سالانه ۲٬۵۰۰ دستگاه در کشور تاجیکستان به بهره‌برداری رسید. در سال ۱۳۸۶ با مشارکت شرکت NEC اوگاندا، شرکت بازرگانی اوگیران را در کشور اوگاندا تأسیس نمود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.