ون چینی مکسوس میفا +عکس

0

شرکت چینی مکسوس ماه آینده مینی‌ون لوکس میفا را در بازار استرالیا و کشورهای شرق آسیا عرضه خواهد کرد.

این خودرو در سه تیپ مختلف بنام‌های مد، اگزکتیو و لوکس در این کشور عرضه خواهد شد. هر سه مدل از یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو استفاده می‌کنند که ۲۱۵ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور دارد. انتقال نیروی این موتور هم از طریق یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک آیسین صورت می‌گیرد.

هرچند جزئیات و مشخصات کامل میفا برای بازار استرالیا تا اواسط نوامبر اعلام نخواهد شد اما میدانیم که این مینی‌ون لوکس چینی در نسخه‌های هفت و هشت‌نفره در این کشور عرضه خواهد شد که شامل صندلی‌های کاپیتانی با تنظیم برقی شش جهته در ردیف اول و دوم خواهد بود. میفا همچنین به زیر پایی و میزهای تاشو هم مجهز است تا احساس نشستن در بخش فرست کلاس هواپیما را به خریداران بدهد. مثل دیگر محصولات مکسوس که با برند LDV در استرالیا عرضه می‌شوند، میفا هم به‌صورت استاندارد به سیستم‌های ایمنی زیادی مثل ترمز اضطراری خودکار جلو و عقب، کروز کنترل تطبیقی، هشدار برخورد عقب، هشدار خروج از خط و دستیار سرعت مجهز خواهد بود.

مدیرکل برند LDV در رابطه با این خودرو طی بیانیه‌ای گفته است:

LDV میفای کاملاً جدید نگاهی به آینده است. این خودرو با سطح بالایی از تجهیزات ایمنی استاندارد، تجهیزات رفاهی، پیشرانهٔ کم‌مصرف و موارد دیگر برای خانواده‌های استرالیایی عرضه خواهد شد. هرچند این خودرو قلب برادر الکتریکی خود، میفا ۹ را ندارد اما در اصول اساسی طراحی، راحتی سرنشینان، ایمنی و موارد دیگر با آن مشترک است. ما مشتاقانه منتظر تعریف مجدد بخشی هستیم که تاکنون تحت سلطهٔ دو برند بوده است.

اعلام عرضهٔ LDV میفا در استرالیا تنها یک ماه پس از آن صورت می‌گیرد که این برند متعلق به گروه سایک اعلام کرد به‌زودی سه خودروی الکتریکی شامل پیکاپ eT60، ون بزرگ eDeliver و مینی‌ون میفا ۹ را در بازار جهانی عرضه خواهد کرد. حدود قیمت مکسوس میفا با صندلی‌های لوکس و امکانات جانبی، ۴۰ تا ۵۵ هزار دلار امریکا خواهد بود.

منبع:پدال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.