نقد و بررسی مرسدس بنز کلاس A مدل ۲۰۱۹ + قیمت ، مشخصات و عکس

0

مرسدس بنز کلاس A مدل ۲۰۱۹؛ نمره کامل برای عملکردی عالی و بی نقص
این بار به سراغ مرسدس بنز کلاس A مدل ۲۰۱۹ می رویم. ساخت خودرو های لوکس اقتصادی توسط مرسدس بنز با فراز و نشیب همراه است. مانند مدل CLA محصول متوسط اخیر این شرکت، که به سیستم تعلیق دوکلاچه ی خسته کننده ای مجهز بود و در طرای داخلی آن از پلاستیک استفاده شده بود. اما سابقه ی نه چندان خوب مرسدس بنز ممکن است به زودی بوسیله سدان های کلاس A آن تغییر کند.

https://www.carera.ir/wp-content/uploads/2018/10/carera.ir_2019-Mercedes-Benz-A-Class-84.jpg

این مدل قرار است به عنوان محصولی مقرون به صرفه و در رده ای زیر CLA قرار گیرد. سدان کلاس A یک انقلاب در خودرو های لوکس به حساب می آید. استایل بدنه ی این خودرو از مدل CLS گرفته شده است و کمی خطوط در بدنه اضافه شده است، گوشه های بدنه نیز زاویه دار تر طراحی شده اند. همچنین نمای عقب خودرو دارای برآمدگی های کوچک است و چراغ های جلو باریک طراحی شده اند.

در طراحی داخلی، این خودرو بصورت غافلگیر کننده ای لوکس بنظر می رسد

با اینکه طراحی این خودرو جذاب است اما ممکن است از بعضی زاویه ها از نظر خریداران کسل کننده بنظر رسد. که البته این نشانه های طراحی احتمالا نسبت به اعتبار برند این خودرو کم اهمیت جلوه میکند.
در طراحی داخلی، این خودرو بصورت غافلگیر کننده ای لوکس بنظر می رسد. از صفحه نمایش دو قلوی این خودرو گرفته تا فرمان چند منظوره ی آن و دریچه های کولر خودرو که به توربین شباهت دارند همگی به خوبی طراحی شده اند. کیفیت مواد بکار رفته در خودرو به خوبی کلاس S مرسدس نیست اما با این حال با توجه به قیمت ۳۰,۰۰۰ دلاری آن با کیفیت و راضی کننده است. خبر خوب درباره ی این خودرو این است که مواد بکار رفته در کابین خودرو مانند مدل CLA متناسب با قیمت، استفاده نشده است و با لمس هر قسمت از خودرو متوجه کیفیت بالای آن خواهید شد، مخصوصا با توجه به قیمت خودرو و طراحی داخلی آن عالی است.

https://www.carera.ir/wp-content/uploads/2018/10/carera.ir_2019-Mercedes-Benz-A-Class-54.jpg

مرسدس همچنین بسیاری از امکانات جانبی خود را در این خودرو جمع آورپی کرده است که شامل : چراغ جلو های LED، سقف پانارومیک شیشه ای، رینگ های ۱۷ اینچی، فرمان چند منظوره، استارت دکمه ای و صفحه نمایش دو قلوی ۷ اینچی است. همچنین Apple CarPlay و Android Auto بصورت استاندارد بر روی این خودرو عرضه می شوند.
اما اگر خریداران قصد داشته باشند تا بودجه بیشتری را اختصاص دهند میتوانند امکاناتی نظیر : افزایش ۳٫۳ اینچی سایز صفحه نمایش، سیستم مسیر یابی، بسته ی کمکی راننده، سیستم صوتی با کیفیت Burmester، تهویه و گرمکن صندلی، رینگ های بزرگتر و یک صفحه نمایش شیشه ای هد آپ (HUD) را در اختیار داشته باشند.
اگر تمامی امکانت جانبی بالا را انتخاب کنید قیمت مناسب این خودرو تا مبلغ مدل های کلاس E بالا می رود. قیمت این خودرو هنوز در آمریکا تعیین نشده است، اما مبلغ ۵۰,۰۰۰ دلار برای گران ترین مدل آن تخمین زده می شود.

 مرسدس بنز کلاس A مدل ۲۰۱۹ قیمت مرسدس بنز کلاس A 2019 MERCEDES BENZ CLASS A MERCEDES BENZ 2019 مشخصات مرسدس بنز کلاسA مجله خودرو محصولات جدید مرسدس بنز قیمت مرسدس BENZ CLASS A خودروهای 2019 مرسدس بنز 2019

قابلیت مهمی که بر روی کلاس A نصب شده است سیستم بر پایه فضای ابری MBUX مرسدس است که از هوش مصنوعی برای کنترل صوتی که کاملا کاربردی است استفاده می کند.
برای اولین بار یک صفحه نمایش لمسی در مرسدس بنز قرار گرفته است
همچنین یک تاچ پد جایگزین دکمه ی چرخشی قدیمی تنظیمات شده است و برای اولین بار یک صفحه نمایش لمسی در مرسدس بنز قرار گرفته است. و در نتیجه شما با یک سیستم اطلاعات و سرگرمی کاربر پسند که براحتی میتوان با آن کار کرد مواجه هستید.
اگر شما از کاربرد یک دکمه مطلع نیستید و یا نمیخواهید وقت زیادی برای آشنایی با تنظیمات خودرو صرف کنید، سیستم کنترل صوتی به کمک شما می آید. شما حتی میتوانید از آنها برای کنترل گرمکن صندلی ها استفاده نمایید.
فقط زمانیکه درباره خودروی خود با دیگران درون ماشین صحبت میکنید باید دقت نمایید، زیرا سیستم صوتی خودرو با کلمه ی مرسدس فعال می شود. خوشبختانه میتوانید این سیستم را طوری تنظیم نمایید تا تنها با فشردن دکمه ای بر روی فرمان فعال شود.
سیستم مسیر یابی خودرو زمانی که از “واقعیت افزوده” برای نمایش پیکان ها در تصویر در هنگام پیچیدن استفاده میکند مشکل دارد. تقریبا مانند مشکلات بازی Pokemon Go، با این تفاوت که این اتفاق بجای صفحه ی نمایش گوشی بر روی صفحه نمایش سیستم اطلاعات و سرگرمی خودرو شما می افتد. با وجود اینکه ممکن است این سیستم تنها بر روی مسیر های مستقیم کار کند، اما عملکرد آن بسیار جالب و جذاب است.

https://www.carera.ir/wp-content/uploads/2018/10/carera.ir_2019-Mercedes-Benz-A-Class-66.jpg
در جاده، سیستم انتقال قدرت این خودرو نسبت به مدل CLA عملکرد دقیق تری دارد. مرسدس هنوز هم از گیربکس ۷ سرعته ی دو کلاچه استفاده میکند، اما همچنان تعویض دنده ی آن حتی در حرکت و توقف های ترافیک سنگین روان و نرم است.
اگرچه ۱۸۸ اسب بخار این روزها نیروی زیادی به حساب نمی آید اما موتور ۲ لیتری ۴ سیلندری توربو این خودرو قدرت زیادی را در اختیار راننده قرار می دهد
اگرچه ۱۸۸ اسب بخار این روزها نیروی زیادی به حساب نمی آید اما با این حال موتور ۲ لیتری ۴ سیلندری توربو این خودرو قدرت زیادی را در اختیار راننده برای مسیر های روزمره قرار می دهد. صدای اگزوز خودرو نیز از آنچه انتظار می رود بهتر است.
ما تنها یک بار فرصت تست مدل تمام چرخ متحرک را پیدا کردیم، اما مرسدس A 220 با هندلینگ اسپورت خود ما را تحت تاثیر قرار داد. در مسیر های پر پیچ و خم نیز خودرو بسیار پایدار بوده و سیستم تعلیق خودرو تکان های بدنه را به خوبی تحت کنترل دارد. همچنین فضای پا در صندلی های عقب بصورت غافلگیر کننده ای مناسب است و دو نفر بزرگسال میتوانند بدون اینکه پای خود را جمع کنند از آن قسمت استفاده کنند.
مرسدس کلاس A بی نقص نیست اما با توجه به بازه ی قیمتی آن خودروی قابل قبولی است. صدای ورودی به داخل کابین از میزانی که از مرسدس انتظار می رود بیشتر است، همچنین سیستم تعلیق این خودرو که از سری AMG الگو برداری کرده است سریع تر از آنچه انتظار میرفت عمل می کند.

https://www.carera.ir/wp-content/uploads/2018/10/carera.ir_2019-Mercedes-Benz-A-Class-55.jpg با اینکه هنوز این خبر به طور رسمی تایید نشده است اما با توجه به منابع، مدل AMG کلاس A نیز به آمریکا عرضه خواهد شد. اما هنوز مشخص نیست که کدام نسخه از این مدل عرضه خواهد شد. با این حال گزینه های احتمالی برای این امر شامل مدل ۳۰۶ اسب بخاری A35 است که اخیرا با طراحی هاچ بک در اروپا عرضه شد، مدل A45 با بیش از ۴۰۰ اسب بخار نیرو و یا هر دو مدل است.
با توجه به قیمت پایه ی مناسب و امیدوار کننده ی این خودرو، کلاس A احتمالا فروش خوبی خواهد داشت. اما در این برهه ی زمانی خریداران به دنبال مدلی هستند که علاوه بر اینکه از لحاظ قیمتی ارزش داشته باشد بلکه کیفیت و استاندارد محصولات مرسدس را نیز داشته باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.