طرح تبدیل خانواده خودروهای تندر پلاس اعلام شد / اردیبهشت ۹۸

0

طرح تبدیل خانواده خودروهای تندر پلاس ۱۴ اردیبهشت ۹۸ اعلام شد .

به اطلاع مشتریان محترم می رساند پیرو درخواست برخی از مشتریان  ثبت نام کننده خودروهای تندر ۹۰ پلاس دستی و تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک ، تبدیل این تعهدات به سایر خودروهای قابل ارائه شرکت از روز جاری (۱۴ اردیبهشت ۹۸) تا پایان ماه جاری تا پایان ظرفیت به شرح زیر ارائه شده است
تست تصادف تندر 90 تست تصادف تندر 90 پلاس ارزیابی کیفیت تندر 90 امنیت تندر ۹۰ مشخصات تندر 90 پلاس امکانات تندر 90 ایربک تندر ۹۰ باکیفیت ترین خودروهای داخلی فیلم و کلیپ
پارس سال تحویل ۳۰ روز
پارس ال_ایکس (کلاس ۱۸) تحویل ۴۵ روز
پژو ۲۰۷ دستی تحویل ۳۰ روز
پژو ۲۰۶ صندوقدار تحویل ۶۰ روز

ثبت تبدیل صرفا” با مراجعه حضوری و  با اخذ رضایت نامه و مدارک لازم نسبت به تبدیل انجام پذیر است

تکلیف خریداران خودروهای ساندرو و استپ وی گیربکس اتومات و دنده ای با تحویل آبان و آذر ۹۷ مشخص شد.

براساس بخشنامه جدید شرکت سایپا در خصوص پیشنهاد قابل اجرا جهت خودروهای گروه رنو (محصول شرکت پارس خودرو) امکان تبدیل تعهدات خودروهای ذیل آخرین بخش تعهدات محصولات رنو نیز به خودروهای قبلی اضافه گردیده و قابل اجرا میباشد.
۱-یک تعهدات خودروهای ساندرو گیربکس اتومات و دنده ای آبان و آذر ۹۷

۲-تعهدات خودروهای ساندرو استپ گیربکس اتومات و دنده ای آبان ماه ۹۷

نکته مهم:

مشتریانی که تمایل دارند خودروهای داخلی آنان (فروش فوری) با مدل ۹۸ فاکتور گردد می‌تواند مطابق بخشنامه ارسالی نسبت به درخواست تعویض در فاکتور از نمایندگی های محل ثبت نام خود اقدام نمایند.

جزئیات این بخشنامه جدید سایپا برای مشتریان محصولات رنو به شرح زیر است:

 اخبار سایپا تحویل تندر 90 دعوتنامه رنو ساندرو زمان تحویل رنو ساندرو شرایط پیش فروش رنو ساندرو قیمت پارس تندر قیمت رنو ساندرو مشخصات رنو ساندرو بخشنامه جدید سایپا زمان تحویل تندر 90 قیمت رنو تندر 90 اتوماتیک تحویل خودروهای پیش فروش شده قرارداد رنو با سایپا مشکلات صنعت خودرو گرانی در دولت روحانی

طرح تبدیل خودروهای تندر پلاس اتوماتیک و دنده‌ای

مشتریانی که خودروهای تندر پلاس اتوماتیک و دنده‌ای را با موعد تحویل تیر و مرداد ۹۷ پیش خرید کرده‌اند می‌توانند خودروی خود را به یکی دیگر از محصولات گروه ایران خودرو تبدیل نمایند.

به خاطر محدودیت در عرضه خودروهای  تندر۹۰ پلاس اتوماتیک و  تندر۹۰ پلاس دستی با موعد تحویل تیر و مرداد ۹۷ مشتریان محترم می‌توانند در صورت تمایل و اختیاری نسبت به تبدیل به خودروهای زیر اقدام نمایند:

پژو پارس سال تحویل ۴۵ روزه

پژو پارس دوگانه سوز تحویل ۴۵ روزه

پژو ۲۰۷ دستی تحویل ۳۰ روزه

زمان جدید تحویل خودروهای رنو توسط شرکت سایپا + جزئیات

خودروسازی سایپا با توجه به مشکلات پیش رو برای تولید محصولات رنو در پارس خودرو، طی اطلاعیه‌ای محصولات قابل تحویل به جای ساندرو، ساندرو استپ وی، تندر۹۰ و پارس تندر را اعلام کرد.

این طرح تبدیل در صورت تمایل مشتریان منتظر خودروهای رنو انجام می شود و این افراد می توانند با نپذیرفتن این شرایط، منتظر اطلاعیه های بعدی و یا تحویل خودروهای ثبت نامی بمانند.

در این اطلاعیه آمده است:

 ۱- تکلیف مشتریان منتظر برای تحویل خودروهای رنو

اگر مشتریان بخواهند خودروهای رنو و آنچه که ثبت نام کرده اند را تحویل بگیرند، می توانند تا زمان تحویل از سود ۲۷ درصد که شامل ۱۵ درصد سود مشارکت و ۱۲ درصد سود تاخیر است، بهره‌مند شوند. اما قیمت خودرو طبق قرارداد بر اساس بهای رسمی در زمان تحویل محاسبه می‌شود.

 ۲- به جای خودروهای ثبت‌نامی، پراید، تیبا و ساینا تحویل بگیرید

آن دسته از مشتریانی که ساندرو و یا ساندرو استپ وی ثبت نام کرده‌اند ، می توانند به جای این خودروهای رنو، دو دستگاه خودرو از سبد اعلامی انتخاب کنند. یک دستگاه خانواده X100 (پراید ۱۳۱ و یا پراید وانت ۱۵۱) و یک دستگاه خانواده ی X200 (تیبا و یا تیبا۲ و یا ساینا) که یکی از آن ها را در بهمن ۱۳۹۷ بر مبنای قیمت زمان تحویل محصول رنو طبق قرارداد و یک دستگاه دیگر را در آذر ۱۳۹۸ با بهای رسمی روز تحویل بگیرند.

مشتریانی که رنو تندر۹۰ و یا پارس تندر ثبت نام کرده اند می‌توانند  تنها یک دستگاه خودرو از خانواده ی X100 و یا X200 انتخاب کنند و سایپا هم آن را در بهمن ۱۳۹۷ بر مبنای قیمت زمان تحویل محصول رنو طبق قرارداد تحویل می دهد.

 ۳- با درصد سود بیشتر انصراف دهید

اگر تا تاریخ ۳۰ آبان ۱۳۹۷ انصراف دهید، به ودیعه ی شما ۳۶ درصد سود تعلق می گیرد. اگر هم انصراف بعد از آغاز آذر ماه باشد، این سود ۳۰ درصد محاسبه می شود.

اخبار سایپا زمان تحویل محصولات سایپا بخشنامه جدید سایپا زمان تحویل رنو ساندرو تحویل تندر 90 فروش ویژه سایپا قیمت محصولات سایپا

پیرو اعلام هفته گذشته حوزه بازاریابی و فروش در خصوص آخرین وضعیت تعهدات محصولات رنو به اطلاع میرساند از مجموع حدود ۱۱.۸۰۰ دستگاه موجودی اقلام منفصله (CKD) حدود ۳۴۰۰ تعهد تکمیل وجه شده، طی هفته جاری ۵۰۰ دستگاه از تولیدات به مشتریان اختصاص یافت و مابقی (۲۹۰۰ دستگاه) تعهد تکمیل وجه شده دیگر طی ۲ ماه آینده تحویل خواهد شد. لذا پس از اعمال غربالگری‌های مد نظر با هدف تحویل خودرو به مشتریان مصرف کننده، مابقی خودروهای قابل تولید در صورت تامین اقلام ساخت داخل، به شرح جدول ذیل تا پایان سال جاری به مشتریان محترم تحویل خواهد گردید.

اخبار سایپا زمان تحویل رنو ساندرو دعوتنامه رنو ساندرو پیش فروش رنو ساندرو قیمت رنو ساندرو مشخصات رنو ساندرو تحویل تندر 90 قیمت پارس تندر

مجددا یادآوری میگردد سود مشارکت و تاخیر بوجود آمده طبق قرارداد منعقده با مشتریان گرامی تا زمان تحویل خودرو محاسبه خواهد شد.

گروه خودروسای سایپا برای تعهدات باقیمانده در حال برنامه ریزی می باشد که متعاقبا اعلام خواهد شد.

جدول تحویل خودرو براساس غربالگری و اولویت زمان پذیرش در سیستم فروش سایپا:

تحویل خودروهای رنو
نمایندگان محترم در مدیریت مشتریان خود (تعهدات معوق و آتی) همکاری نمایید تا شرکت بتواند در این حوزه برنامه ریزی لازم را انجام دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.