بهترین کشنده‌ های سال ۲۰۱۸ کدامند؟ + عکس

0

کشنده‌های داف CF جدید و داف XF توسط روزنامه‌نگارانی از ۲۳ کشور اروپایی که در حوزه حمل و نقل فعالیت می‌کنند به عنوان بهترین کشنده‌های سال ۲۰۱۸ انتخاب شده‌اند.

بهترین کشنده 2018 بهترین کامیون 2018 مجله ماشین سنگین مشخصات کشنده داف قیمت کشنده داف خودروهای سنگین قدرت کامیون حمل بار کامیون کشنده داف CF

جایزه این مقام به آقای پریستون فیت رییس خودروساز داف هلند اعطا شد.
این دو کامیون ها در رقابت تنگاتنگ بین کامیون های قدرتمند ایتالیایی یعنی اویکو استرالیس np460 گاز سوز و اسکانیا توانستند مقام اول را از آن خود کنند.
هر دو کشنده داف از گیربکس و  موتور کاملا جدید بهره می برند که از قدرت بسیاری برخوردار می باشند و کم مصرف هستند. در تولید این کامیون ها از نرم افزارهایی پیچیده و طراحی ایرودینامیک بهینه شده نیز استفاده شده است.
این جایزه هر سال به کشنده های تازه وارد به دنیای حمل و نقل داده می شود و طبق مقررات ، کامیون انتخاب شده باید کم مصرف و مجهز به فناوری های نوین روز و از ایمنی بالا برخوردار باشند.

در این رقابت اویکو استرالیس گاز سوز و اسکانیا xt به ترتیب مقاوم اول و سوم را به دست آوردند.

اعضای انتخاب کننده کامیون های برتر سال ۲۰۱۸ از دو کشنده داف xf و cf جدید به دلیل تاثیر به سزا در مصرف سوخت و افزایش راندمان که شامل بهبود در احتراق، کاهش خسارت مربوط به احتراق ، لرزش و صدای کم، تجهیزات کمکی هوشمند، نحوه تعویض دنده در زمان ها و مکان های گوناگون، یکپارچه سازی اجزای سیستم انتقال قدرت می شود بسیار استقبال کرده و مورد توجه علاقه مندان صنعت کامیون سازی قرار گرفت است.

کامیون داف xf و cf جدید با به کارگیری از به روز ترین موتورهای روز دنیا و نوآورانه باعث شده است که بهبود موثری در بخش کیفیت رانندگی و همچنین موثر تر شدن صرفه جویی در مصرف سوخت، تعویض دنده روان و سریع کامیون ایجاد شود.
موتورهای به کاربرده شده در این دو کامیون داف مدل ۱ و mx-13 شرکت پاکار است که دارای شش سیلندر خطی با استاندارد آلایندگی یورو شش می باشند.

بهترین کشنده 2018 بهترین کامیون 2018 مجله ماشین سنگین مشخصات کشنده داف قیمت کشنده داف خودروهای سنگین قدرت کامیون حمل بار کامیون کشنده داف CF

گیربکس به کاررفته در این کامیون محصول شرکت zf مدل traxon بوده که ۱۲ دنده بصورت اتوماتیک را ارائه می دهد.

ویژگی کشنده‌های داف CF و XF

۱-موتور و گیربکس‌هایی کاملاً جدید که بسیار قوی و کم مصرفند

۲- نرم‌افزارهایی پیچیده و طراحی ایرودینامیک بهینه شده

۳-کاهش مصرف سوخت و میزان تولید گازهای آلاینده به رقم بسیار جالب ۷%

۴- وزن این کشنده‌ها نیز بیش از ۳۰۰ کیلوگرم کاهش پیدا کرده است که می‌تواند استهلاک آن‌ها به میزان چشمگیری پایین بیاورد.

۵-گیربکس به کاررفته در این کامیون محصول شرکت zf مدل traxon بوده که ۱۲ دنده بصورت اتوماتیک را ارائه می دهد.

بهترین کشنده 2018 بهترین کامیون 2018 مجله ماشین سنگین مشخصات کشنده داف قیمت کشنده داف خودروهای سنگین قدرت کامیون حمل بار کامیون کشنده داف CF

گفتنی است این جایزه سالیانه به کشنده‌های تازه وارد به دنیای حمل و نقل اعطاء می‌شود و طبق مقررات، این کشنده‌ها باید کم مصرف باشند، نوآوری‌های فنی داشته باشند و ایمن باشند.

ویژگی‌های کشنده‌های برنده جایزه سالانه چیست؟

  • آسیب نرساندن به محیط‌ زیست
  • هزینه پایین تعمیر و نگهداری
  • پایین آوردن مصرف سوخت طور

آن طور که سرپرست این گروه از روزنامه‌ نگاران اروپایی می‌گوید کشنده‌های داف CF جدید و داف XF به استانداردهایی جدید در زمینه عملکرد و مصرف کم دست یافته‌اند و به ویژه در زمینه پایین آوردن مصرف سوخت بسیار موفق عمل کرده‌اند. جایزه این مقام به آقای پریستون فیت رییس خودروساز داف هلند اعطا شد.

این دو کامیون ها در رقابت تنگاتنگ بین کامیون های قدرتمند ایتالیایی یعنی اویکو استرالیس np460 گاز سوز و اسکانیا توانستند مقام اول را از آن خود کنند. در این رقابت اویکو استرالیس گاز سوز و اسکانیا xt به ترتیب مقاوم اول و سوم را به دست آوردند.

ایویکو استرالیس ایویکو زامیاد قیمت کامیون استرالیس محصولات زامیاد مشخصات ایویکو استرالیس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.