قیمت و شرایط فروش جدید جیلی GC6 اکسلنت بم خودرو / دی ۹۷

0

خودروسازان بم قیمت جدید جیلی GC6 اکسلنت را ویژه دی ماه ۹۷ اعلام نمود.

خودرو قیمت جدید (تومان)
جیلی GC6 اکسلنت ۱۲۵/۰۰۰/۰۰۰

جیلی GC6 اکسلنت قیمت جیلی GC6 مشخصات جیلی GC6 شرایط فروش جیلی gc6 ثبت نام جیلی gc6 فروش محصولات بم خودرو قیمت محصولات بم خودرو

جیلی GC6 نیوفیس از سوی خودروسازان بم به بازار ایران عرضه می شود و از جمله رقیبان این خودرو می توان به بسترن B30، جک جی۵، چری آریزو۵ و ام جی ۳۶۰ اشاره کرد که همگی فروش بهتری در بازار دست دوم نسبت به جیلی دارند.

 پس از آغاز موج جدید افزایش قیمت خودروهای تولید داخلی، این بار نوبت به شرکت خودروسازان بم رسید تا قیمت جدید سدان جیلی را با افزایش ۶۱ درصدی اعلام کند.

جیلی جی سی۶  که یک خودروی چینی است در نسخه فیس لیفت شده در مرداد ماه سال ۹۷ با قیمت ۷۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله می شد که در طرح جدید فروش  قیمت این خودرو با افزایش بیش از ۶۰ درصدی به رقم عجیب ۱۲۵ میلیون تومان رسیده است.

این قیمت در حالی از سوی شرکت اعلام شده است که قیمت این خودرو در بازار بسیار کمتر از این رقم بوده و با قیمت های کمتری خرید و فروش می شود.

جیلی GC6 نیوفیس از سوی خودروسازان بم به بازار ایران عرضه می شود و از جمله رقیبان این خودرو می توان به  بسترن B30، جک جی۵، چری آریزو۵ و ام جی ۳۶۰ اشاره کرد که همگی فروش بهتری در بازار دست دوم نسبت به جیلی دارند.

جیلی GC6 اکسلنت قیمت جیلی GC6 مشخصات جیلی GC6 شرایط فروش جیلی gc6 ثبت نام جیلی gc6 فروش محصولات بم خودرو قیمت محصولات بم خودرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.