ماشین لوکس و گرانقیمت الناز شاکردوست +عکس و بیوگرافی

0

 عصر روز گذشته در حاشیه اکران خصوصی فیلم “رالی ایرانی” که با حضور عوامل و گروهی از هنرمندان برگزار شد ،الناز شاکردوست با یک ماشین پورشه پانامرا به محل اکران آمد . البته اینکه این ماشین متعلق به شاکردوست هست یا نه اطلاعاتی در دست نیست.

الناز شاکردوست Elnaz shakerdoost (زاده ۷ تیر ۱۳۶۳ در تهران) بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است.

او بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال ۱۳۸۳، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. گل یخ فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کیومرث پوراحمد و تهیه‌کنندگی غلامرضا موسوی ساخته سال ۱۳۸۳ است.

 اینستاگرام الناز شاکردوست  بیوگرافی الناز شاکردوست  ثروت بازیگران  ماشین الناز شاکردوست  ماشین بازیگران ایرانی  همسر الناز شاکردوست  اینستاگرام بازیگران  بازیگران زن ایرانی  بهترین بازیگران ایرانی  بیوگرافی بازیگران  عکس بازیگران  بازیگر زن خوشگل  بازیگر خوشگل  مشهورترین بازیگران  Elnaz shakerdoost

الناز شاکردوست
الناز شاکردوست برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن در جشنواره ۳۷ فیلم فجر
زمینه فعالیت سینما، تئاتر عکاسی
تولد ۷ تیر ۱۳۶۳(۳۴ سال)
تهران، ایران
والدین فاطمه محتشمی
محل زندگی تهران
ملیت ایرانی
پیشه بازیگر و طراحی صحنه و لباس
سال‌های فعالیت از ۱۳۸۳ تاکنون
مدرک تحصیلی تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران

فیلم رسوایی

الناز شاکردوست در نامه‌ای خطاب به اهالی رسانه نوشته بود: نقش افسانه را در واقع زندگی کردم و روحم تا ابد در این نقش باقی می‌ماند. تنها دلخوشی من بیدار شدن به موقع روح‌های مملکتم ایران است. دلیل ایفای الناز شاکردوست در این نقش شنیدن آه همان دختری بود که بعد از گران شدن قیمت نان از خدا قهرش گرفت و از صف خارج شد و سوار مرکب فحشا شد و کسی نپرسید جواب خانه بی نان چه می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.