قیمت ۸ محصول ایران خودرو تعیین شد/ مخالفت با افزایش مجدد قیمت‌ها

0

شورای رقابت امروز در جلسه ۶۱۱ با افزایش مجدد قیمت خودروها مخالفت کرد. همچنین در این جلسه قیمت ۸ محصول فاقد قیمت ایران خودرو که از سوی وزارت صمت اعلام شده بود تعیین شد.

اخبار ایران خودرو پیش فروش محصولات ایران خودرو پیش فروش دنا پیش فروش پژو 206 پیش فروش سمند شرایط ثبت نام محصولات ایران خودرو اخبار پیش فروش خودرو شرایط پیش فروش پژو پارس

سپهر دادجوی توکلی اظهار کرد: شورای رقابت امروز در جلسه ۶۱۱ با افزایش مجدد قیمت خودروها مخالفت کرد.

مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت افزود: تنها قیمت ۸ محصول فاقد قیمت ایران خودرو که از سوی وزارت صمت اعلام شده بود را تعیین کرد که امشب یا فردا صبح قیمت‌ها به صورت دقیقاً اعلام می‌شوند.

وی در مورد گمانه زنی‌ها در مورد حذف شورای رقابت از قیمت گذاری خودرو هم تصریح کرد: برخی از رسانه‌ها از کم اطلاعی این موضوع را بازنشر کرده بودند؛ شورای رقابت دارای کارگروه‌های زیادی است که تصمیمات و پیشنهادات زیادی در این کارگروه‌ها مطرح می‌شود ولی فقط با طرح موضوع در صحن شورا و رأی اکثریت اعضا، تصمیمات لازم الاجرا می‌شود.

توکلی تاکید کرد: اصلاً تاکنون در شورای رقابت موضوع حذف شورا از قیمت گذاری مطرح نشده و فقط در یکی از کارگروه‌های فرعی شورای رقابت مطرح شد که آن هم در قالب صورت جلسه بود نه مصوبه.
منبع: مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.