دانلود دفترچه فارسی سرویس و نگهداری جیلی امگرند EC7

0

مزایا و معایب جیلی امگرند EC7

فرم مناسب صندلی‌های جیلی امگراند EC7، متریال مناسب اجزای داخل کابین و ظاهر زیبای جلو‌داشبرد، همگی دست‌به‌دست هم می‌دهند تا از سواری با این خودرو لذت ببرید.

این خودرو از یک موتور ۴ سیلندر ۱.۸ لیتری مجهز به سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ بهره می برد که توانایی تولید ۱۳۹ اسب بخار قدرت را دارد و با گیربکس های دنده دستی و CVT عرضه شده است.

این خودرو در سال ۲۰۱۱ موفق شد ۴ ستاره ایمنی از یورو انکپ کسب کند و از موسسه سی انکپ چینی نیز ۵ ستاره دریافت کرده است

 جیلی امگرند EC7  قیمت جیلی امگرند EC7  مشخصات جیلی امگرند EC7  معایب جیلی امگرند7  دفترچه راهنمای جیلی امگرند  تعمیرات تخصصی جیلی امگرند  راهنمای جعبه فیوز جیلی امگرند  راهنمای جعبه فیوز جیلی  دفترچه راهنمای خودرو  روغن موتور مناسب جیلی  سرویس های دوره ای جیلی امگرند  مزایا و معایب جیلی امگرند EC7  Geely Emgrand EC7

ویژگی‌های مثبت:

–  کیفیت بالای متریال به کار رفته در داخل کابین از نقاط مثبت این خودرو محسوب می‌شود؛ زیرا هنگام رانندگی صدایی از این ادوات به گوش نمی‌رسد. در تست‌های مختلف، حتی بعد از یک یا دوسال کارکرد، این صداهای آزاردهنده شنیده نمی‌شود و اجزای داخل کابین به صدا نمی‌افتد.

–  صدای موتور، مانند دیگر خودروهای چینی، بیش‌تر از حد معمول وارد کابین نمی‌شود و آرامش سرنشینان را مختل نمی‌سازد و رانندگی آرامی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

– پس از رانندگی کوتاهی با این خودرو، متوجه می‌شویم که آمار و ارقام ارائه‌شده برای عملکرد موتور از سوی کمپانی، به حقیقت کاملاً نزدیک است و شتاب‌گیری و قدرت موتور رضایت‌بخش است.

–  عملکرد فرمان نرم و خوب است.

–سیستم تعلیق خودرو مناسب و عملکرد آن راضی‌کننده است. اگر سیستم تعلیق جداگانه‌ای برای عقب خودرو درنظر گرفته می‌شد، کیفیت هندلینگ آن به سطح بالاتری می‌رسید؛ البته همچنان در مقایسه با رقبای هم‌سطحش کاملاً قابل‌قبول است.

–شاید تکمیل‌کننده حس رضایت رانندگی با جیلی امگراند EC7، امکانات رفاهی و آپشن‌های آن باشد. سیستم صوتی به‌روز خودرو از کیفیت مطلوبی برخوردار است و دارای ۶ بلندگو و مجهز به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی است که فایل‌های تصویری را با کیفیتی بالا نمایش می‌دهد.

– صندلی برقی راننده، که در ۸ حالت قابل‌تنظیم و دارای فضای مناسب برای افراد قدبلند است، از دیگر مشخصه‌های جالب این خودرو است.

–  کمربندهای سه‌نقطه‌ای کششی EC7 حس امنیت را به سرنشینان می‌دهد.

–عملکرد مناسب سیستم تهویه تجربه رانندگی با جیلی را به یادماندنی‌تر می‌کند.

ویژگی‌های منفی:

– کیفیت پایین چرم به‌کاررفته در غربیلک فرمان، روکش‌های صندلی و کنسول وسط کمی دل‌سردکننده بوده و بعد از مدتی کارکردن، باعث دردسر می‌شوند.

– اندازه نامناسب غربیلک و خشکی آن کمی آزاردهنده است.

– هنگام رانندگی، گستردگی نقاط کور و کاهش میدان دید، به دلیل بزرگ بودن ستون‌های جلو، کاملاً محسوس است. هرچند این ستون‌های بزرگ و ضخیم ایمنی بیشتری را هنگام تصادفات تأمین می‌کند.

–عملکرد ترمزهای دیسکی خنک‌شونده هر چهار چرخ مناسب و خوب است، اما نکته منفی مهم شاید کمک‌فنرهای گازی خودرو باشد که هنگام عبور از ناهمواری‌ها، ضرباتی را بیشتر از حد معمول وارد کابین می‌کند؛ به‌طوری‌که عبور از بعضی سرعت‌گیرهای شهری و کوبش ناشی از آن‌ها سرنشینان عقب را به‌شدت آزار می‌دهد. بی‌شک، این مشکل در خیابان‌های پُر فراز و نشیب ایران بیشتر آزاردهنده است. این تکان‌ها گاهی به فرمان نیز منتقل می‌شود و کنترل آن را سخت می‌کند. همچنین، در دمای پایین از این کمک‌فنرها صدای عجیب و آزاردهنده‌ای شنیده می‌شود.

– فقدان سیستم جی.‌پی.‌اس در خودرو به چشم می‌آید و برای بهره بردن از این سیستم باید هزینه‌ای شخصی کرد و آن را در بازار آزاد نصب کرد.

– صفحه‌نمایش این خودرو تنها به زبان‌های چینی و انگلیسی مجهز است. همچنین، تنظیمات آن سخت است و گاهی زبانش خودبه‌خود چینی می‌شود.

 جیلی امگرند EC7  قیمت جیلی امگرند EC7  مشخصات جیلی امگرند EC7  معایب جیلی امگرند7  دفترچه راهنمای جیلی امگرند  تعمیرات تخصصی جیلی امگرند  راهنمای جعبه فیوز جیلی امگرند  راهنمای جعبه فیوز جیلی  دفترچه راهنمای خودرو  روغن موتور مناسب جیلی  سرویس های دوره ای جیلی امگرند  مزایا و معایب جیلی امگرند EC7  Geely Emgrand EC7

مشخصات فنی جیلی EC7

خودرو

نام خودرو جیلی EC7
کشور سازنده
چین
سال (طراحی) ۲۰۰۹

مشخصات فنی

موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور ۱۷۹۲ سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت ۱۳۸ اسب بخار در ۶۲۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۱۷۲ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۶ دنده اتوماتیک – ۵ دنده دستی
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۱۲ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۸۵ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۲۸۰ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۶۳۵ طول – ۱۷۸۹ عرض – ۱۴۷۰ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۶۵۰ میلیمتر

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت داخل شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی ۷.۲ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۵۰ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو ۴
میزان تولید CO2 – گرم در هر کیلومتر
استاندارد امنیت

تجهیزات و امکانات

ترمز و پایداری دیسکی خنک شونده – ABS – EBD
کیسه هوا کیسه هوای سرنشینان جلو – کیسه هوای جانبی و پرده‌ای
سیستم صوتی سیستم نویگیشن صوتی به همراه پخش DVD با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی
دیگر تجهیزات ۴ ستاره از EuroNCAP – گیربکس ۵ دنده دستی – چراغ جلو به همراه تنظیم ارتفاع – چراغ مه‌شکن جلو و عقب – دستگیره در با تریم فلزی – رینگ آلومینیومی ۱۶ اینچی – آنتن درون شیشه – گرمکن شیشه عقب – شیشه‌های جلو و عقب با سیستم HSEA سبز رنگ – سانروف برقی – آینه های برقی با گرمکن و قابلیت جمع شوندگی دستی – کنسول جلو با تریم طوسی نقره ای – تریم داشبورد چرم – رودری ها با تریم چرم – فرمان چرم مجهز به کلید های کنترلی – رکاب استیل – چراغ زیر درب راننده – چهار پنجره مجهز به سیستم Power Windows – شیشه ها با محافظ نویز – پرده شیشه عقب با قابلیت جمع شوندگی دستی – صندلی های چرم – صندلی ها عقب تاشو – سنسور تشخیص کمک راننده – چراغ های جلو با قابلیت روشن شدن اتوماتیک – آیینه وسط با قابلیت مات شدن – نمایشگر ضربه از کنار درب ها – سنسور عقب – باک بنزین ضد انفجار و ضد نشتی با ۶ لایه مواد پلیمری مخصوص – صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم ۸ حالته – آینه بغل مجهز به راهنما

قیمت و نمایندگی

قیمت بازار صفر کیلومتر از ۷۰ تا ۷۰ میلیون تومان – بروزرسانی در: ۱۳۹۵/۹/۱۷
قیمت بازار کارکرده از ۷۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان – بروزرسانی در: ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
نمودار قیمت مشاهده نمودار قیمتی
نمایندگی فروش جیلران موتور

از این که یکی از خودروهای جیلران موتور را انتخاب کرده اید، متشکریم. خودروی دوست داشتنی شما توسط پیشرفته ترین تکنولوژی مهندسی و تجهیزات دقیق که شرکت ما به آنها مفتخر است، ساخته شده است. ، پیش از رانندگی با خودرو، با دقت تمامی کتابچه راهنمای مالک را مطالعه نمایید تا از نکات آگاهی یافته و نحوه کار با خودرو را بدانید، چرا که این امر نه ًلطفا تنها رانندگی را آسانتر می کند، بلکه لذت فراوانی به همراه خواهد داشت.

به خاطر داشته باشید که عاملیت های مجاز شرکت جیلران موتور از تمامی عملکردهای خودرو و ساختار انواع مدل ها به طور کامل اطلاع داشته و بسیار ًلطفا با نزدیکترین عاملیت مجاز شرکت جیلران موتور ً مشتاق روبه رویی با تمامی نیازهای شما در رابطه با خودرو می باشند.

در صورت نیاز خودرو به سرویس، لطفا تماس حاصل نمایید تا از بهترین سرویس با برترین کیفیت برخوردار شوید. این کتابچه راهنما را نیز در اختیار مالک جدید قرار دهید تا وی نیز درک کاملی از روش های صحیح ً در صورت انتقال مالکیت خودرو به شخصی دیگر، لطفا استفاده از خودرو داشته باشد. این کتابچه راهنما تمامی مدل ها و تجهیزات (شامل تجهیزات اختیاری) را شرح می دهد، بنابراین ممکن است اطلاعات تجهیزاتی را در این کتابچه راهنما بیابید که در خودروی شما نصب نشده اند. به روز می باشند. با این وجود، شرکت در حال ارتقاء مداوم خودرو بدون ً تمامی اطلاعات و مشخصات درون کتابچه راهنما (تا زمان چاپ این کتابچه راهنما)کاملا اطلاع مالک می باشد.

دانلود دفترچه راهنمای سرویس وگارانتی جیلی امگرندEC7

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.