هیوندای نسل جدید کامیون Xcient را معرفی کرد +تصاویر

0

هیوندای که تا دهه نود میلادی برند چندان خوش‌نام و مطرحی در خودروسازی نبود، امروزه به یکی از بزرگ‌ترین و کیفی‌ترین سازندگان خودروهای سواری تبدیل‌شده است و با برنامه‌هایی که این شرکت برای حضور در بازار سنگین‌وزن‌های اروپا و دیگر نقاط دنیا دارد، باید به‌زودی منتظر موفقیت‌های این شرکت در رده خودروهای تجاری نیز باشیم.
دیگر نقاط دنیا دارد، باید به‌زودی منتظر موفقیت‌های این شرکت در رده خودروهای تجاری نیز باشیم.

هیوندای تراگو Xcient در حال حاضر با یک فیس لیفت در نسل سوم خودش حضور دارد که با نصب پیشرانه یورو۶ بر روی این خودرو، مشکلی برای حضورش در بازار اروپای غربی نیز وجود نخواهد داشت.

قیمت کامیون تراگو Xcient مشخصات کامیون تراگو Xcient اخبار شرکت هیوندای کامیون جدید هیوندای مجله ماشین سنگین معرفی کامیون جدید Trago Xcient

هیوندای درحالی‌که سنگین ساز توانایی در ساخت کامیون‌ها و کشنده‌های جاده‌ای با نسل اول محصولاتش به‌حساب نمی‌آید، با تصمیمی که برای حضور در بازارهای گسترده‌تر بین‌المللی برداشت، سری کامیون‌های Xcient را که نسل دوم سری Trago محسوب می‌شوند را در سال ۲۰۱۳ روانه بازار کرد. حال این کامیون که تغییرات ظاهری گسترده‌ای نسبت به سری اول تراگو داشت، با یک تغییر چهره نه‌چندان سنگین قرار است تا وارد بازارها شود تا به این شکل جایگاه هیوندای نیز بیش‌ازپیش تقویت شود. قابل‌ذکر است که هیوندای هنوز نتوانسته است به بازارهای اروپا مرکزی و غرب راه پیدا کند که یکی از دلایل این عدم موفقیت در نبود پیشرانه‌های یورو۶ در کامیون‌های این شرکت بود که در نسخه جدید این کامیون که نام Xcient Pro شناخته می‌شود، این مشکل نیز برطرف شده است.

 قیمت کامیون تراگو Xcient  مشخصات کامیون تراگو Xcient  اخبار شرکت هیوندای  کامیون جدید هیوندای  مجله ماشین سنگین  معرفی کامیون جدید  Trago Xcient

نسل جدید تراگو :

به گفته کارشناسان می‌توان طراحی این خودرو را چه در داخل کابین و چه خارج آن، با ساخته‌های هفت شرکت بزرگ اروپایی مقایسه کرد که طراحی دگرگون‌شده جلوپنجره این خودرو، به زیبایی و به‌روز شدن آن، کمک شایانی کرده است. ضمن این‌که قرارگیری موتور یورو۶  به حجم ۱۲.۷ لیتر با ۵۴۰ اسب بخار قدرت و ۲۷۰۰ نیوتن‌متر گشتاور در کنار بهره‌مندی آن از گیربکس‌های ساخت ZF باقابلیت بررسی مسیر پیش رو به کمک سیستم GPS که امروزه در پیشرفته‌ترین کامیون‌های اروپایی دیده می‌شود، آن را در جایگاه خوبی در برابر رقبایش قرار خواهد داد. در نسل جدید این کامیون، امکان انتخاب حالت بدون بار نیز وجود دارد که منجر به کاهش توان تولیدی پیشرانه و درنتیجه پایین آمدن مصرف سوخت و آلاینده‌های آن خواهد شد.
در این خودرو هم‌چنین هشدار عبور از خطوط جاده، تنظیم فاصله با خودروهای جلو، وجود مانع در نقاط کور و ترمز اضطراری همچون خودروهای اروپایی به چشم می‌خورد. اما شاید بتوان جالب‌ترین سیستم قرارگرفته بر روی این خودرو را در نرم‌افزار Blue Link مشاهده کرد که با نصب بر روی گوشی، می‌توان اقدام به روشن و خاموش کردن پیشرانه، تنظیم هوای داخل کابین، بررسی اطلاعات کامپیوتر خودرو، قفل‌کردن و باز کردن درب‌ها، فلاشر و بوق و… کرد. فرمان این خودرو مثل بسیاری از سواری‌های این شرکت دارای گرم‌کن است و جدا از یک مانیتور ۷ اینچی برای نمایش اطلاعات خودرو، یک نمایشگر ۸ اینچی نیز برای سیستم چندرسانه‌ای آن در نظر گرفته‌شده است.عصر خودرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.