بررسی موتورسیکلت کویر S2 و تجربه سواری با آن +عکس

0

موتورسیکلت کویر s2 با طراحی تهاجمی و زیبا از کارایی و قیمت مناسبی بهره می برد. این محصول جدید شرکت کویر موتور ایران باز طراحی اسکوتر جوان پسند و پرطرفدار هوندا کلیک می باشد. اگر مایلید تا از این موتورسیکلت بیشتر بدانید با بررسی مشخصات کویر s2 همراه این مطلب از آرگا باشید.

محصول جدید باز طراحی شده شرکت کویر موتور با نام کویر s2 با چهره شیک ،کارایی کارآمد و قیمت مناسب قطعا خریداران زیادی را به خود اختصاص خواهد داد. این اسکوتر در سال ۹۸ بروزرسانی و استاندارد شده است.

قیمت کویر s2 مشخصات کویر s2 انواع موتورسیکلت کویر سایت موتور سیکلت کویر قیمت موتور بی کلاج کویر قیمت محصولات کویر موتور معایب و مزایای موتورسیکلت کویر مجله موتورسیکلت انواع موتور سیکلت

آشنایی و بررسی موتورسیکلت کویر s2

موتورسیکلت کویر s2 با طراحی تهاجمی و زیبا علاوه بر عملکرد کارامدش از قیمت مناسبی نیز بهره می برد. این محصول جدید شرکت کویر موتور ایران باز طراحی اسکوتر جوان پسند و پرطرفدار هوندا کلیک می باشد که در سال ۹۸ بروزرسانی و استاندارد شده است. قابل ذکر است کلیک از محصولات جدید و پرطرفدار شرکت شناخته شده هوندای ژاپن است و از آنجا که یک کارخانه در ژاپن توانایی پاسخگویی به همه نیاز بازار جهانی را ندارد برای راضی نگه داشتن مشتریان خود و پاسخگو بودن به همه آن ها این روال را در پیش گرفت که به جای تولید این محصول فقط در ژاپن سفارشات هر کشور را در همان کشور و با شرایط جوی مطابق با آن کشور تولید نماید.

از ین رو از نظر فنی موتورسیکلت را در کشورهای گرمتر به رادیاتور و در کشورهای سردتر به سیستم جریان هوای خنک در اطراف سیلندر مجهز ساخته است. کویر s2 از نظر ظاهری خیلی دقیق طراحی شده است به گونه ای که در هنگام حرکت در خیابان، اکثر افراد آن را با نمونه اصلی اشتباه می گیرند. این موتورسیکلت در طرح کلیک یکی از پرمخاطب ترین و پرفروش ترین محصولات گروه تولیدی کویر بوده که به سرعت در دسترس مشتریان این شرکت قرار گرفته است.

چهره ای تهاجمی

بررسی طراحی کویر s2 نشان می دهد که چهره ای تهاجمی و شیک داشته و دارای دماغه ای نوک تیز و صفحاتی برای بدنه می باشد که به صورت کامل روی همه قسمت های موتور را می پوشاند. s2  طوری طراحی شده است که حتی در حالت ساکن نیز ذات و درون مایه ای ورزشی دارد. سیستم تعلیق با کمک فنر دو شاخ تلسکوپی در جلو و کمک فنر تکی عقب انعطاف و زیبایی را همراه ساخته است و پرس فلزی بدنه با آلیاژ جوشکاری مقاوم گردیده است. پلاک فلزی درون صندوق سمت چپ حضور داشته و شماره موتور در سمت چپ و در قسمت محفظه کارتل. حک حجم موتور روی پیشرانه سمت بالا و شماره شاسی در انتهای شاسی پایین زین است. طیف رنگ بندی S2150 بی نظیر بوده و سلایق همگان را در بر می گیرد.

قیمت کویر s2 مشخصات کویر s2 انواع موتورسیکلت کویر سایت موتور سیکلت کویر قیمت موتور بی کلاج کویر قیمت محصولات کویر موتور معایب و مزایای موتورسیکلت کویر مجله موتورسیکلت انواع موتور سیکلت

پیشرانه ای متفاوت

در بررسی پیشرانه کویر s2 باید اشاره کرد که قلب تپنده آن را موتوری هواخنک، چهارزمانه و ۱۵۰ سی سی تشکیل داده که از نظر قدرت و گشتاور نسبت به کلیک اصلا شباهتی ندارد. این موتور دو سوپاپ حداکثر توانی برابر با ۹.۱۱ اسب بخار یا ۶.۸۰ کیلووات تولید می کند و توسط سوخت تزریقی تامین شده و به یک سیستم انتقال قدرت متغیر پیوسته (CVT) اتصال دارد. از نظر ایمنی کویر S2 به ترمز دیسکی جلو تجهیز شده و سیستم تعویض دنده آن اتومات می باشد ضمنا انتقال نیروی نهایی آن از طریق تسمه با کلاچ گریز از مرکز خودکار صورت می گیرد. ناگفته نماند سطح استاندارد آلایندگی زیست محیطی این اسکوتر یورو ۴ گزارش شده است.

در ادامه باید گفت کویر s2 با ویژگی های جالبی که دارد برای تردد شهری گزینه بی رقیبی بوده و تجهیزات اصلی در آن شامل تایرهای پهن بدون تیوپ، چراغ های ال ای دی، نمایشگر ابزار دیجیتال ، سیستم کلید هوشمند با روشن -خاموش شدن احتراق بدون کلید، صدا خفه کن به شیوه اسپرت با درپوش انتهایی آلومنیومی، دزدگیر ضد سرقت، محفظه ذخیره سازی ۱۸ لیتری در زیر صندلی و هشدار باز بودن جک می باشد. این موتورسیکلت در دو تیپ پایه و کی لس( KEYLESS) به بازار ارائه می شود و می توان گفت آنچه وجه تمایز این محصول نسبت به رقبای مشابه آن در بازار می شود کیفیت رنگ خیلی بالا، رینگهای طلایی ، خدمات پس از فروش مطمئن و رنگهای خاص s2 است که خریدار را به خرید این اسکوتر در بازار ترغیب می نماید.

قیمت کویر s2 مشخصات کویر s2 انواع موتورسیکلت کویر سایت موتور سیکلت کویر قیمت موتور بی کلاج کویر قیمت محصولات کویر موتور معایب و مزایای موتورسیکلت کویر مجله موتورسیکلت انواع موتور سیکلت

قیمت ارزانتر کویر S2 نسبت به هوندا کلیک

احتمالا این سوال برای شما مطرح می شود که چگونه کویرS2 نسبت به هونداکلیک اصل قیمت پایینتری دارد. در پاسخ به این سوال توجه به موارد زیر خالی از لطف نیست.البته قبل از آن باید اشاره شود که پیشرانه کلیک ۱۲۵ سی سی بوده ولی موتور S2 اندکی قوی تر و ۱۵۰ سی سی ساخته شده است.

  • موتور کلیک اصل را باید با هزینه بالای گمرگی و مبادی قانونی وارد کشور نمود که این امر تقریبا هزینه نهایی آن را دوبرابر می سازد.
  • در ایران هزینه مونتاژ به خاطر ارزش کم ریال و قوانین اداره کار و … نسبت به کشور ژاپن ارزانتر تمام می شود.
  • بدنه کلیک اصل فایبرگلاس بوده که نسبت به بدنه پلاستیکی S2 طرح کلیک مقاومت بیشتری دارد. شرکت کویر برای پایین آوردن قیمت موتور بدنه آن را به جنس پلاستیکی مجهز کرده است.
  • از آنجا که فلاپ ها در موتورسیکلت و اسکوترها خیلی سریع آسیب می بینند تولید ارزانتر فلاپ هزینه های بعدی مصرف کننده را جهت تعویض فلاپ کمتر نموده است.

تجربه سواری با کویر S2 طرح کلیک

در بررسی سواری با این موتور سیکلت می توان گفت بدنه، نوع زین، میزان ارتفاع و اندازه چرخ ها در کویر S2 به گونه ای است که با سوار شدن روی آن حس امنیت و راحتی به شما دست خواهد داد. البته با روشن شدن موتور نخستین تفاوتی که با کلیک اصل در آن مشاهده می شود اندکی لرزش و صدای بیشتر می باشد که دو عامل نتیجه این تفاوت است اولی موتور قدرتمندتر نسبت به نمونه اصلی و دیگری استفاده از پلاستک به جای فایبرگلاس می باشد. ولی در طول حرکت هیچ صدا و لرزشی از کویر S2 طرح کلیک احساس نمی شود.

جمع بندی

می توان گفت موتور کویر S2 با ظاهر زیبا و جوان پسند، فضای بزرگ زین، قطعات باکیفیت و راحتی بسیار بالا عموم انتظارات یک موتورسوار را مرتفع می سازد. و به عبارتی یک موتور سیکلت بسیار کم صدا، زببا، راحت و دوست داشتنی می باشد که قیمت مناسبی هم نسبت به نمونه اصلی آن دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.