اولین تویوتا لندکروزر با ۴۰۹ اسب بخار آغاز به کار می کند

0

شاسی بلند جدید تویوتا سری ۳۰۰ جدید دارای موتور‌های جدیدی از جمله ۳.۵ لیتری V-۶ توئین توربو و V-۶ توربودیزل ۳.۳ لیتری است.
تویوتا از نسل جدید سری ۳۰۰ لندکروزر رونمایی کرده است. این خودرو دارای موتور‌های جدیدی از جمله ۳.۵ لیتری V-۶ توئین توربو و V-۶ توربودیزل ۳.۳ لیتری است. این مدل جدید به ایالات متحده راه پیدا نخواهد کرد، اما ممکن است چیزی شبیه به نسل بعدی Lexus LX باشد.

تصاویر تویوتا لندکروزر تیونینگ تویوتا لندکروزر قیمت تویوتا لندکروزر مشخصات تویوتا لندکروز مشخصات تویوتا لندکروز 2019 مشخصات فنی تویوتا لندکروز GXR محصولات جدید تویوتا شرکت تویوتا ژاپن معرفی شاسی بلند معرفی خودرو مجله خودرو مجله ماشین

تویوتا لندکروزر را خیلی زود دوباره طراحی نمی‌کند، بنابراین ورود این مدل جدید سری ۳۰۰ یک معامله بزرگ است. در مقایسه با سری ۲۰۰ ، این لندکروزر جدید سبک‌تر، قدرتمندتر و فضای داخلی بسیار مدرن تری دارد. این خودرو در بازار‌های جهانی به فروش می‌رسد، اما به احتمال زیاد به ایالات متحده نخواهد رسید.

پس از توقف اخیر لندکروز، شایعه رایج این است که آمریکا فقط نسخه لکسوس این مدل جدید را به عنوان نسل جدید LX دریافت خواهد کرد. در حالی که منتظر می‌مانیم ببینیم تویوتا با این مدل جدید چه می‌کند، می‌توانیم به مشخصات آن بپردازیم.

https://cdn.yjc.news/files/fa/news/1400/3/20/14122730_615.jpg

وزن آن ادعا شده ۴۴۰ پوند کمتر از مدل قبلی خود است و از دو پیشرانه جدید استفاده می‌کند که یک مدل بنزینی توئین توربو ۳.۵ لیتری V-۶ با ۴۰۹ اسب بخار قدرت و ۴۷۹ پوند فوت گشتاور یا یک توربودیزل توئین توربو ۳.۳ لیتری V-۶ با ۳۰۴ اسب بخار و ۵۱۶ پوند فوت گشتاور است. یک گیربکس ده سرعته اتوماتیک و  چهار چرخ متحرک در سراسر صفحه استاندارد است.

https://cdn.yjc.news/files/fa/news/1400/3/20/14122728_899.jpg

به نظر می‌رسد طراحی جدید کاملاً متفاوت از مدل فعلی نیست، اما قسمت جلویی آن دارای جلوپنجره مشبک برجسته‌تر و تنظیم روشنایی مبهم تری است، در حالی که عقب دارای چراغ‌های جدید بوده و درب عقب تغییر شکل یافته است.

در داخل، کابین با یک صفحه نمایش سرگرمی بزرگ به سبک تبلت و طرح داشبورد تمیزتر، از یک ارتقا قابل توجه بهره می‌برد. سه ردیف صندلی در دسترس خواهد بود و به نظر می‌رسد که ردیف سوم در کف قرار گرفته است که برای ظرفیت بیشتر بار باید صندلی‌های برگشتی را به سمت پنجره‌ها بچرخانید و تا کنید.

https://cdn.yjc.news/files/fa/news/1400/3/20/14122727_323.jpg

ما باید به زودی درباره برنامه‌های آینده تویوتا برای لندکروزر اطلاعات بیشتری بشنویم و کنجکاو هستیم که ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.