هشتمین مرد ثروتمند ایران بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت

0

امیرحسین ورناصری از کارآفرین برتر کشور ، هشتمین ثروتمند ایران و بزرگترین ثروتمند بختیاری طی چهار دهه ی اخیر به علت ابتلا به کرونا درگذشت.

وی تمامی سرمایه های نقدی خود را در بانک های دیار خود سرمایه گذاری کرده و با کارافرینی های وی و ایجاد اشتغال فراوان توسط شرکت های خصوصی او تعداد زیادی از شهروندان اندیکا و مسجدسلیمان در سال های اخیر مشغول بکار شده بودند.

اخبار کرونا اخبار اصفهان اسامی ثروتمندان ایران ابر ثروتمندان جهان بیوگرافی ثروتمندان ایران ثروتمندان ایران راز ثروتمندان ماشین ثروتمندان پولدارترین مرد ایران امیر حسین ورناصری کیست

امیرحسین ورناصری از شهرستان مسجدسلیمان او توانست پیمانکاری سد شهید عباسپور را به اتمام برساند حدود دو هزار کشنده دارد وحدود دویست لودر،صدوپنجاه تا بولدوزر .سیصد عدد هیوندای مسافری، که کارگران خود رو به پروژهایش میرساند.پنجاه تا گریدر، هفتادتا بیل مکانیکی، هفتصد آپارتمان در تهران ،دویست آپارتمان در اصفهان، ده هزارمتر ویلا در شمال ،سهام دار کارخانه شیشه در همدان او هم اکنون پیمانکار سد کارون چهار در ایذه میباشد .

بعضی از نزدیکانش گردش پول این شخص را پنج میلیارد در روز میخوانند تمام پول این شخص در بانک های شهرستان مسجدسلیمان میباشد او علاقه زیادی به مسافرت ندارد و بیشتر در شهرستان مسجدسلیمان سکونت دارد بعضی ها او را از غول های ثروتمند ایران میخوانند به طوری که شرکت چینی ها به اعتبار او احترام می گذارند.

با توجه به ادله های موجود ثروت این فرد بیش از بیست هزار میلیارد تومن هست او شصت و هشت سال سن داشت ولی با این همه ثروت پول وی حریف کرونا نشد.

…..‌

روحش شاد و یادش گرامی🖤 ، به نمایندگی از تمام مردم و طوایف گوناگون مسجدسلیمان تسلیت به خانواده مرحوم و به تیره ورناصری طایفه گندلی دورکی باب هفت لنگ بختیاری

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.