۵۶ هزار حلقه لاستیک با نرخ دولتی در اراک توزیع شد

0

رئیس اتحادیه لاستیک، موتورسیکلت و ادوات کشاورزی اراک گفت: ۵۶ هزار حلقه لاستیک با نرخ دولتی از ابتدای امسال با هدف تعادل‌بخشی به قیمت این کالا در پنج نمایندگی اراک توزیع شد.

حسین مایلی اسفندانی رئیس اتحادیه لاستیک، موتورسیکلت و ادوات کشاورزی اراک گفت:  لاستیک‌های نرخ دولتی از سایز ۱۳ تا ۱۸ برای خودرو‌های سواری در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

بهترین لاستیک آلمانی بهترین لاستیک ایرانی بهترین لاستیک ایرانی برای 405 بهترین لاستیک برای پراید بهترین لاستیک برای سمند بهترین لاستیک چهار فصل بهترین لاستیک کره ای قیمت لاستیک بهترین تایر شاسی بلند بهترین سایت خودرو

او اظهار داشت: رانندگان با در دست داشتن کارت ملی و برگ سبز خودرو برای دریافت لاستیک به نمایندگی‌های سطح شهر اراک مراجعه کنند.

رئیس اتحادیه لاستیک، موتور سیکلت و ادوات کشاورزی اراک گفت: استقبال از خرید لاستیک خودرو با نرخ دولتی در اراک به‌علت شرایط نامناسب اقتصادی مردم در حد انتظار نبوده است.

مایلی‌اسفندانی افزود: سال گذشته درخواست رانندگان برای لاستیک ۲ برابر امسال بود و افزایش قیمت لاستیک در این کاهش تقاضا موثر بوده است.

وی اظهار داشت: مردم در صورت اطلاع از هرگونه احتکار یا گرانفروشی کالا موارد را با شماره ۱۲۴ گزارش دهند تا با خاطیان برخورد قانونی شود.

۵۷ هزار صنف مختلف زیر نظر ۱۷۳ اتحادیه صنفی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت دارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.