معرفی خودرو رولزرویس گوست Extended مدل ۲۰۲۱ +عکس

0

پس از معرفی نسل جدید رولزرویس گوست در اوایل ماه جاری، اکنون نسخه بدنه-بلند این خودرو معرفی شده که ۱۷ سانتی‌‌متر بلندتر از مدل استاندارد بوده و فضایی برای سرنشینان عقب فراهم می­‌کند که در کمتر خودروی دیگری می‌توان یافت. درواقع به جزء نسخه کشیده از مدل فانتوم، هیچ‌کدام از سدان‌های رولزرویس در ردیف عقب چنین فضایی برای سرنشینان فراهم نکرده‌اند.

معرفی خودرو محصولات شرکت رولزرویس مدیرعامل شرکت رولزرویس بهترین خودروهای 2021 مشخصات رولزرویس گوست قیمت رولزرویس گوست دنیای خودرو مجله خودرو

نسخه بدنه-بلند رولزرویس گوست ۱۷ سانتی‌‌متر بلندتر از مدل استاندارد است و فضایی راحت و مرفه برای سرنشینان عقب فراهم می­‌کند.رولزرویس در حقیقت تمام ویژگی‌های لوکس مدل استاندارد گوست را حفظ کرده و تنها طول قطعات بدنه و درهای عقب را افزایش داده تا فضای بیشتری برای سرنشینان عقب فراهم نماید. این خودرو برای اولین بار به صندلی­‌هایی سفارشی در ردیف عقب مجهز شده که بنابر ادعای رولزرویس، راحتی معادل با کابین جت‌های خصوصی را فراهم می‌کند.

در میان صندلی‌های عقب یک یخچال نصب شده که قابلیت تنظیم در دو حالت را داشته تا برای سرو نوشیدنی‌های خاص دمای مناسب را فراهم نماید.

به لطف امکانات سطح بالا و استفاده سخاوتمندانه از مواد عایق صدا (که در حدود یکصد کیلوگرم وزن دارند)، نسخه کشیده از گوست ۲۰۲۱ را می‌توان پیشرفته‌ترین محصول رولزرویس از نظر بکارگیری فناوری­‌ها دانست. سیستم فیلتر تهویه مطبوع، نمایشگر هداپ، دستیار پارک خودکار و چراغ‌های لیزری جلو با قابلیت روشن کردن مسافت ۶۰۰ متر را می‌توان به عنوان بخشی از این فناور­ی‌ها دانست.


نسخه بدنه-بلند رولزرویس گوست lng 2021

نسخه Extended از رولزرویس گوست به پیشرانه‌ای مشابه با نسخه استاندارد مجهز شده یعنی همان نیروگاه ۱۲ سیلندر ۶.۷۵ لیتری که ۵۶۳ اسب‌بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده هشت سرعته اتوماتیک و سامانه چهارچرخ محرک به چرخ‌ها منتقل می‌کند. لازم به ذکر است این خودرو به سامانه فرمان‌پذیری تمام چرخ‌ها نیز مجهز شده است.

سیستم تعلیق این خودرو توسط شرکت سازنده با عنوان «سواری با قالی سحرآمیز» توصیف شده که ویژگی‌­های خاصی همچون کمک‌فنرهای تطبیق‌پذیر و تنظیم ارتفاع خودکار به همراه دارد.

رولزرویس هنوز قیمت این مدل را اعلام نکرده ولی می‌توان انتظار داشت رقمی بیش از ۳۳۲,۵۰۰ دلار برای این لیموزین تعیین شود.

مترجم : باما

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.