معرفی شاسی‌بلند هیبریدی جیلی ژینگ یو + عکس

0

شرکت جیلی از آغاز تولید انبوه یک خودروی هیبرید خبر داده، که به نخستین پیشرانه هیبرید الکتریکی DHT Pro با انتقال قدرت ۳ مرحله‌­ای مجهز شده است.

سامانه هیبرید DHE15 این خودرو با ۱۴۷ اسب‌­بخار قدرت و بازدهی گرمایی ۴۳.۳۲ درصد، مصرف تنها ۴.۳ لیتر در صد کیلومتر را برای آن به ارمغان آورده است.
جیلی اعلام کرده پیشرانه این محصول که با نام Xingyue-L Raytheon Hi-X معرفی شده، بالاترین میزان بازدهی گرمایی در جهان را ارائه خواهد کرد. ارقام شتاب صفر تا صد و حداکثر شعاع حرکتی Xingyue-L Raytheon Hi-X نیز بسیار جالب توجه و به ترتیب برابر با ۷.۹ ثانیه و ۱۳۰۰ کیلومتر اعلام شده است.

خودرو برقی قیمت خودرو هیبریدی اخبار چین خودروسازان چینی شرکت های چینی مدیرعامل شرکت جیلی محصولات جدید جیلی تازه های خودرو معرفی خودرو مجله خودرو کارستان

سامانه هیبرید DHE15 این خودرو با ۱۴۷ اسب‌­بخار قدرت، ۲۲۵ نیوتن‌متر گشتاور و بازدهی گرمایی ۴۳.۳۲ درصد، مصرف تنها ۴.۳ لیتر در صد کیلومتر را برای آن به ارمغان آورده که یکی از دلایل اصلی آن می‌­تواند از مدار خارج شدن موتور بنزین‌سوز و تکیه بر نیروی الکتریسیته تا سرعت کمتر از ۲۰ کیلومتر برساعت باشد.

اما در سرعت بین ۲۰ تا ۷۰ کیلومتر برساعت نیز سامانه هیبرید DHT Pro متشکل از موتورهای برقی و بنزینی وارد عمل خواهد شد. با عبور سرعت از ۸۰ کیلومتر برساعت، سرعت انتقال قدرت و گشتاور توسط این سامانه افزایش می­‌یابد.

بد نیست بدانید جیلی برای عرضه نسخه دیگری از این کراس‌­اور میان­‌سایز با نام KX-11 در کشور روسیه هم برنامه‌ریزی کرده است.انتظار می­‌رود نسخه هیبرید این خودرو نیز با فاصله زمانی در این کشور عرضه شود.

درباره قیمت جیلی Xingyue-L Raytheon Hi-X فعلاً هیچ خبری منتشر نشده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.