جگوار iPace اولین خودرو برقی بازار عراق

0

اولین خودروی برقی در عراق توسط شرکت بریتانیایی جگوار عرضه شد. البته این خودرو در اتریش و باتری‌های آن در لهستان تولید شده است.

این شرکت به تازگی از دفتر مرکزی خود در بغداد رونمایی کرده است که شامل یک مرکز خدماتی استاندارد و دیجیتالی نیز می‌شود. آن‌ها همچنین اعلام کردند که مدل برقی آی-پیس برای تست رانندگی در اختیار مشتریان احتمالی قرار خواهد گرفت.

بهترین خودرو جگوار جگوار جگوار چیست جگوار ساخت کجاست جگوار I-Pace اخبار خودرو دنیای خودرو اخبار عراق

این نمایندگی اعلام کرده است که به طور کامل از انرژی‌های تجدیدپذیر استفاده خواهد کرد که این نیز دستاورد بزرگ دیگری برای عراق است.

هنوز مشخص نیست که آیا ایستگاه‌های شارژ کافی برای مشتریان این خودرو در عراق وجود دارد یا خیر، اما این نشان‌دهنده پیشرفت این کشور در صنعت خودرو است. البته مشکلات اخیر عراق با ایران باعث شده است تا این کشور برای تأمین انرژی خود از ترکیه و عربستان کمک بگیرد.

یک خودروی برقی با مهندسی و طراحی بریتانیایی، از یک خودروساز زیرمجموعه یک شرکت هندی که خودروهای خود را در اتریش تولید می‌کند، و قطعاتش را از لهستان تأمین می‌کند، فرصت‌های جدیدی را در اختیار خاورمیانه قرار داده است. وقتی به جای جنگیدن با یکدیگر همکاری کنیم، اتفاقات خوبی برای همه جهانیان خواهد افتاد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.