ترخیص حدود ۲۷۰۰ خودروی دپو شده سایت ایران خودروی فارس

0

رئیس کل دادگستری فارس گفت: با پیگیری دادستان مرکز استان و ورود سازمان بازرسی، قریب به ٢٧٠٠ خودرو از مجموع خودرو‌های دپو شده در سایت ایران خودرو فارس ترخیص شده است.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی در حاشیه بازدید از سایت ایران خودروی فارس گفت: در راستای پیگیری اقدامات و دستورات قضایی صادر شده عصر امروز از سایت ایران خودرو شیراز بازدید شد.

اخبار ایران خودرو اخبار بازار خودرو اخبار خودرو اخبار خودروسازان اخبار وزارت صنعت معدن و تجارت اخبار قیمت خودرو اخبار فارس

او در حاشیه این دیدار ضمن اخذ گزارش هفتگی خروج خودرو‌ها از سایت و روند تحویل خودرو‌های تجاری سازی شده در ۲۰ روز اخیر، ورود دادستانی به موضوع دپوی خودرو در این سایت را پیگیری حقوق مشتریان در راستای صیانت از حقوق عامه مردم عنوان کرد.

موسوی ضمن ابراز رضایت از اقدامات صورت گرفته گفت: مطابق گزارشات اخذ شده پس از پیگیری‌های قضایی و همچنین تغییرات مدیریتی در این سایت ۲ هزار و ۶۳۷ خودرو تولید شده تحویل مشتریان شده است که این امر در نتیجه همکاری نهاد‌های مرتبط و مسئول و همچنین نیروی انتظامی استان در پلاک گذاری خودرو‌ها بوده است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس گفت: مدیر جدید این سایت قول ترخیص بیش از یک هزار خودرو دیگر پلاک گذاری شده تا پیش از انتهای امسال را داده است و مقرر شده است توزیع خودرو‌های تحویلی فروردین و اردیبهشت ماه سال آینده نیز به زودی انجام شود که این امر نشان از همکاری مدیر جدید این سایت در اجرای دستورات قضایی است.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه مجموعه قضایی در سال‌های اخیر نشان داده است که حامی تولید، سرمایه گذاری و رونق صنعتی در استان است گفت: عواید و بهره همه این اقدامات باید به عموم مردم برسد و دادگستری استان همانگونه که وظیفه حمایت از تولید را ر عهده دارد؛ حامی و پیگیری کننده حقوق عامه مردم نیز هست و این دو موضوع منافاتی با یکدیگر ندارد.

عبدالرضا ملاکی، مدیرعامل سایت ایران خودرو در فارس نیز ضمن تقدیر از مدیرعامل شرکت ایران خودرو کشور در تامین تمام قطعات شرکت ایران خودرو استان، گفت: از ١٤ بهمن ماه تاکنون قطعات مورد نیاز ٤ هزار خودرو تامین و تاکنون بیش از دو هزار و ٦٠٠ دستگاه از سایت خارج شد و تلاش می‌شود تا قبل از محدودیت‌های ترافیکی، یکهزار دستگاه دیگر به مشتریان تحویل داده شود.

او تامین قطعات مورد نیاز و رفع کسری قطعات در این شرایط را کاری جهادی عنوان کرد و افزود: تنوع و افزایش تولید در سال آینده مدنظر این شرکت است.

ملاکی همچنین گفت: خودرو‌های موجود در این سایت تکمیل شده و هیچ کسری نداریم و منتظر نصب پلاک هستیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.