کارگران کارخانه تسلا در شانگهای چین کف کارخانه می خوابند

0

شیوع مجدد کرونا در چین و به خصوص شهر شانگهای، موجب شده تا دولت چین سیاست‌های سختگیرانه‌ای را برای کنترل این بیماری به اجرا در آورد. به گزارش خبرگزاری بلومبرگ، کارکنان تسلا پس از سه هفته تعطیلی کارخانه به خط تولید تسلا بازگشته‌اند اما حق خروج از این کارخانه را در شرایط فعلی ندارند. آن‌ها ملزم هستند تا کف کارخانه بخوابند و بنابراین تمامی فعالیت‌های زیستی آن‌ها در محیط کارخانه تسلا صورت خواهد گرفت.

شانگهای کدام کشور است نمایشگاه شانگهای اخبار چین مهم ترین اخبار خودرو جهان شرکت تسلا موتورز قیمت تسلا مدل S ایلان ماسک کیست مدیرعامل شرکت تسلا موتور

این کار به دلیل آن صورت گرفته است که تولید تسلا تعطیل نشود. کارخانه تسلا موظف خواهد بود طبق قانون حلقه بسته کارکنان را درون خود نگه دارد، چرا که در غیر این صورت خط تولید تعطیل خواهد شد.

تسلا برای کارکنان خود در شانگهای کیسه خواب و تشک تهیه کرده است. علاوه برآن هرکدام از کارکنان فضای اختصاصی خود را دارند که در آن به دوش گرفتن، بازی کردن و غذا خوردن خواهند پرداخت. تسلا به هر کارگر مبلغ 63 دلار بابت غذای روزانه اختصاص داده است. کارمندان تسلا در شانگهای از روز دوشنبه هفته گذشته فعالیت خود را آغاز کردند و انتظار می‌رود تا پایان ماه مه میلادی در قرنطینه باشند. بسیاری از شرکت‌های خودروسازی در چین امکانات رفاهی را برای کارکنان خود مهیا کرده‌اند اما تسلا چنین امکانی را در اختیار کارمندان خود قرار نمی‌دهد، به همین دلیل اکنون ناچار است تا برای اقامت کارکنان هزینه کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.